Reading Reviews for Beneath
  
132 Reviews Found

Review #1, by avadakedavera shelter

24th July 2014:
I realize I'm sending in this review pretty late, but I've only just found this story and I really love it. The simple wording sort of makes a statement on its own.

 Report Review

Review #2, by ladyrae and the boys

23rd July 2014:
This was an incredibly good chapter. I can't wait for the next!

 Report Review

Review #3, by luciusobsessed run softly, blue river

15th July 2014:
I hate Ben so so much. I don't understand what happened so I can't imagine how confused poor Rainne is. I guess we'll find out in the next chapter. Honestly Sirius is the perfect guy for her and I think she will begin to realize that soon. Ben is a jerk. I would use a worse word but my review won't post if I do haha. Sirius is always noticing everything and taking care of her. He's basically her boyfriend. Ben is literally just there "hey babe, yeah babe, okay babe." I WANT TO STICK BABE UP HIS YOU KNOW WHAT. Anyway, what you did with James and Lily is amazing. She's in obvious denial about her feelings for him but at the same time her feelings are seeping through and she's losing control. They are so cute and I'm so jealous :(( Please update soon because you're an amazing writer and I need to know what happens next PLEASE HURRY :'D

 Report Review

Review #4, by luciusobsessed wake me up

15th July 2014:
OMG. If Ben does anything…I can't even. I wonder if he would do something? Or is it a misunderstanding? I think he probably did something. I'm so glad Sirius saw BECAUSE NOW HE CAN MAKE HIS MOVE ON RAINNE. I'm sorry this review isn't too long because I have to go read the next chapter :O

Did I mention I hate Ben?

 Report Review

Review #5, by ladyrae run softly, blue river

10th July 2014:
Slightly frustrated by this chapter, because I want to know what happened with Ben! And Rainne! Still a great chapter though, and I can't wait to see where it goes.

 Report Review

Review #6, by Cap wake me up

8th July 2014:
hey, i still love this story :) even though i really want Rainne to realize Sirius's feeling and then they're together and it's all so cute :)

 Report Review

Review #7, by ponytail1717 wake me up

30th June 2014:
Ahhh! I wanna know what's gonna happen next! Evil cliff hanger. I hope you get everything straightened out with life, and I'm happy that you haven't given up on this story! Can't wait to read more

Author's Response: I know, I'm sorry haha. My laptop has decided to give up on me so writing is a little tough at the moment but I promise I'm not giving up! Hopefully I can update relatively soon. Thanks for reviewing! :)

 Report Review

Review #8, by ladyrae wake me up

28th June 2014:
SUCH A GOOD CHAPTER!!! Please update again soon (though understandable if you don't, life is a thing). I can't wait to see how this all pans out!!

Author's Response: YAY THANK YOU! I should be able to update pretty soon. So glad you haven't given up, there's a lot of drama coming up. I think you'll like it!

 Report Review

Review #9, by noori youth

27th June 2014:
hello! i've been reading your story for some time now and would like to say that it's amazing! this chapter was so sad, dear god. but you're an amazing writer c: and your taste in music is fantastic!

Author's Response: Hi, thank you so much! I'm so glad you've gotten this far :) You are so kind, truly. I'd love to hear what you think further on! Thanks for reviewing :)

 Report Review

Review #10, by icequeencissa autumn leaves

16th June 2014:
I love your story so much! I really need Rainne to get with Sirius :p Thank you

Author's Response: Thank you so much! Haha I guess you'll just have to keep reading :)

 Report Review

Review #11, by luciusobsessed autumn leaves

6th May 2014:
OH MY GOSH NO WHY MUST YOU END THAT WAY!!

Okay so I have a lot to say about the last chapter that I forgot to say in the review because I was so eager to read this chapter.

I love that Remus is the one who figured out that Sirius is in love with Rainne. Honestly he's so in tune to his surroundings and figuring people out and he's honestly the perfect confidant. And i can't believe Rainne almost found out. If she had come down any earlier she would have known Sirius was talking about her. Gr I wish he would have said something to her.

