Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.






Reading Reviews for Love Comes Quietly
  
30 Reviews Found

Review #1, by Jay Chapter Six

18th December 2009:
All i have is one word, YEA!!!

Author's Response: LMAO! Jay, you crack me up!

 Report Review

Review #2, by Jay Chapter Six

13th December 2009:
HELLO!!! How was NaNo? its been a LONG time since we talked and since you updated!!! i hope your over the writers block! cause i want to read some more chapters of these lovely stories! so HURRY UP!!

Author's Response: Hi Jay! Nano was great! I wrote over 61,000 words! I am over my writer's block but I'm trying to get my nano book completely finished, which should be by New Years. I'm working on editing it as we speak and New Year's isn't too far away... I've got most of Chapter 22 of Pureblood written so there's not much more left to get done of that... I'll do my best to get it finished asap, okay? Talk to you soon!

 Report Review

Review #3, by Jay Chapter Six

10th November 2009:
Ummm... I'm just wondering when the heck your going to start updating cause i am going to have to reread these stories pretty soon! :) You Said SOON!!! this has been as long as the other time!!!

Author's Response: I know... I'm so sorry! I'm participating in NaNo again this year so there's not too much time for me to focus on my HPFF stories. Come December though I'll have something up and ready for reading... I'll do my best to get something up before then if I can okay? I'm sorry for taking so long!

 Report Review

Review #4, by Jay Chapter Six

7th October 2009:
WHAT IS UP WITH THIS! i am getting impatient!!! PLEASE GET MORE CHAPTERS UP!! PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE

Author's Response: *smiles* Don't worry Jay! I've got an update coming soon.

 Report Review

Review #5, by Jay Chapter One

7th September 2009:
YOU BETTER!!! I LOVE YOUR STORIES! IM GOING TO STOP WRITING IN CAPTS NOW! haha and another thing it took you long enough to write back to me. dont be that long! ( < see no capts =) )

Author's Response: LOL... Your wish is my command!

 Report Review

Review #6, by Jay Chapter One

5th September 2009:
Its not my fault you didn't tell me about this story!

Author's Response: Lol... I know, I'm sorry... I promise to tell you when I start another one okay?

 Report Review

Review #7, by Jay Chapter Six

6th August 2009:
O so sweet. Thank god Ron Spook up, i would have hit him if he didn't, JK lol. I did see one thing the 8th sentence up from the bottom you have "do you know how LOVE I've waited to hear you say those words to me?" i think you ment long. thats the only thing i saw. great chapter.

Author's Response: Aaaww, thanks Jay! I'm so glad you've been reading all my stories... There's more planned but I've gotta finish the ones I'm working on first! Lol... and yes... I did mean to say "long" thanks for catching that! I'll fix it when I get the chance!

 Report Review

Review #8, by Jay Chapter Five

6th August 2009:
Cute! Its so good i really dont have anything else to say about it. Really short review this time huh?. well im going to continue to the next chapter

Author's Response: OMG, I'm amazed... Short review from Jay? Is that possible? Lol JK!

 Report Review

Review #9, by Jay Chapter Four

5th August 2009:
Great advice Harry and Ginny! lol Wow ron! thats all i can say! haha i have used a lot of exclamation marks lol! good chapter im just going to have to keep on reading!!! ( < more exclamation marks haha)

Author's Response: Ha ha ha! Jay you crack me up!

 Report Review

Review #10, by Jay Chapter Three

5th August 2009:
O so good. i love your writing, especially the part when she just kinda talked to fast and it blurted out, that always happens. Very good this was a really short chapter. im going to continue reading ttyl. Off to the next chapter

Author's Response: Thank you, thank you! *Takes a bow* I'll have more up soon, I hope!

 Report Review

Review #11, by Courtney Champion Chapter Six

5th August 2009:
that was awesome i cant wait to read chapter 7

Author's Response: Thank you!

 Report Review

Review #12, by RonIsLife Chapter Six

2nd August 2009:
aww this was such a cute story!

Author's Response: Thanks! I'm glad you like it!

 Report Review

Review #13, by RonIsLife Chapter One

2nd August 2009:
very nice:) love your style!

Author's Response: Thanks so much!

