Reading Reviews for Close Quarters
  
360 Reviews Found

Review #1, by Annie Murphy Mistakes

2nd July 2010:
You are a horrible story writer? Who in their right mind would want to read this crap? I'd give it 0 out of 10 if i could.

 Report Review

Review #2, by Annie Murphy Emeralds and Diamonds

2nd July 2010:
WHAT THE F***???!!! THAT WOULD COMPLETELY NEVER HAPPEN SO QUICKLY! THEY'VE ONLY BEEN THERE FOR A FEW DAYS!!! WHAT IS WRONG WITH YOUR MIND?

 Report Review

Review #3, by Annie Murphy. "Do Not Disturb"

2nd July 2010:
Oh my god. That would COMPLETELY NEVER HAPPEN!!! bloody hell...

 Report Review

Review #4, by Annie Murphy Family Troubles

2nd July 2010:
That is really just ridiculous. That would never happen so quickly. I mean, really!

 Report Review

Review #5, by ALLREJECTED The Dorm

23rd December 2009:
i'll be honest. it was a pretty good chapter until the end bit. It just doesnt feel right for Malfoy to be so nice at the start. Otherwise, good job. XD

 Report Review

Review #6, by Marie Very Very Wrong

19th February 2009:
I love it!
Write some more!

 Report Review

Review #7, by mil Very Very Wrong

19th February 2009:
I would keep it as it is, it is really good! Please hurry up with the next chapter!

 Report Review

Review #8, by mrs. malfoy In The Auror's Office

31st May 2008:
i love this story it is awesome but i love that my husband is in it

 Report Review

Review #9, by heart portry Very Very Wrong

2nd November 2007:
Hey

Really enjoyed this - have to know what happens!! please let me know when you update!!

Good luck!


 Report Review

Review #10, by DragonTears Very Very Wrong

28th August 2007:
no!you cant do this to me!!! you have to update!!! pretty please???*makes puppy eyes* lol. but yeah awesome job hunkeep writin. :P

 Report Review

Review #11, by Anonymous Very Very Wrong

3rd September 2006:
that was really really really really really really really EXCELLENT!! fif you dont write more right now im goin to... just write the next chapter

 Report Review

Review #12, by Dumbledores_Army Very Very Wrong

20th August 2006:
Wow..ok I do not think this chapter is bad at all...I understand it..if you don't like it just merely say its a filler :P WOw.. so Lucius is back eh hmmm...like i said before..my favourite character is on the loose :D Hmm..damn those gryffindoors and there bravery :P lol jokes.. Go you..hopefully there is an update soon, im gunna add this story to my favourites and you to my favourite authors ok so gotta go pp. nice chapter!

-Bradi

 Report Review

Review #13, by Dumbledores_Army Not Feeling Well

20th August 2006:
Wow....feelings unleashed eh! Hmm..I am really curious about the next chapter so I am going to jump right into it..nice chapter!

-Bradi

 Report Review

Review #14, by Dumbledores_Army Getting Ready

20th August 2006:
Wow....design your own wedding dress..hmm..sounds like fun. I wish I could design a wedding dress gods it would be cool bright pink with black diamonds all over hahaha just kiddin lol the traditional white for me please lol:P On to the next chapter :D

-Bradi

 Report Review

Review #15, by Dumbledores_Army In The Auror's Office

20th August 2006:
wow...Malfoy Manor....the new OoTP HQ! I have to admit I never guessed that lol! Good luck on your later chapters...and the pages of notes on the characters feelings...and the write read and review circle..haha..i like that..WRR Circle man yuh! lol im hyper don't mind me..on to the next chappie!

-Bradi

 Report Review

Review #16, by Dumbledores_Army In Essence Divided [Draco]

20th August 2006:
Wow..awsome chapter. 50 chapters??!! Sounds like fun lol well for us readers anyway lol like you said..thats a lot of words :P Hope you had a good easter although that was a while a go lol :P For me anyways because im reading it now..in august...weird..lol jokes. Well on to the next chapter then.

