Reading Reviews for Beggining
  
4 Reviews Found

Review #1, by Simi Summer Ball and More!!!

13th February 2013:
wen r u gonna update the next chapter for this part of the story... ? im really eager 2 read more:)

Author's Response: Sorry I am so behind I have it uploaded in my computer I just have not posted it do not know why I am so discratd but I will post it today I just hope validation does not take to long. :)

 Report Review

Review #2, by Simi Summer Ball and More!!!

19th December 2012:
i like this chapter a lot... i like how she chose severus over sirius even though i do like both... the twist at the end sort of confused me... is she now in luv with sum1 else besides severus? overall its a gud story n so plz keep updatin so i can read on... :)

Author's Response: She is in love with Sev but since she is part fairy nd still young she has not had the time to really get to knwo what true love is so this shadow prince teaches her about what love is and she gives him a bit of her heart since he did help her and will be teaching her in later chapters more powerful magic and to fight and be very independent. I am kinda showing how being young and start seeing the world diffrent people will have a diffrnt place in your heart and life right now he has a small part of her heart but will later be turned to friendship. But I just wanted to show why Sev has a bit of a problem with him in my other story Different Life. If i am making any mistakes or confusion please let me know i will try to clear it up or fix. I am glad you are enjoying the story.

 Report Review

Review #3, by Simi 5th year!!!

19th December 2012:
I luv this chapter just as much as the first... im enjoying how lily is finally with james n severus is with buffy... its so cool... does this story link in with ur other story 'different life'? plz keep updating cuz i wanna read on... :)

Author's Response: Yes it does link with my other story. It is showing the background of how it started and what will lead to james and lily passing and what happens to buffy and sev.

 Report Review

Review #4, by Simi 1st year

14th June 2012:
This is an awesome beginning. Can't wait 2 read on.

Author's Response: Thanks I just added another chapter. Sorry it took so long.

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login