Reading Reviews for Fluorescent Adolescent
  
316 Reviews Found

Review #1, by JT4HP the usual atticus

3rd September 2015:
I LOVE JAMES AND EFFY! They are so cute. And I like the banter. I worried about Mikey. I love your story.

The end.

 Report Review

Review #2, by wastedmagics the usual atticus

3rd September 2015:
Okay first of all... Amazing.
Effy might be my favourite character ever I think. And JAMES, what a sweetheart he has become like honestly it gives me butterflies. I'm actually worried about Mikey, he seemed a bit better towards the end but still??
Rose and Scorpius,, finally!! Looking forward to seeing some more of that and definitely looking forward towards more Effy and James
Really j just absolutely adore all your characters and your writing!
Lots of love xxx

 Report Review

Review #3, by MalfoyMannor the usual atticus

2nd September 2015:
yay :) Jeffy I love them

Finally Rose and Scorp :)

but seriously what's up with Mickey now?

 Report Review

Review #4, by pottered  the usual atticus

2nd September 2015:
eep hiii!
so im /so/ happy this updated i had nothing to read and was literally starving for a good update lol. /also/ this pretty much saved my day (more like WEEK) since school has been so stressful. im honestly going to annihilate myself. can GCSEs get anymore difficult??? im just :c

ok anyways enough rambling about me.

oh my /god/ i absolutely adored (!) james and effy in this chapter; their moments were so unbelievably cute! (and hot!)
im sooo happy they're finally exclusive, I've been waiting for this day. also, the idea of feminist society is BRILLIANT. i didn't know if it was possible to love effy than i already do until now. and, why, just why, is james so FIT. it's doing things to my heart and he's not even real :c

but mikey!!! aw ): he definitely likes effy. i feel so bad for him, he's such a cutie ): also, the fact 11 subjects??? i would DIE. i hope he doesn't drop quidditch!

ruddy and louis??? they're so suave; i loveee them. albus still trying to convince poppy to go on a date with him is sooo cute!!! he's, like, a cute little cupcake.

ooh, is liam gay??? eep, i hope he is. i mean, oscar and liam would be too cute. speaking of oscar, i ADORE him. i love him sooo much. the soft banter between him and literally everyone else (aha) is so cute and funny. his remarks are /always/ the best! and aspen; basically, my love!

rose and scorpius??? ahh, of course they're "getting it on" but the fact the whole school knows about it is just a reminder how fast news travels through schools and omg, how DISTURBING. i would dig a hole and reside in there if every student got to know about my sex life lol.

i absolutely love, love, /love/ your dialogues and descriptions; they're amazing. also, yes ): writers block is horrible, isn't it? ive been stuck on it for MONTHS. it's getting on my nerves, ive written nothing but nonsensical gibberish and sorry excuses for chapters lately .-.
sooo, i loveddd this! xxx

 Report Review

Review #5, by angieart the usual atticus

2nd September 2015:
OH THE JEFFY FEELS! You're finally back! I kept on checking hpff and your tumblr to see if you've finally updated and now you finally have!!! This chapter is so amazing. JUST JEFFY! UGH. Also.Mikey.um. Seriously so excited right now. Can't wait for the next update! xx

 Report Review

Review #6, by CelinaRibena the usual atticus

2nd September 2015:
Absolutely loved this chapter babe! Gimme more! I wanna read all about James and Effy's relationship as well as Rose and Scorpius! Keep it up x

 Report Review

Review #7, by MalfoyMannor albus! albus! albus!

7th August 2015:
more Jeffy please :D

Author's Response: it's on it's way! thank you for reviewing! xx

 Report Review

Review #8, by WeasleyLover289 albus! albus! albus!

25th July 2015:
I honestly love your writing so much, this chapter was amazing again!

I was wondering if perhaps Dahlia Moss might return soon, and perhaps Aspen and Alfie...? Ah I have no clue, just can't wait for you to update with more Jeffy and Oscar (who I am in love with). xx

Author's Response: alfie and especially aspen will return in the next chapter, although dahlia will have to wait a little bit. hey I'm so glad you like oscar, I love him too! we can form his fan club hahaha- thanks again so much for reviewing! your compliments are so sweet and nice and I'm actually beaming reading them!! xx

 Report Review

Review #9, by hpffluvss albus! albus! albus!