Anyway, this chapter was amazing.

My favorite part was the moment Sirius and Rainne shared, but they both pretend it doesn't exist. Ben's never held her with that much eagerness. He doesn't even notice. And like you said, Sirius is always watching, he always notices. I WANT SIRIUS D''': Rainne needs to wake up and love Sirius.

And the voices are back. I can tell this evil voice is going to cause her a lot of trouble which means lots of drama which means I'm super anxious and excited all at the same time.

SUMMER IS HORRIBLE. But I love her character because she will be the one to cause all this drama.

I can't wait till the next chapter please hurry up and update I need more Sirius and Rainee!!

Author's Response: I FEEL SO BAD I WASN'T EXPECTING TO HAVE A HIATUS SO NOW YOU'VE BEEN LEFT WITH THIS ENDING FOR OVER A MONTH I'M SO SORRY

Remus is probably a little telepathic, I think. But in all SIRIUSness (I'm too much hahaha) he's definitely the most observant. And I know, I'm such a tease! Sorry :P

Ben isn't used to having problems like that. When you live an easy life, you don't expect others to experience anything different from that. But Sirius gets her. Don't worry, I want Sirius too. I think we all do. Rainne is a little dumb, so it might be a while... Sorry!

There is a LOT of drama coming up. I think you're going to love it! Hopefully I'll have a chapter up really soon.

Sorry it's been so long! Hopefully I can make it up to you! :)


 Report Review

Review #12, by luciusobsessed dance, dance

6th May 2014:
Yay two updates!! I'm eating from my Nutella jar as I'm writing this :p

First off let me say I always seem to find myself at the snacks table wherever I am, so that was a great way to start off the chapter. It made me want to make myself a sandwich.

Aww Ben is trying to make up for it. That makes me happy and he's getting back on my good side. But he will never top Sirius. I just have a feeling that Ben will do something to mess up and Sirius will swoop in to the rescue soon enough.

I love the humor you've given Remus. I feel like most people portray him as the serious friend when he's obviously a Marauder for a reason. When he said 'Siri-poo' I died LOL.

I like how Rainne has a plan B. That's how I am too, I always try to have a plan B haha, it calms my nerves. And when James instinctively grabbed Lily's hands, IT WAS THE CUTEST THING EVER. AND SHE DIDN'T TRY TO STOP HIM! *sobbing*

I want to write more but I'm super excited there's another wonderful chapter waiting for me after this so I'm off to eat more Nutella and hopefully read some drama!!

Author's Response: I love that you're always eating when you read Beneath. Rainne would totally hate you for it hahaha.

I do too! It's always the main attraction lol.

I've been trying to tell everyone that Ben really isn't a bad guy! Haha but I mean who am I kidding, nobody compares to Sirius ;)

Remus is totally hilarious! You're completely right, he's just as much a jokester as the rest of the Marauders. He just also knows when he needs to be serious (get it? heh).

Gotta throw some Jily in there ;) I couldn't resist, they're so cute!

Thanks for reviewing!!


 Report Review

Review #13, by ladyrae autumn leaves

3rd May 2014:
Ooh, what's Summer's plan?? And poor Sirius. I feel so bad for him! Fantastic writing, getting into Rainne and Sirius' minds like that. I can't wait for the next chapter!

Author's Response: I'm afraid I can't say... You'll find out pretty soon though! You really are too kind. I can't wait to see what you think of the next few chapters!

 Report Review

Review #14, by ladyrae dance, dance

1st May 2014:
Love love love. Fantastic showing what Rainne wanted the night to be and how it changed with what Ben wanted. The line about her following him for the millionth time was brilliant.

I also absolutely love that Remus figured out what's going on with Sirius. Their conversation was great, and Sirius telling him to save his pity was perfect.

Can't wait for the next chapter!

