Reading Reviews for Dancing In The Moonlight
  
112 Reviews Found

Review #1, by Sleeping_Dragon The Secrets in Life, Are Found in the Bacon

16th September 2012:
I REALLY LIKE IT, CAN'T WAIT FOR WHAT HAPENS NEXT PLZ UPDATE?

Author's Response: yes for sure! Left my fanfic book back at home so I shall be writing again in November. I went provinces away for school so I have to wait til I go home :P Thank you for the review! READ ON!

 Report Review

Review #2, by Laneypoo The Secrets in Life, Are Found in the Bacon

17th August 2012:
AHGHGGH here comes the sun! this chapter was sooo good! remus is such a sweetie, keep writing please!

10/10

Author's Response: thank you laney :) Gotta get motivation that's all I suppose.. might write right now.. hmm DECISIONS :) love and miss you beaut

 Report Review

Review #3, by acciodoublestuff The Secrets in Life, Are Found in the Bacon

9th August 2012:
Complete horse shit.

jkjkjkjkjkjk I loved it lol, you know me, i like a good uhh... rough story ;) haha

you better update soon.. i know where you live

Author's Response: bahahahahahahahahaha COMPLETE HORSE SHIT.. you suck :( wahhh. hahah thanks little lady love, I shall update soon.. only to avoid being brutally beaten in my home. ..

 Report Review

Review #4, by Alltimepotterhead Afraid of Living

1st August 2012:
You love all time low?! Or at least raven does. Any ways, I officially love you for putting it in here. The first part of my user name comes from them. ALLTIMEpotterhead

Author's Response: hahaa yes I love All Time Low ;) it is quite god :) thanks so much for the review, hope you enjoyed the rest of the chapters, even if they didn't include All Time Low ;P

 Report Review

Review #5, by Dracos_BUNNY01 No Words Could Be Spoken

1st February 2011:
:O That was pretty intense...poor Raven :( but at least she's saved! This chapter was sooo good even if it was upsetting. Regulus is also kind of the best sometimes, not gonna lie. Anyway, keep writing this great stuff! and u'll get reviews even if they are super delayed like mine XD 10/10

 Report Review

Review #6, by Dracos_BUNNY01 It's Startng To Look Like Christmas or Not

1st February 2011:
For some wildly unknown reason i have not reviewed this chapter...what's wrong with me. It's obvious to see that this chapter is amazing!! Btw I LOVE JAMES' PARENTS! They are the best! 10/10 can't wait for more!

 Report Review

Review #7, by Tanya1032 It's Startng To Look Like Christmas or Not

27th November 2010:
I see you've been updating your fic without letting me know..
It's fine..
Not like I want to kept in the loop or anything..
:(
Awesome job by the way :)
I love you :)
and lamp

Author's Response: lmfao you know i love you with all my heart tanya ! and thanks so much !! YOU SHALL BE FOREVER IN THE LOOP :)
i love you and .. lamp :) thanks again!


 Report Review

Review #8, by loverofharrypotter No Words Could Be Spoken

13th November 2010:
please finsh i! it is so good!

 Report Review

Review #9, by wolf miyagi It's Startng To Look Like Christmas or Not

25th August 2010:
wooow im totally speechless! How dare u leave it hanging right here!? lol pls more! i want 2 know what happens 2 Raven!

 Report Review

Review #10, by Shewolf Hi, Iím Raven Elliot

19th May 2010:
The best story EVER this is one of my favs i have saved it to my favS I lOvE iT!1!1

Amigo!
LoVe ShEwOlF xXxXxX

 Report Review

Review #11, by iscreamdraco It's Startng To Look Like Christmas or Not

29th April 2010:
suspense! keep going!
xoxo
iscreamdraco

 Report Review

Review #12, by Harry and Ginny It's Startng To Look Like Christmas or Not

23rd April 2010:
this story is being amazing so far and i'm sorry that i took so long to review! anyway, i like how u are portraying Remus and Raven's relationship so far with all the details and the occasional flinching. i hope that Remus and the others will be able to save Raven from the Deatn Eaters and Alexandra. will u update soon please?^_^

