Reading Reviews for Fading in the Shine
  
37 Reviews Found

Review #1, by Brigitte Malfoy Wood Running on Empty

4th March 2011:
I'm disliking Clover at the moment. I do like how you portray Fred and George in your story though! But I really want Ruby to get one up on Clover! I'd stopped reading this for a while but I'm getting back into it! BMW xo

 Report Review

Review #2, by brain_power_101 Aftermath

9th May 2010:
Holey Cow! This story is amazing... I have to admit that the only reason I read it was because you hadnt updated the other one in a while... but no pressure.

Author's Response: Thank you, and I'm glad you enjoyed it. The last two chapters for Being a Marauder's Sister will actually be out within the next two weeks. I am sooo sorry it was been like forever since I've updated. Thanks again!

 Report Review

Review #3, by miss_aurora Aftermath

15th February 2010:
That is just too sweet, and idek, I just love this chapter especially for the last few paragraphs. Isn't it obvious that the both of them are attracted one to another since I see it that way. Well, needless to say, thanks for the update and can't wait to read the next instalment! :D

Author's Response: Oh thank you so much. I'm glad you like it and think its sweet. I promise the next chapter will be out soon. I'm just finishing the next chapter, I have to triple check my spelling mistakes since I have no BETA anymore, LOL. Thanks again!

 Report Review

Review #4, by pinaygrl3123 Aftermath

23rd January 2010:
I remember reading this once before and not liking it. but I gave it a second chance.. and I think I was crazy the first time for writing it off. I love all the sisters and all the other girls in Sapphire's life. All so fun and interesting in their own ways. I LOVE Oliver Wood. Holy crap. He's amazing... and he totally likes Sapphire.. and everyone else is starting to see that while she is still blind. And either Dimitri is just REALLY protective or he likes Sapphire.. as more than just a sister-in-law. But that dinner was definitely cute.. aw, they're so lovely together. Oliver and Sapphire - I mean. But yeah, I can't wait for the next chapter! (:

Author's Response: Well thank you for giving this story a second chance. I think its quite good, but I'm bias since I'm the author, LOL. I'm happy you like the sisters and Sap's friends! :D I think they are cool, but again I'm bias! LOL. And I personally don't know anyone who doesn't love buff scotish boys! As for Dimitri, you're going to have to wait to find out about that one. ;) I promise the next chapter will be out very soon! Thank you for the review and the chance!

 Report Review

Review #5, by Harry and Ginny Aftermath

22nd January 2010:
it's getting more interesting their romance. despite having few spelling mistakes, this chapter was very interesting. keep going please.^_^

10/10

Harry and Ginny

Author's Response: Thank you so much for the review and the high rating! I know there are probably a lot of errors I'm not seeing! LOL. The next chapter will be out soon!

 Report Review

Review #6, by flying_rabbit Aftermath

22nd January 2010:
Great story :) It seems to be really developing, not too hurried up like some other stories :)
Haha, '"If you're a serial killer, we don't want any of your cookies."' Very funny :D Though I doubt that Sirius actually brings cookies. Or Wormtail, whatever. Neither of them probably will. If they would, that would be quite weird, if you ask me.
I just think that Sap's behaviour towards Dean is a little strange, though. I mean, they're only four years apart, but she treats him (at least, that how I see it, might have a very odd view in that) as if he's at least 10 years younger or something, and they don't even really know each other (if she would do that towards a four year younger sibling/cousin/family friend, alright, but to a complete stranger? I don't know...).
Percy is just stupid. I can see why Clover got so mad at him; if she tells the twins about this, I have a feeling that there will be series of pranks with a certain Head Boy as a target. But we'll see, I guess.
Oliver seems awfully protective of Sap. And, I don't know, but maybe, every time Oliver tucks a stray of her hair behind her ear, he wants to kiss her too but he doesn't dare to xD (alright, and maybe I should stop thinking up weird theories...)
So yes, until next time (which will hopefully be soon :D)!

Author's Response: Thank you so much! I'm happy you like the story! :D

I thought everyone would love the serial killer cookie bringer, LOL. Now with Dean, I took Sap's actions towards Dean from myself actually. Having younger siblings and cousins I having always acted that everyone younger than me is like a little kid. My best friend is only two years younger than myself and I sometimes talk down to him like he's six years old and what not. (He hates it when I do that too!) But I honestly can't help it, having to always watch out for the younger kids since I was little myself does that to people. So I see Sap as a older sister type to all, even strangers.

Yes, Percy is quite dumb sometimes. The reason Clover went to Sapphire instead of the twins is because she didn't want the twins to get in trouble...at least a lot of trouble. But you never know what will happen with them, until the next chapter turns out.

And finally my favorite part! OLIVER WOOD! le sigh! I want her to think that Oliver thinks he's a big brother to her, but we all know what is up, LOL. I'm not giving away any hints, but maybe that's why he tucks the hair behind her ear! Or maybe not.

So thank you again for such a lovely review! The next chapter will be out soon, I promise. I am already half way done with writing it.


 Report Review

Review #7, by laurenb4harryp Aftermath

22nd January 2010:
Oh!! I really can't wait to find out what happens next now!! Please continue soon!

Author's Response: Thank so much for the review! The next chappie should be out soon! :D

 Report Review

Review #8, by luminousjim Train Mishaps

13th January 2010:
I just read this from cover to cover (not literally :P) In 1/2 an hour and Its amazing. Cant wait to see what happens with Oliver/Sapphire and I wanna know what happens already!
write write write :D
xJim

Author's Response: Thanks! I'm soo glad you enjoyed it! The next chapter soon be out soon!! Thanks again for the review!!

 Report Review

Review #9, by laurenb4harryp Train Mishaps

4th January 2010:
NO! I want to read so much more, please update ASAP!!