Author's Response: Yay yay yay! Thank you so much! I know exactly how Rainne feels here... When you're too shy to say what you want, and you let people tell you what to do, it's not gonna turn out the way you want!

Remus is so great. I love the individual relationships the Marauders all have with each other. It's so fun to write. Thanks for reviewing!


 Report Review

Review #15, by LightLeviosa5443 dance, dance

27th April 2014:
Awe. Ugh. ldkdv boiaeklcmds.

That's it. Review over. Goodbye.

Lol, kidding. I wouldn't do that. (just kidding I probably would just for you.)

I love the way you have all of the boys interact. You can tell they've been friends for forever and a day, and it's just so genuine and fun and CUTE. I loved the way that you had James and Sirius forget their roles. And then the scene between Ben and his Mom and Remus mocking him after. Ugh. IT WAS ALL SO CUTE AND PERFECT STAHP. Okay, I also love that they call Mr. and Mrs. Potter Mom and Dad. That's so amazingly awesome.

Okay, so, I love how Awestruck Ben is with Rainne, and even though I don't like him, and I don't ship them at all, the interaction between them was (mostly) cute. I was very frustrated that he refused to dance, but it was very cute. I also really liked the way that Sirius was like UGH BE MINE ALREADY. Or, well, kind of. Haha. Whatever.

AND THEN THAT KITCHEN SCENE. WHY DID YOU DO THAT TO ME. Ugh. I want to cry for Sirius. I really do. Poor thing just wants to love Rainne and she's oblivious. Ugh. Can I snuggle him? Just kidding you'd probably kill me. I'll just take Remus and walk away slowly. This review has gone so off topic oh lord.

Loved this! Love you! Weee finish 31!!!

xoxo Sarah ♥

Author's Response: Wow rude. This is my whole response.

(Just kidding I'm not rude like you :P)

I love writing the boys. They're so fun to write. It kind of makes me want to write a story that centers around their point of view. HMMM... Plunny alert...

I keep telling you Ben isn't as awful as you make him seem! He really does care about her I promise! And Sirius is kind of close to a breaking point... Which will snap soon. So look out for that ;)

Yeah I would probably kill you. He's mine. *cat hissing noises*. We can all just go on double dates it'll be cool. I like that. Let's get a time turner and do it. This response has gone off topic too. How do you do this to me?!

Hopefully I have time for 31 soon. You know I have that essay I'm working on but after that I'll have some spare time before all my projects come crashing down on me.

Thanks for reviewing AGAIN you're seriously the best!


 Report Review

Review #16, by HeyMrsPotter numb

25th April 2014:
Hi Keyty :D I've seen this story popping up around the forums a lot lately, and I think it was featured story in the common room? I'm glad I got a chance to finally check it out. Just from reading your Authors Note it seems as though it's going to be a pretty intense story, well done for choosing to tackle such a lot of issues!

So, I'm already really interested in Raine's character. She's got a lot of issues obviously, but it's like there's something else there, she's got an underlying stubborness that I really love about her, and is obviously used to lying/manipulating people as she quickly does it to Lily. Her Grandfather seems like he's a bit out of his depth with her, but clearly loves her if he's making her see a doctor. I hope we learn more about him :)

Great first chapter Keyty, I'm looking forward to reading on :)

Author's Response: Hi! Wait was it really? I don't think so. If it was that's awesome and I'm probably blind. But yay thanks for stopping by! It is a bit intense, so I totally understand if at some point you don't feel comfortable reading it. Hopefully you like it nonetheless! Thanks!

I love Rainne. You're right, she does have a lot of issues. And she definitely isn't honest with everyone about them, but who can blame her? She's dealing with a lot. Which you'll see more of.

Thank you so much for reading, I can't wait to hear your thoughts on the rest :D


 Report Review

Review #17, by ladyrae cough syrup

23rd April 2014:
Fantastic chapter, and I'm so glad Rainne is finally having some fun. Also happy about the gloves haha. Can't wait until the next!

Author's Response: Thank you! Can't wait to see what you think of 30!