24th July 2015:
OH MY GOSH THE JEFFY FEELS! I want them to just finally get together already but at the same time I am loving their relationship right now. Effy is just such a great character. Shes just so ironically flawed and perfect as she is. I love this story so much. Please update soon! xx.Also, I just wanted to know if Dahlia will ever come into the picture again? I'm thinking she will be since she was such a big part of James' little alter ego.

Author's Response: hey! thank you so much for reviewing!
I love that you want them to get together and I love that you like their stance right now! that makes me so happy to hear, thank you! loads of people don't actjay like james but I'm happy you like him with effy hahaha- especially as you like her too, THANJ YOU!! writing Ocs are so risky, right? like god forbid effy was ever a Mary Sue type. anyway sorry for rambling but thank you, thank you and thank you, you're so lovely and I also love your theory about dahlia. you've inspired me for the next chapter! thanks again xxx


 Report Review

Review #10, by pottered  call me darling

21st July 2015:
omg yeah i think i reviewed this as Mary but hi im here again bc im so bored and utterly in love with this chapter so .-.
ugh i love this chapter sooo much, but i think that's obvious already lol but yeah im just (heart eyes)
i think im rereading this for the eighth time or something ohmygod im obsessed
xx

Author's Response: that's so exciting! how you've created such an incredible hpff page AND tda page in the time between this review and your last one. i'm so happy you've joined hpff and started writing since your last review ♥
i'm so glad you like this chapter! especially as i really do not know how i feel about it, i'm forever scared its too cliche or cheesy or totally unrealistic.
thank you so so much for your kind words. you are SO LOVELY. i (and fa) really do not deserve all this love. thank you x10034757737! ♥ ♥ ♥


 Report Review

Review #11, by Persephones_Child albus! albus! albus!

21st July 2015:
This story is my love, my life, my muse...
Please update it I'm begging you xxx

Author's Response: OMG. you're so lovely!!! you are too kind. i'll update as soon as i can! i'm so so happy you like FA- thank you so so so much!! ♥ ♥ ♥

 Report Review

Review #12, by Manda95 crushed moon extract

19th July 2015:
Just started reading this. This first chapter is absolute brilliance. The sass and the language is incorporated so nicely. Its love at first sight for me. Going to continue reading now :)

Author's Response: hey! thank you so much for reading and additionally reviewing- i cannot believe you actually like the first chapter! i haven't touched it in ages, it's probably awful. i love how you're reading from the beginning, it's been two years since i wrote it ahahah!
thanks again for reviewing. hopefully you like the other chapters too! ♥


 Report Review

Review #13, by Rob albus! albus! albus!

18th July 2015:
when is the next chapter coming??? I hope its pretty quickly... its amazing!

Author's Response: omg! that's so nice of you to say- thank you so much! and not too sure about the next chapter, but as soon as i'm finished with it it's going up. xx

 Report Review

Review #14, by naughtforreal albus! albus! albus!

18th July 2015:
I like the last paragraph! It reminds me of penthouse nights and twinkling lights and they're not that cringy. I love it. James and Effy. Although honestly, I think Mikey still likes Effy and well, I kind of ship it. Meffy. Effkey? Miffy? Idk. Keep writing!

Author's Response: thank you so much for reading and reviewing! what you said about the last paragraph is so nice- "penthouse nights and twinkling lights" is it just me that thinks it sounds quasi-poetic? or am i just over-impressed by rhyme? hahaa.
does mikey like effy? hmmm. watch this space, perhaps, but interesting that you ship it!
thanks again for reviewing! hopefully the next chapter doesn't disappoint xx


 Report Review

Review #15, by MagicInMe albus! albus! albus!

16th July 2015:
So good I read it twice

Author's Response: i'm so glad! thank you for reviewing xx

 Report Review

Review #16, by silverashes albus! albus! albus!