-Bradi

 Report Review

Review #17, by Dumbledores_Army In Essence Divided [Hermione]

20th August 2006:
Wow..I thought she was going to go to like Hagrids or something but she went all the way home...gosh darnit isn't she lucky she can apparate?!?! lol..

-Bradi

 Report Review

Review #18, by Dumbledores_Army Consequences

20th August 2006:
Wow!..so much info in this chappie lol. Hermoine gave up the ring eh wow...that tells how much she loves him though..ya gotta admit lol. So Twinks, how long are you planning on making this story??!! lol..if you feel like chattin if you have msn add me spicyangel82@hotmail.com! On to the next chapter then lol..

-Bradi

 Report Review

Review #19, by Dumbledores_Army Beyond Words

20th August 2006:
Hey Twinks. Great Chapter..wow..that Irish Coffee sounds good :P Can I have one..do you think Madame Puddifoot would serve me too!?!?! lol. I really like the way your playing there characters it is in some way...unique :D They have your very own little mark on them somehow :P

-Bradi

 Report Review

Review #20, by Dumbledores_Army 16th November

20th August 2006:
Good Good..awosme..hmmm a November wedding..am I invited!?!?! Lol ...I really like this story its well written awsome job and I am like usual on to the next chapter :D

-Bradi

 Report Review

Review #21, by Dumbledores_Army Reap What You Sow

20th August 2006:
Hey Twinks lol nice name by the way i like it :P Wow so she trusted him....hmmm..I think I would have too :D I don't know how many chapters it is to become a trusted author but I was wondering that too so if you find out can you tell me it sure would save a lot of time, my stories would be a lot further then they are now lol thats for sure :P

-Bradi

 Report Review

Review #22, by Dumbledores_Army Revelations

20th August 2006:
OMG ..I'm so jealous lol you live in England? Gods I want to move there so bad..:D ok I will stop boring you with my rambling of places I want to live and onto the matter at hand..your chapter/ wow.. lets just say I STILL LOVE YOUR STORY:D lol..kk..so Hermies a pureblood eh well hey it could happen it could happen gods it happens in my story to :D My The Defeated Soul it happens as Hermoine Granger just happens to be Falicity Vixen yada yada yada lol :P Awsome chapter...great place to end it to leaves it in a kind of cliffhanger :D On to the next chapter :P

-Bradi

 Report Review

Review #23, by Dumbledores_Army A Change Of Heart

20th August 2006:
Wow..Lucius is out of Jail...tsk..tsk..tsk..wow I'm tsk'ing one of my favourite characters :O lol. I really like the character of Lucius Malfoy and I have no clue why :D Awsome chapter like always lol and the marrige is postponed..hmm...*narrows eyes at author dramaticly* they will be getting married wont they! *Keeps staring until I break down into a fit of giggles apoligizing madly for the death glares sent to twinkletoes* lol. On to the next chapter then..cya in abit :D

 Report Review

Review #24, by Dumbledores_Army Under The Influence

20th August 2006:
Again I will say it...god I just never change my review do I!..Awsome chapter :D There I said it lol..again..and again but there is just nothing else to explain this story so far..You know I love your story and I just thought that if you want you should read Lady Pndemonium's story The Hawk Approaches..has nothing to do with your story I just felt like telling somebody about it lol..sorry..I'm babbling now :P Its an awsome story too and I'm onto the next chapter of your story..tty in a couple minutes :P aww...you love your reviewers:D I feel so loved :P

-Bradi

 Report Review

Review #25, by Dumbledores_Army Mistakes

20th August 2006:
Wow..yup I would sure say that the Draco we all know and love is back to his old stuck up self lol..I guess he learned the defination of the saying 'love hurts'..poor Draco..poor Hermoine! Wow...hey I never knew that Draco was on acid...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lol just kidden. Awsome chapter..really brought out the emotional side of them..and on to the next chapter I go!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>