Reading Reviews for Crucio
  
4 Reviews Found

Review #1, by Violet Potter 434 Hear Me Roar

14th February 2018:
hold up
hold up
hold up

I believe I am getting Deja Vu

was this not up with like 6 chapters

I wasn't 100% sure, and then that last bit when 'Teddy' arrives I knew
i'm assuming you are restarting
which is like OMG YAY cause I was really getting into it last time

so you'd better update quickly so we can get back to where we were

I have faint memories of what happens but if it changes then MORE DRAMA YAY

also she needs to ditch those friends ASAP

love from me xx

 Report Review

Review #2, by Elena Every Beginning Starts With An End

15th January 2018:
I love the relationship that Isla and Scorp have and their banter is highly amusing :) Especially at the party. Your Scorp reminds me of how I tend to write Draco.

The ending was an awesome cliffhanger, it makes me want to know more and what this trio got up to...Well done :) Very intriguing indeed. I'll be back for more when its updated.

Author's Response: eee thank you so much!! i'm glad that you like it and isla's and scorpius' relationship :) i'm not about to reveal what happened that night aNYTIME Soon so be prepared for lots of suspense *cue evil grin*, anyways thanks so much for the review !!!

 Report Review

Review #3, by Hasane Every Beginning Starts With An End

14th January 2018:
Is this real? Or is this just a dream? Damn.

I have seen this story around a couple months back, and I was so looking forward to read it, only to find out its been deleted.

This is kind a little bit trivial compared to like, life, but I was actually pretty devastated?

It had a pretty banner and a catchy description to boot, and that is my jam, so like. Yeah.

I'm glad you've decided to re-upload the story (thank you for deciding to!); I'm going to very much enjoy reading it!

Author's Response: oh my goodness! this makes me so happy :D yeah, i took it down a couple months back because of ~reasons~ but i actually had a plot idea for this out of the blue and i was like !!! dang!!! i should bring it back! and i agree, the banner is gorgeous :O i really hope you like the story :D

 Report Review

Review #4, by Tecla Sunrise Every Beginning Starts With An End

14th January 2018:
Wha what?!?! wasn't expecting that! arg I love the beginning, i'm already hooked! update soon xxx

Author's Response: oh wow !!! thank you so much for the review! the next chapter will be up within the next week :)

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login