 Report Review

Review #18, by luciusobsessed cough syrup

23rd April 2014:
YAY NEW CHAPTER! I've been checking every day I log in and I noticed the number changed to 29 and I thought I'd imagined it at first but I'm not crazy!! Haha

I love this chapter. I love how there is some romance between Ben and Rainne, which makes him likable and also gives insight into Rainne's feelings for him because she does genuinely like him, you know?

I still root for Sirius though and I'm sad there wasn't enough Sirius/Rainne action in this chapter :( I think it's hilarious how she got him condoms though but I'm sure he was offended since he's in love with her. BEN NEEDS TO LEAVE.

It's so cute how Rainne really bonded with Mrs. Potter and Lily. I feel like this is the most open she's been with anyone in a while and it was just so cute how it all felt so natural. They're like her family and it makes me so happy that she has them. I can feel the friendship chemistry between Lily and her and it's perfect :')

I'm so excited for the next chapter. I already know something crazy is probably going to happen and I can't stop making up scenarios in my mind. I HOPE SOMETHING HAPPENS WITH SIRIUS. This is horrible but I hope Ben cheats on her so she finally falls in love with Sirius lol I'M A HORRIBLE PERSON I KNOW.

Please update soon I can't wait :))

Author's Response: YAY NEW REVIEW!

I keep seeing that DBDL updates and I don't know what you're doing because there are still only 7 chapters but I'll probably freak out when you update too. Anyway.

Yeah everyone seems to just hate Ben, but he really isn't a bad guy! Rainne isn't crazy for liking him. After all, he was the first one of the group she really connected with. And they get along pretty well. But yeah Sirius is pretty awesome. There's more 'action' next chapter (which just posted!) kind of. I don't know you tell me if you would consider it action or not.

I love writing Mrs. Potter. And I love writing Rainne at the Potters'. She's so vulnerable that she just can't help but let them take her in, and they can't help but welcome her with open arms. Sigh. They're all just so sweet. It's great.

That is kind of horrible haha. The next chapter is actually kind of uneventful. BUT THERE IS A HUGE PLOT POINT COMING UP. THAT YOU MAY OR MAY NOT HAVE PREDICTED IN A PAST REVIEW. Haha. That'll get you thinking.

Can't wait to see your reaction to the next chapter!


 Report Review

Review #19, by LilyLou cough syrup

22nd April 2014:
KEYTY!

Ahh, Rainne can be so inconsiderate... I can practically feel Sirius' heart shattering! Of course, at least she got him a gift, but poor Siri.

On a positive note, I'm quite fond of the way you wrote Mrs. Potter. Exactly the way I would if she were one of my characters! She's so kind to Rainne, and definitely motherly toward her.

Oh, James. Such a child. I love the way you wrote him this chapter. I can imagine him doing just that! Perfect! He was like a small child. And Mrs. Potter's feigning of excitement was priceless!

Another great chapter here! I can't wait for more!

Author's Response: JANELLE!

Aww don't say that. But I totally get where you're coming from. I think she's just trying to fit in, and he's always joking around so it only makes sense to get him a gag gift. But I felt so terrible doing that to him.

Mrs. Potter is probably my favorite to write. She reminds me a lot of my own mom which makes it super fun. And I think that the Potter family is just awesome. James is just happy go lucky. He just loves life. It's great.

Thanks so much for reviewing! Can't wait to see what you think of the next chapter :)


 Report Review

Review #20, by LightLeviosa5443 cough syrup

22nd April 2014:
Okay. I've already said this, but I'll say this again. I'm in love with this chapter.

I'm in love with how gentle and loving and motherly Mrs. Potter is. I'm in love with how giving she is, and how she's trying so hard to be that mother figure for Rainne. I love that Rainne LETS Mrs. Potter do all of that. It's so wonderful to read, and feel, and just ugh. I love it.