Author's Response: LOL. I promise to update soon. Maybe in a week or less. Thanks for the review.

 Report Review

Review #10, by HannahGranger Once Upon A Time?

3rd January 2010:
great opening chapter. i loved the style in which you introduced it all...very clear and enjoyable-keep up the great work!

Author's Response: Thank you so much. I'm glad you enjoy my story. :D

 Report Review

Review #11, by Harry and Ginny Train Mishaps

2nd January 2010:
i read this story today and i'm enjoying it a lot despite having few spelling mistakes. it's cleary that Sapphire's feelings towards Oliver are increasing and obviously Oliver likes Sapphire despite being jealous of a older wizard. will u update soon please?^_^

10/10

Harry and Ginny

Author's Response: Thanks for the wonderful review and the high rating. I know tons of errors, LOL, but I'll go back a fix it a bit. And yes the next update will be very soon.

 Report Review

Review #12, by ItsUnconditional Train Mishaps

2nd January 2010:
This is great so far and I can't wait to read more!
Dee, x

Author's Response: Thanks so much, Dee. More to come soon!

 Report Review

Review #13, by MarieBlack Train Mishaps

2nd January 2010:
I really enjoyed reading this (:
I did see a few spelling or grammar errors, but otherwise it was splendid.
I'm dying to know what happens next!!
(:

Author's Response: Thanks for the review. Yeah, I know probably lots of errors I didn't catch, but my BETA won't talk to me for some reason so I have no way to get a hold of her. I'll try to update soon. Thanks again!

 Report Review

Review #14, by KianaMarie Train Mishaps

2nd January 2010:
i think you should keep updating...im starting to get obssesed with this story haha :))

Author's Response: I'll update as soon as I can. Thanks for the review. :D

 Report Review

Review #15, by ech12_2011 Unwanted Rendezvous

23rd December 2009:
this is fantastic!!! you need to write more and then let me know about it, please!

Author's Response: Thanks so much. :D More to come soon. I promise.

 Report Review

Review #16, by Brigitte Malfoy Wood Dinner Party Pandemonium

2nd November 2009:
Oh my goodness! Cliff Hanger much! Just a wild guess but is Clover's father not her real father? Or is he gay? I think itis more likely the first one. I hope I haven't ruined that for any of your readers if that is the case! I just love this story please write more!

Author's Response: I actually had a way bigger clifff hanger. LOL. As for Clover's father, I'm not telling. So you going to have to read to find out. And new chapter is coming out as soon as I get my other story's chapters out. Thanks so much for reading.

 Report Review

Review #17, by mystic05 Dinner Party Pandemonium

15th October 2009:
I wouldn't mind Remus checking me out lol
and Oliver's parents are stupendous
i loved the oliver/sapphire interaction in this chapter and i cant wait until he eats dinner at her house
lovely chapter as always cant wait for the next

Author's Response: I don't think anyone would mind Remus checking them out. LOL. Yeah, there will be more sap/oliver action coming up in the next chapter, which will be out sometime next week. Thanks for reviewing. :D

 Report Review

Review #18, by soliloquy Once Upon A Time?

28th August 2009:
Fascinating names! Beautiful banner! This is an amazing start to an amazing idea. I feel so bad for Sapphire - all of these things happening to her. I hope things get better. I noticed that you had a few grammatical errors, mostly just misplaced commas but besides that - AMAZING chapter.

Author's Response: Thank you so much. I know, I'm terrible with grammatical and spelling errors but my wonderful BETA hopefully will help me fix the older chapters up. Thank you again, and by the way I love your Oliver Wood story, Brains & Brawn!!

 Report Review

Review #19, by Love_is_Magical292444 The Never Ending Drop Off

24th August 2009:
EEK! Oliver :) lol
Another GREAT chapter, as always :) There's a FEW grammatical errors, but nothing too big. Keep up the AMAZING work, and I can't wait for the next chapter!

Author's Response: I thought you would like that. Thank you. And yeah I figured, but it will be fix soon. I'll update as soon as possible.

 Report Review

Review #20, by Love_is_Magical292444 Running on Empty

17th August 2009:
YAY!
so much fun! i love your story, and this was a great chapter!!
Clover and George, eh?? *wiggles eyebrows* lol
keep up the great work!

Author's Response: Thank you so much. Don't worry the next chapter is coming up soon.

 Report Review

Review #21, by verityemmelineblack Dangers of a Ball

11th August 2009:
i am really liking your story. keep it up :)

Author's Response: Thanks so much!

 Report Review

Review #22, by Love_is_Magical292444 Dangers of a Ball

7th August 2009:
Hehe this is a great story!
Flint is a jerk, stupid slytherin (haha, literally! ...sorry)
Oliver Wood *sigh*
Oh, and Clover - she makes me really happy :D
I can't wait for the next chapter!

Author's Response: LOL. I'm so glad you like my story, and the characters I put in it. Next chapter will be out soon.

 Report Review

Review #23, by mystic05 Dangers of a Ball

25th July 2009:
yay an update!! I absolutely ADORE this chapter and the fact that this was updated lol
Im always enthralled with stories that have families like Sapphires' in them

Author's Response: I am so glad you ADOREd it. I like Sap's family too, its different but in a good way. I should have another chapter out in about two weeks. I have to update my other story too. Thanks again!

 Report Review

Review #24, by sushigirl4996 Chaos of Crys

21st July 2009:
I love it! When are you going to update?

Author's Response: Thanks, it should actually be out in a few days. Maybe by Saturday or Sunday.

 Report Review

Review #25, by marieluz Once Upon A Time?

4th June 2009:
Cool name theme.. Liked it so far, great job!

Author's Response: Thank you! Keep reading, it gets better!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>