Reading Reviews for The Triwizard Tournament
  
38 Reviews Found

Review #1, by miagirl04 AMI, Beauxbatons, and Hogwarts

30th September 2005:
um, good story, but madame maxime's first name is Olympe, not olive

 Report Review

Review #2, by lupins_lover Hall d'Magnifique

19th September 2005:
ooh i love it. great diverse confusing story (In a good way) can't wait for the rest

 Report Review

Review #3, by Fiddlers_Elem2 AMI, Beauxbatons, and Hogwarts

27th July 2005:
Great start. I can't wait to go on.

 Report Review

Review #4, by SammyD Hall d'Magnifique

11th April 2004:
~I like how you described Beauxbutons! Good chapter... hope you write more soon!~

 Report Review

Review #5, by SammyD Journey

11th April 2004:
~Great so far! I gotta get going though, I'll read the rest later! Bye!~

 Report Review

Review #6, by loonyloopylupin AMI, Beauxbatons, and Hogwarts

6th April 2004:
please, continue......

 Report Review

Review #7, by Hallie Dove Hall d'Magnifique

27th March 2004:
Plz update! I'm dying for the next chappie!!!!!

 Report Review

Review #8, by loonyloopylupin Hall d'Magnifique

12th March 2004:
love it! Keep it coming. Next chapter please. Great job,

 Report Review

Review #9, by Hallie Dove Hall d'Magnifique

2nd March 2004:
Good chappie! I luv the way you wrote it. Plz update soon! In the mean time, I'm going to finish Vday=Overated and write a review on that one. Vote for Edawards! (Cuz I don't like Kerry and Bush isn't considered a democrat, lol)

 Report Review

Review #10, by Hadassah Hall d'Magnifique

1st March 2004:
Great chapter can't wait for the next one.

 Report Review

Review #11, by SilverPhoenix Hall d'Magnifique

29th February 2004:
Awesome! Update soon!

 Report Review

Review #12, by CharityPotter Hall d'Magnifique

29th February 2004:
wow! it was good! hehe...i hope you update soon !

 Report Review

Review #13, by iwpotter Hall d'Magnifique

28th February 2004:
Finally!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I've been waiting for an update!!!!! Great Chapter!

 Report Review

Review #14, by loony_loopy_lupin Sorting at Hogwarts

20th February 2004:
I know I already reveiwed but please for the love of Merlin (ha, always wanted to say that) UPDATE!

 Report Review

Review #15, by CharityPotter Sorting at Hogwarts

17th February 2004:
GREAT! i love it...but it's so short! haha...well, i hope you write soon!

 Report Review

Review #16, by iwpotter Sorting at Hogwarts

14th February 2004:
Yay!!!!!!!!! Great chapter as usual! This is now my favorite story. I hope you update soon

 Report Review

Review #17, by SilverPhoenix Sorting at Hogwarts

14th February 2004:
Great! Update soon!

 Report Review

Review #18, by Hallie Dove Sorting at Hogwarts

14th February 2004:
Good chapie! Please continue!

 Report Review

Review #19, by loonyloopylupin Sorting at Hogwarts

14th February 2004:
UPDATE!!!

 Report Review

Review #20, by Hallie Dove Journey

9th February 2004:
Where ya gonna move it? I think I'd die if I cound't continue reading your works. *Pulls out pen and presses against chest to demostrate*

 Report Review

Review #21, by stacy Journey

9th February 2004:
That's cool how you are doing three seprate storylines and careters in this story. Write more!

 Report Review

Review #22, by Hadassah Journey

8th February 2004:
Hi, I have read everything that you have writen on this site, and I thought it was all very good and just kept getting better with each new piece. I would like to thank you for sharing your talent with the rest of the world and to say keep up the good work.

Author's Response: Hey thanks! But the site's closing...:( So I guess I'll be moving my stuff elsewhere...

 Report Review

Review #23, by iwpotter Journey

7th February 2004:
Finally! You updated! But it was definately worth the wait. GREAT JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Report Review

Review #24, by Hallie Dove Journey

6th February 2004:
Again, great chapter. I can't pick a favorite out of the three quite yet and I may never be able to, lol. Keep up the good work!

 Report Review

Review #25, by Dumbeldave Journey

5th February 2004:
Interesting chapter , keep them coming

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>