I also loved the way that Mrs. Potter made Raine eat. You go MRS. P! Anyways Lily and Rainne exchanging gifts was so cute. I just wanted to snuggle both of them, like ugh. So perfect. I'm kind of crying at that ending. I know you said you were worried about it, but I think that you ended this chapter so perfectly. Like, I don't want the story to end, but if it had to end here, I'd be okay with that. You know?

I love that things seem to kind of be looking up for Rainne. She's found a new family, people who are supportive and there for her, people who she can call family. I love that. It's perfect. I'm terrified for the ball, but right now. I just love this.

Oh and that scene with Sirius, Rainne and Ben. Crying.

xoxo ♥

P.S. When I read the song lyrics about cough syrup I could actually taste cough syrup. Yuck.

Author's Response: Yay! I'm glad you like it. Lately for some reason I've been really worried that everything is super rushed and bad so I love that you love it. It makes me worry less.

Mrs. Potter is seriously my fave. I kind of write her like my mom which also makes me sad because it makes me miss her. But it makes me feel like I'm with her. Oh god I'm making it sound like my mom is dead. She's not. She just lives in Spain LOL. But anyway. Mrs. P is awesome. She's so intuitive.

So it's okay if Rainne stays with Ben then? No Sirianne? I don't believe you :P But I know what you mean, with just having Rainne feel this way about her 'family' and feeling at peace with them.

I had to add some humor into it! Can't have a completely serious chapter. :P

Thanks love!


 Report Review

Review #21, by LightLeviosa5443 youth

22nd April 2014:
You just had to break my heart? Huh?

You had to like, reach in there, and rip it out and just stomp on it until it was this tattered sad pathetic thing on the ground. You just couldn't help yourself, could you? This chapter gets me every time and I've read it like 5000 times. I literally can't.

Like, ugh, poor Rainne. Poor Sirius. Ben is still a butthead. Like, can you be a little more helpful? Ugh, I love Lily though. Lily's a gem. And Mrs. Potter? She's my favourite. Like, love her TO DEATH.

I love the way that you ended the chapter with Mrs. Potter giving Rainne that moral support. I think it's so sweet and such a great touch because it's definitely the comforting touch that Rainne needs right now.

Love this so much hon. ♥

Author's Response: I'm sorry :C This is one of those fixed plot points that I hate but can't change.

You have so many emotional reactions to each character. It's great. I love it. And I love Mrs. Potter too. She's just everyone's mom, it's awesome.

Rainne definitely needs a motherly figure, and I love giving her that through Mrs. Potter. She's awesome. The Potters in general are awesome. I love the Potters.

Luh u bae!


 Report Review

Review #22, by LightLeviosa5443 state of dreaming

22nd April 2014:
WHY ARE MY REVIEWS NOT STAYING POSTED?!

Ugh. Okay, so I've definitely reviewed this and 28, but my computer apparently hates me and doesn't post half of my reviews, so here I am re-reviewing. Which is okay, because I don't mind.

I hate Ben. With every fiber of my being. I dislike him. I don't care how nice and sensitive he can be. He's a big butthead. Yup.

Sirius on the other hand. Sirius is amazing. I love him. He's perfect. Sirianne is perfect. I mean, that needs to be a thing, like now ;) Okay, I've got 15 minutes til class and need to zoom through this and 28 so I can leave you the most amaze-tastic review on 29 (or try to, no promises).

WAIT. WOAH. I JUST REALIZED. I think that I keep thinking I'm reviewing these chapters because I read them on g-docs first. Hahahaha. oops.

xoxo Sarah ♥

Author's Response: You are so mean to Ben. Everyone hates him. I love it but I feel so sorry for the guy. He really does try. He just can't compare. (heart eyes emoji). But I mean don't hold your breath on Sirianne. Because you will definitely die. I mean, I'm not saying it won't happen.. Or that it will. But you know what I mean lol.

But yay thanks for always reviewing! You're the bomb!


 Report Review

Review #23, by LilyLou do i wanna know?

11th April 2014:
Keyty, you sly dog.

