Reading Reviews for Opposites Attract :)
  
18 Reviews Found

Review #1, by Not a Member Yet Rose Carolyn Granger

10th November 2011:
CLIFFHANGER! ITS ANOTHER FREAKIN CLIFFHANGER! hopefully, you update soon, caus I'm DYING for the next part! :D

Author's Response: :) thanks a bunch! :)

 Report Review

Review #2, by lunlovegood Memories...

28th October 2011:
omg my name is Bailey! COOL!! :D But I prefer Draco better, lol. Are you gonna write more stories? PLZ PLZ DO!!

Author's Response: wow! What a coincidence! I will write more stories, obviously. Thank you for reading this! The next story I hope to write is a Draco/OC. But I can't use the name Bailey, I'm sorry. Oops! I'm spoiling too much!
Note: This story will have a limit of 24 chapters, then once its done, I'll do the Draco/OC.


 Report Review

Review #3, by .S.S.Slytherin. Memories...

25th October 2011:
Cool! First person to leave a response! That's me! First off, this ending really caught me off guard, which is snazzy. I didn't think they would fight because they had the love shield on them. Wouldnt the love shield have them not fight? And when is Bailey going to find out whats up with her?

Author's Response: Well thank you very much! Now, I don't want to spoil anything, so I'm going to say "You'll have to find out" to the love shield thing. And Bailey would find out wats up with her soon! :D

 Report Review

Review #4, by LilaOpal23499 Mud Pies and Worm Farms

16th October 2011:
This is one of the most romantic stories i've ever read! Im new to this site, and so far, this story is by far the best! :D cant wait for the next chapter!

Author's Response: Why thank you! I'm very glad you enjoyed it. I try to keep my audience on their toes. ;) I think you'll really like what's going to happen in the next chapters once they're on the site. Enjoy!

 Report Review

Review #5, by IROL^_^ Criminal Clash

26th September 2011:
aw. :'( how sweet ... Except for the damion phantos prt

Author's Response: lol thanks. I'm sorry this is taking so long, but the chapter I'm writing is serisouly important. Please check this response, to all people looking at my reviews. The next chapter is taking a while because it is now focusing on Ron and Ginny. There's going to be some of those sibling quarrels that so many people enjoy, and Ginny is going to show her true colors to how she feels about how far apart they are. Confused? Please leave a review so I can explain. Thanks a bunch! :)

 Report Review

Review #6, by IROL^_^ The Pressure's Setting In

26th September 2011:
I'm a happy little girl .

Author's Response: hahaha good for you! :D

 Report Review

Review #7, by IROL^_^ Crazy Crazy World

26th September 2011:
Marrying was completly unexpected. It was still good btw.

Author's Response: lol that's my goal! :)

 Report Review

Review #8, by IROL^_^ Their Stories

25th September 2011:
hey hey, how's it going it? Story is getting more interesting. Gives me the chills ^,^

 Report Review

Review #9, by IROL Healing Fast

25th September 2011:
Berry nice... It has a very good ending

 Report Review

Review #10, by 19 whitehorse Criminal Clash

24th September 2011:
Okay so I will write a nice long review so promise to update soon... please?
LOVE YOUR STORY. The way you can have dramatic moments but still make me laugh out loud like

"'I'm so glad I fell in love with a nerd.'
'Gee, thanks.'"

lol. And they are so perfect for each other. When Ron said
"He's not taking her life, cause I needed her. I just got her back, I'm not losing her again. How many times did I say that? Like, twenty?"
I was like aw.
And at the end "'Ron, fifty points for being a ginger?!'" I was like, yeah but you are a hot ginger so I forgive you.
Anyway all the characters are so in character like McGonalgall (is that how you spell her name?) so it makes it really believable and enjoyable to read :D
Plus the story is line is SO FANTASTICALLY BRILLIANTLY AMAZING so that helps too lol :D
Update soon :D
93149576968781240/ 10 (the rating for your story :D)

Author's Response: hahhaa! Thank you so much! I'm very glad you enjoyed it! :)

 Report Review

Review #11, by 19 whitehorse The Pressure's Setting In

24th September 2011:
Okay I know your story is really scary and serious at times, and I totally am on my toes when reading it but when she said
"God, if he wasn't a vamp and a threat, I might've fallen in love"
I laughed so hard, my mum freaked out.
lol

Author's Response: omg your mom saw it?! She's going to broil and bake me into Jumbo Prawns, fried and in brown sauce! At least you loved it! Did your mom read it? :)

 Report Review

Review #12, by 19 whitehorse Crazy Crazy World

24th September 2011:
Wow, didnt even realise that you had updated so quickly. A-ma-zing!!!
I bow down to your dedication :D
Would write a longer review but I need to read what happens next. :D

 Report Review

Review #13, by IROL^_^ Situations

23rd September 2011:
:'( very sad wahhaahh.. -_-; . I didn't rlly mean it ... XD

 Report Review

Review #14, by IROL^_^ Forgiven

23rd September 2011:
VVVEEERRRYYY. Intense.. -_-; .XD

 Report Review

Review #15, by IROL^_^ Battle of the Emotions

23rd September 2011:
getting more and more interesting...

 Report Review

Review #16, by IROL^_^ Bailey Greengale

23rd September 2011:
gettin interesting. :)

 Report Review

Review #17, by IROL^_^ What the heck happened?

22nd September 2011:
hey friend, saw ur first chapter, I figured that the girl lying in the Forbidden Forest was YOU!! DUH! SMALL ears, tht is a varrryy obvious hint. XD
awsome job, im kinda proud of you, you seem more like a writer to me than an artist. c u @ skool ;)

Author's Response: haha no. I just wanted to make some type of characteristics. I dont have purple eyes, though that would be cool! Thanks for the review

 Report Review

Review #18, by 19 whitehorse Their Stories

5th September 2011:
This story not having any reviews is one of the many mysteries of life... Honestly though.
As a new author who just started writing I know how much one review can make me jump up and down so I figured I'd be the first out of the many that will probably follow :)
Loved the dialogue throughout the story and character development. (Great now I sound like a teacher:P)
But really excited to read what happens next. Did you really have to stop with a cliffy???)
So update soon :D
(All the recent stories I have read were updated on the first of September freaky eh?)
Or not...

Author's Response: Thank you so much for reviewing!!! You totally made my day! :D
Haha, yeah, I put a cliffhanger so people would read more. Seems like it's working! :)
Thank you again and hope the rest of the story is gonna be good!


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login