 Report Review

Review #14, by Jay Chapter One

2nd August 2009:
YES! it is me reading but one more of your stories. :D I can't quit remember if i review this before cause i did read this chapter once. its very intriguing. well im going to keep reading.

Author's Response: Lol... Whoo hoo! Finally you reviewed this one! Sheesh, took you long enough... JK. Glad you like it... And keep your eyes peeled for updates dude! You won't be disappointed!

 Report Review

Review #15, by WeCunningFolksUseAnyMeans Chapter Six

1st August 2009:
aww :) yayy for ron finialy getting some gryfindor couragee :) and i love harry's "almost-lecture" lol love this storyy :) updatee soon, please? :)

Author's Response: Couple more chapters to go for this one... Glad you like it!

 Report Review

Review #16, by WeCunningFolksUseAnyMeans Chapter Five

19th July 2009:
aw :( poor ron and hermonie! come on ron be a man!
if you get a chance you should update this story! its realyy good so far!!!

Author's Response: Thank you so much! I see you've reviewed every chapter of every story I've got! Thank you, I really appreciate that! I will be working on Lycan Love for a bit, and then Love Comes Quietly will be next! I hope you enjoy the most recent chapter of The Pureblood!

 Report Review

Review #17, by WeCunningFolksUseAnyMeans Chapter Four

19th July 2009:
yaaayy for harrys advice :) lol

Author's Response: Lol, yes, Harry tends to give good advice from time to time...

 Report Review

Review #18, by WeCunningFolksUseAnyMeans Chapter Three

19th July 2009:
aw, poor hermoniee. commeee on ronnn do somethingg!! darn stairs, he cant even chase after her!!

Author's Response: I know, right? Some men! But don't worry... There's greatness on it's way!

 Report Review

Review #19, by WeCunningFolksUseAnyMeans Chapter One

19th July 2009:
oh, intrestinggg, i feel bad for ron seeing Lav. but mabey hermonie can cheer him up :) great story so far! i love your writing style, idk why, its more realistic than anyothers ive read in a looongg time, it seems like a real stroy, not some "fanfiction" :)

Author's Response: We shall see what happens! Thanks for reviewing!

 Report Review

Review #20, by fangirl23 Chapter Five

13th June 2009:
ooo i like it a lot
update soon!

Author's Response: Thank you very much... I'm not sure when this story will be updated as I am focusing on some other stories right now... I will update though... This isn't finished...

 Report Review

Review #21, by thersa Chapter Five

6th March 2009:
its a good story. its different!
update soon

Author's Response: Thank you so much! I should have another chapter up very soon. I'm getting a new laptop tomorrow so things should run smoothly from here on out!

 Report Review

Review #22, by kells<3 Chapter Five

13th January 2009:
aww, ron is making me pull out my hair!
hermione should do something. like make him jealous :P
just a suggestion - make your chapters 1,000 words + and your readers will love you :) LOL. great story. love it. update soon!

Author's Response: Ah... thank you for the suggestion! I'm trying to make each chapter a bit longer than the previous so I should have 1000+ words in the next chapter... Maybe even more! I'm pleased that you like it! I hope to have a story for each pairing on this site eventually... And at least two of each type of story... (Novel, Short story etc...) I'll be updating as often as I can... I promise!! Thanks for reviewing!!

 Report Review

Review #23, by davidtennantlover Chapter Four

4th January 2009:
i love the story so far i like it how you haven't just draggedon about stuff and gone straight into it. that what i like about story's.

Author's Response: Thank you so much! I wanted to try my hand at writing a short story and have enjoyed it so far. I've got just a few more chapters left to go on this one but my other projects will keep me busy! They're both novels so... Well, thanks for reviewing! Keep your eyes peeled for chapter 5!

 Report Review

Review #24, by anna Chapter Three

2nd January 2009:
i'm new to this site and i can't wait for your next chapter!

Author's Response: Aww, thank you! And welcome to HPFF!! I hope you enjoy all the stories you read here as all of us authors work very hard in putting them out for everyone's enjoyment! Next chapter is coming soon! I'm working on it right now!

 Report Review

Review #25, by esther Chapter Three

1st January 2009:
This is really good your tempting for the next chapter!

Author's Response: Thank you, I'm glad you liked it!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>