10/10

Harry and Ginny

 Report Review

Review #13, by honeybunny777 It's Startng To Look Like Christmas or Not

13th April 2010:
I love the story, I love Raven/Remus, and I like being the 100th person to review this story! A+

 Report Review

Review #14, by Jenerva Stupid Eyes

31st March 2010:
AWESOME JOB :) I love this chapter! :D Dang Alexandra! Always ruining perfectly happy moments -_- tsk tsk :)

 Report Review

Review #15, by naflower05 It's Startng To Look Like Christmas or Not

28th March 2010:
amazing amazing story! i love all the characters and how you write them, i cant wait for an update, please please please update soon! 10/10!

 Report Review

Review #16, by muru hp It's Startng To Look Like Christmas or Not

28th March 2010:
omg omg omg! PLEASE i need to now what is going to happen!!! post more!! i love it :D

 Report Review

Review #17, by Jenerva Love Story

28th March 2010:
LMFAO! :) Nice, i like this chappie! :D It was really good amigooo! ;P 104084539593 stars! ;)

 Report Review

Review #18, by Jenerva Afraid of Living

28th March 2010:
LOVED IT! ;D. Wooow, I just wanna pop a cap in her parents a**...what jerks! D= But aww ;) Remus is so CUTE! XD
Good job! :)

 Report Review

Review #19, by The one and only Mrs. Sirious Orion Black It's Startng To Look Like Christmas or Not

27th March 2010:
YOU EVIL AUTHOR! IT HAS BEEN WEEKS AND WEEKS AND YOU MADE IT FEEL LIKE YEARS, AND YOU HAVE THE- THE- WHATEVER THE HECK THAT WORD IS, TO GIVE ME THIS GEM AND LEAVE ME WITH THIS UNDENIEABLE CLIFFHANGER?? YOU HAD BETTER GIMME ANOTHER HAPTER WITHIN A WEEK, OR I WILL HUNT YOU DOWN AND MURDER YOU! BUT I WILL ALSO STEAL YOUR NOTE BOOOK OR WHATEVER, AND THEN I WILL WRITE THE STORY! GET YOUR ARSE DOWN ON THE CHAIR AND GET TYPING!

(Insert fearful "Yes ma'ams" and obediently typing like your life depends on it, which it does.)

 Report Review

Review #20, by soccerluvr21 It's Startng To Look Like Christmas or Not

27th March 2010:
I hate cliffies! arg! update please! This chapter was really good. oh, and is leslie pregnant? and i liked that Mrs. Potter has red hair because most people portray her to look just like james only in girl form. kudos on that. and peter. was he meeting up w/ some slytherins? that is what it seems like. so anyways, thanks for the quick update! maybe you can make the next one even quicker?
10/10
~Soccerluvr21

 Report Review

Review #21, by JenervaIvAbnormie Keep Breathing

26th March 2010:
AW! :) I liked it..poor raven ;( but yay for remus and raven! ;D awww they're so cute! and sirius is just so nice! :D it's cute! XD ahaha! :P 1154425441 stars ;D

 Report Review

Review #22, by JenervaIvAbnormie In the Shadow of the Moon

25th March 2010:
AWW! ;( Poor Raven! D= Those dang death eaters! -_-. But i like the ending very much! :)

Author's Response: just want you to know i love you for doing this :)
and your right!! death eaters should just die

love you

haaleyy


 Report Review

Review #23, by JenervaIvAbnormie No Air

24th March 2010:
EWW! No one should celebrate peter's birthday XD haha that's ickky poo! :P
Anyways! GOOD JOB! :D 10 billion stars! :)

 Report Review

Review #24, by Jenerva Who is that Girl?

23rd March 2010:
LOVED IT! :) good good good fantastic! :D I applaud you! :P
10 stars :)

 Report Review

Review #25, by JenervaIvAbnormie Nightmares and Howlers.

22nd March 2010:
loove it! ;D once again, aweeesome job bud! :P I want to know what's on that tape! XD haha
Btw, her dream/past was soo sad! ;(
Love it
10 STARSSS! :)

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>