14th July 2015:
UGH. YES. I LOVED the Effy and James sections. Wow. I really liked seeing a softer side to James. It's adorable and makes my heart melt to pieces. The Albus and Poppy scene was very funny. I'm very glad Albus has (hopefully) found someone. I think it will be very entertaining to see what ensues. I'm stuck between wondering if Mikey is being an over-protective brother figure or if he has a genuine crush on Effy...hmm. The last paragraph is my favorite I think. I love how egotistical the two of them are together I think it is so so funny. Please update soon(: I look forward to each and every chapter!

xx Rachel

Author's Response: hey rachel! i think i've already mentioned but my best friend is called rachel. i probably have mentioned- i'll stop now. sorry.
i'm SO HAPPY you liked the effy sections, especially the other side of james. the more i think about him the more i think about how fundamentally he is harry potter's son like obviously he's not going to be this absolute prick everyone makes him out to be, you know?
and regarding mikey- i suppose you'll just have to wait and see. hopefully not waiting too long, i'm writing the next chapter now, but yeah. watch this space!
and you're SO RIGHT. effy and james are so funny, they share each other's worst traits- arrogance, big egos, selfish attitudes and yet a massive privilege guilt- and somehow they bring it all out in each other. so true. you rock. thank you SO MUCH for reviewing!! thank you thank you thank you!! ♥


 Report Review

Review #17, by Chicken addiction albus! albus! albus!

12th July 2015:
I LOVE JEFFY!! this chapter was adorable :)

Author's Response: hey! i'm so glad you liked this chapter! thanks for reviewing xxx

 Report Review

Review #18, by Daylight albus! albus! albus!

9th July 2015:
Hi hello!

Seriously, so fantastic. James and Effy getting real makes me feel all warm and fuzzy inside. And Al! So in love with the fact that the Potter boys like girls who will challenge them. yay men who appreciate strong women!
ALSO JUST POSTED 2ND RUSH CHAPTER YAY it only took me forever, so, no big deal.
But honestly, while some chapters give me more of a thrill than others just because of the content, your writing is consistently and pervasively awesome. I ADORE your talent, and can't wait for the next chapter!

Nora xx

Author's Response: (how do you do italics on here that's really cool of you wow)
omg! i read ch2 of rush and i LOVED it! if i don't pen down a review (a really good, long, paragraph'ed review) then just hit me up and remind me. you have to. i can't believe i haven't reviewed yet! wow. i'm the worst.
honestly nora (yay first name basis) you're so lovely, and /too/ kind. i'm genuinely smiling as i write this reply. comments on writing talent is the best, and i'm so undeserving but honestly, truly, so grateful. thank you endlesslyyy ♥


 Report Review

Review #19, by dbmweasley albus! albus! albus!

5th July 2015:
I absolutely loved it

Author's Response: ahhh! i'm SO glad! thanks for reviewing! xxx

 Report Review

Review #20, by pottered  albus! albus! albus!

5th July 2015:
eeep i loveddd this and, like, for some reason I adore the chapter title ???
right ok so im so in love with jeffy and uhh nooo they were definitely not cringy, they were perfect ;p
omg I didn't know that flanter is a word/slang??? but that's sooo amazingly creative, i love the word. if it isn't a word, then it should be ;0
aww poppy is so cute, it's like, her name is adorable and so is she. albusss, i adore albus. poppy and him would be so cute together tbh
james telling effy the prefect's bathroom password and walking her to it was so cute and nice. i absolutely loved their scenes together, as i said, im in love with them. and omggg aw i understand james a lot more now and plus he's sooo charming.
ok but have I said i love oscar in my previous reviews ? because i adore oscar! i love him sooo much he's just so über cool and amazing! he reminds me of one of my friends which just makes it a lot better lol
louis and ruddy just (heart eyes)
ooo the stuck in the mud thing was really creative, i loved it, the scene with josh pushing effy in the mud was /hilarious/
danny is the perfect quidditch captain really
ugh i just love ur characters sooo much, like, each one of them, they're sooo realistic
effy!! i loveee effy! sooo much. i adore her narrative and the fact that taylor hill plays her is just amazing because I think she fits effy perfectly (she's so beautiful sighs)
ALSO effy's dream lol that's me with my crushes tbh .-.
ok so I loveddd this chapter (i love every chapter tbh although i /do/ think my ever so favourite is the one where jeffy dance in, like, hogsmeade.)

