Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.






Reading Reviews for Out of Here
  
12 Reviews Found

Review #1, by loony_lovegood101 Is There Such Thing As Fate?

11th August 2011:
OoOoOoOOoOO.finally kissed! yay! *claps hands and giggles*i wanna see what happens next :D can't wait for next chapter!

Author's Response: Yay for kisses! Haha more soon hopefully...

 Report Review

Review #2, by naflower05 Why Dance?

15th July 2011:
good chapter! update again soon! =]

Author's Response: Thank you! I will do soon :D

 Report Review

Review #3, by bee Why Dance?

14th July 2011:
This is really good! I hope you continue soon :)

Author's Response: I'm happy you think so :D more soon :)

 Report Review

Review #4, by naflower05 Can You Look Into The Present?

11th July 2011:
interesting couple of chapters! im looking forward to the next one. update again soon! =] ~

Author's Response: I'm glad you thought so, thanks very much for the review, the next chapter is in the queue! :)

 Report Review

Review #5, by Saffron Can You Look Into The Present?

3rd July 2011:
sorry i didnt review for the first 2 chapters but this was so good i had to keep reading! i love it! 10/10! update soon!

Author's Response: Haha, that's okay :) I'm glad you enjoyed it, thanks a lot :D I'll update when the queue reopens :)

 Report Review

Review #6, by onewayticketyeh Can You Look Into The Present?

26th June 2011:
Yay, good job, this chapter is fab. *-*
Looking forward for more!
Xx.

Author's Response: I'm glad you think so, thanks a lot for reviewing! :)

 Report Review

Review #7, by @OneWayTicketYeh Is This Real Life?

22nd June 2011:
Heeey! That's a great story indeed. I'm looking forward to the next chapter. I freaking love Sirius, he makes me go jshdksjhdieuh (if you know what I mean, hehe). But seriously, I like your story, it's very well written. Keep writing, don't you dare stop!
xxx

Author's Response: I'm glad you like it. I know right! Sirius is gorgeous :D you could never write him as anything but.
Thanks a lot for reviewing, more is in the queue right this second :D


 Report Review

Review #8, by lilygirl_1014 Is This Real Life?

21st June 2011:
Update, update, update! This story is so goood! It's developing really really good and it's nice so far. If I might add another suggestion, add more Sam in it... Just cuz he just kinda turned up. But other than that 10/10

Author's Response: The next chapter is in, just gotta be validated! I'm glad you like it, thanks a lot for reviewing. And don't worry, more of Sam later :)

 Report Review

Review #9, by fuzzylogic Is This Real Life?

21st June 2011:
:D Clara's going to Hogwarts! I love how your characters are so real... They're all so vibrant and different, it's amazing. You are an incredibly good writer. I loved the Lily/James interaction as well. Everyone has such a detailed background... But you've managed to tell it all without becoming boring. I honestly don't know why this story doesn't have more reviews... It's brilliant and I love it. Anyway, I'll be waiting for an update!

Author's Response: Yay for Hogwarts! Aw thank you so much, I really did want to get them across and I'm glad it isn't boring :D I'm definitely trying not to be too longwinded with the background info and not giving enough of what's actually happening, which is the danger. Thanks a lot, more is on it's way :D

 Report Review

Review #10, by helenpotter94 Is This Real Life?

21st June 2011:
coool! i really like this story!
developing nicely :)
please write more soon!!
wicked!

Author's Response: I'm pleased you like it! More is definitely on the way. Thank you for reviewing :D

 Report Review

Review #11, by fuzzylogic Is Anybody There?

21st June 2011:
This is really good! I love the characters; I feel as if I already know them. I could honestly see this as a published book. It seems very original and not at all cliche. Anyway, I'll continue reading, because this fic is very interesting so far!

Author's Response: I'm glad you like it! Wow, that's so nice of you :D Thank you soo much for reviewing, I'll certainly be happy if you keep reading!

 Report Review

Review #12, by naflower05 Is Anybody There?

17th June 2011:
this seems really interesting so far, update again soon!! =]

Author's Response: Glad you think so, I will do as soon as the archive problem is sorted and the queue reopens to non-trusted authors :D thank you so much for the review :) x

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login