I didn't even see this one coming. I thought he just wanted to, like, be her friend and rescue her, being all chivalrous and all. But oh my gosh he's in love! *sings joyous tunes*

I kind of fell behind on your quick updates, but I'll be reading on here momentarily. I just needed to compliment you on this chapter. I love how concerned Sirius is about Raine.

AH MY FAVE SHIP IN FANFICTIONS IS COMING TRUE!

Thanks!

-Janelle

Author's Response: I knew you would like this chapter! I've been planning on revealing this for quite some time. Soon you'll be able to see more of an insight on his feelings for her, because I know it was very sudden. That was deliberate because I wanted to shock everyone, but some people think it's too random so just hold tight! You'll see!

Glad you liked it, thanks for reviewing!


 Report Review

Review #24, by ladyrae youth

2nd April 2014:
Oh such much wow. Narcissa is a total psychopath.

This chapter was a little marred by the fact that I read it on April Fool's Day and the site was changed, but I didn't want to wait to read it, so I had to read about Salami having feelings for Rainne and Peanut Butter having Jelly help them. A bit odd, but worth it to read it quickly.

I'm definitely conflicted about the Ben situation. On the one hand, he met this great girl, fell for her, and then realized that she came with so much, and he can't really deal with it. On the other hand, she needs him/someone. I find myself kinda wishing he was more like Pettigrew and then I'd expect him to maybe run scared, but I don't know about Ben. It'll be interesting to see how this new death affects them, and how Sirius takes the fact that it was his cousin.

Can't wait to see Remus' opinions. I may love that character too much. I think they could bond a lot over their issues, and that could seem to be the more apparent threat to Ben (and Sirius). Even their fighting shows how may secrets they already share and how alike they are. I could see Ben finding that more threatening than Sirius trying to stay away.

Anyway, can't wait for the next update. Wonderful chapter!

Author's Response: Oh wow that must have been a very interesting read. I kind of wish I'd seen that.

That's honestly exactly how I feel about him too. Recently I've been thinking of revamping this story and actually replacing him with Peter, but if I do it won't be until I'm completely done with it. And I probably won't want to then.

You have some really interesting views on the characters --that may or may not be accurate, I won't say!

Thanks for leaving a review. Hopefully the next chapter will be up in about a week. Can't wait to hear your thoughts on it!


 Report Review

Review #25, by luciusobsessed youth

31st March 2014:
Hey it's luciusobsessed! For some reason my full review didn't post which is super annoying but here it is!

Omg I knew something was going to happen to her grandpa! I just didn't expect it to be Narcissa. Probably because I've written a fanfic on her and Lucius and see them in a different light. Silly me! But a lot of people envision her differently so it's interesting reading her from other people's perspectives!

But poor Rainne, now she's lost all her family, and on Christmas too :( I swear Ben is such a jerk, who says that when their girlfriend is in trouble? Sirius needs to punch him already.

I can't wait for the next chapter to see what happens with Sirius I'm dying!!

Author's Response: Wow that's weird. Glad you remember what you posted!

This was planned from the beginning but from the start I felt awful about it. I almost cried when I wrote it, I'm so terrible to Rainne! As for Narcissa, sometimes I think I make her too harsh, but others I don't. There's a reason she married Lucius and a reason she stayed with her family and their beliefs, so I think when she was young she was probably a bit careless. Then when she got older I think she realized exactly what her family's beliefs entailed and maybe started to regret some things. I don't know that's how I see it!

I am just such an awful person. Everyone hates Ben though, I think it's kind of funny. I mean, he's a guy, guys don't usually deal with tears very well! He's lived such a comfortable life that anything this dark is a shock to him. He just doesn't relate to Rainne's pain so he doesn't know how to react to it.

Sorry it's taking so long for me to update, I'm having a bit of trouble writing a certain scene. Anything formal just burns my brain, I can never figure out how to portray it! Hopefully I'll have it up within a week or so. Can't wait to see what you think!

Thanks again for reviewing!


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>