P.S. /how/ do people not like aspen, she's a complete sweetheart! plus i love her name so much
xx

Author's Response: hey mary! (i assume? i'm so happy i finally cracked your real name from your pre-pottered review. which was so nice btw) i'm so so happy you liked this!
also before i get started can i just thank you, thank you so so much for your amazing support throughout the whole of FA? it's so kind of you, and so motivational. thank you endlessly. you rock my hpff world.
i'm so glad you like poppy & albus! i love al and i wanted to give him a plot other than being effy's friend, so thankfully you liked it!
and oscar was actually written after one of my friends! so snap! ahaha- and i'm so happy you like louis and ruddy. i LOVE them, and they're major forces in upcoming chapters. fit dumb sport boys. what would school be without them?? you know??
and i LOVE TAYLOR HILL shout out to YOU for knowing her like do you get any better? you're so cool i LOVE how you know taylor hill! my friend actually met her in starbucks and apparently she's the nicest gal. in case you were wondering.
thanks again for reviewing. i think i gushed more over you than you've ever done over the reviews you've written for FA. i'm so, so grateful for your support and review and just lovely presence even if i do reply to it all a bit late!! ♥ ♥ ♥


 Report Review

Review #21, by scattered  albus! albus! albus!

5th July 2015:
"Flanter" - I thought that was hilarious. Can I just say that I love Poppy? Her dynamic with Al is perfect. AND JEFFY! It wasn't cheesy at all or cliche, it was written so perfectly and like they were actual normal people at Hogwarts instead of these crazy romantics, which is never realistic I feel. This was just so good!

Can't wait for the next chapter! x

Author's Response: hey! hahaha the funny thing is is that my friends and i genuinely DO swear by flanter and we genuinely DID think we made it up? to be fair it was year 8 so you know. and ahhh! i'm so glad you like poppy! i REALLY wanted to give al a good sub-plot, something i could spin into a little one-shot maybe because i love his character!
thanks so much for all your lovely comments and compliments, i don't think you know how much they mean to me. thank you, thank you, thank you. lots of luvvv xx


 Report Review

Review #22, by Sunshine&Daisies albus! albus! albus!

4th July 2015:
Thrilled that you updated! This is a lovely story, please keep up the good work. Looking forward to the next chapter!

Author's Response: thanks so much for reviewing! i'm so, so happy you like my story. i'm genuinely smiling. thanks again!

 Report Review

Review #23, by Snapasawrus labradors, hedgehogs

4th July 2015:
You only updated this month but I don't think I can go much longer without a chapter 14 like the excitement for Jeffy is actually killing me
We've had such restricted time since chapter ten given to just them to and let me tell u how effective that has been in keeping me excited!! I literally squeal when I think of more Jeffy
Please please please update soon I have so much love for this story
You write like a fresh air, simple and beautiful !!

Author's Response: your last statement actually made me beam. i wish! that is the kindest thing to say, thank you so much! i can feel myself smiling as i type this hahaha. thank you!!
ch14- which is now up- has sooo much jeffy. tell me what you think!


 Report Review

Review #24, by Lalaland labradors, hedgehogs

3rd July 2015:
Lol your authors note has excited me so much!! Really can't wait, as always loved everything

Author's Response: ahhh well i'm excited too! so many ideas, so little time. i could write effy&james for DAYYZZZ. thanks for reading and reviewing! xxx

 Report Review

Review #25, by PotterKid labradors, hedgehogs

3rd July 2015:
OMG I love this chapter, I just wish there was more Jeffy. I can't wait for chapter 14! Please please please update soon!

Author's Response: THERE'S SO MUCH JEFFY IN CH14. be excited, be VERY excited.
and thank you for reviewing! i'm so glad you loved this chapter! xx


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>