Reading Reviews for Out The Door
  
13 Reviews Found

Review #1, by abaxter08 Chapter 4 - Away For a Bit

6th November 2008:
I love this story. But really hope they get back together. Which i'm sure is to come. Keep up the great work. I look forward to more chapters.

 Report Review

Review #2, by rozen_maiden Chapter 4 - Away For a Bit

27th January 2008:
Will you update this soon??? Please!!! I absolutely adore it. You write so beautifully. I NEED to know more about Draco. They still obviously love each other :(

Please please update soon!!!

Author's Response: haha, yes, I will work on it soon =) I'm going to let AP tests be over before I do a lot - the song fic I recently wrote was completely spaz moment. And I promise, you will see more of Draco =D

 Report Review

Review #3, by Vesper Chapter 4 - Away For a Bit

10th January 2008:
gud one. i rather thought 2 ask u 2 include his view of things, so i liked it. update soon.

Author's Response: I'm glad you like it so much! =)
I figured people would like the change a little.


 Report Review

Review #4, by queen_luna Chapter 4 - Away For a Bit

9th January 2008:
I really like this story so far! Can't wait to read more.

Author's Response: hope you do read more =)

 Report Review

Review #5, by rozen_maiden Chapter 2 - Run Ins

9th January 2008:
Once again: absolutely beautiful.

Author's Response: I'm glad you still like it! =D

 Report Review

Review #6, by rozen_maiden Chapter 1 - So Far Down The Road

9th January 2008:
Oh, that is beautiful!!! I love your writing style; how it moves from one to the other. Can't wait to read more, love!!!

Author's Response: I'm glad you like it so much! and I hope you continue reading =)

 Report Review

Review #7, by xxXemovampireXxx Chapter 1 - So Far Down The Road

8th January 2008:
wow this is really good i have only read the first chapter but i can tell you have talent

Author's Response: I'm glad you think that!! =)

 Report Review

Review #8, by BebeLupa Chapter 3 - Civil Requests

6th January 2008:
Oooh. Cliffie. Update aqap [as quickly as possible. i just made that up.]
Yeaaah. My brain has accepted that school starts again tomorrow. It's very depressing though.
But anyway, 100/100.

Author's Response: haha, aqap. thats fun to say out loud, haha
bleh, I still refuse to. or that all region tryouts are less than a week away
and yay for 10/10!
you are amazing =)


 Report Review

Review #9, by BebeLupa Chapter 2 - Run Ins

6th January 2008:
Omg. I think I might be addicted to your story. Lol. I love it.

Author's Response: I'm glad you're addicted =) that makes me happy, haha

 Report Review

Review #10, by BebeLupa Chapter 1 - So Far Down The Road

6th January 2008:
Wow. I love it. It's a very nice start. I can't believe Draco left. Tear. Hahaha.
10/10.
:]

Author's Response: I'm glad you like it!
and yes, it is very sad -sigh-
but he is malfoy


 Report Review

Review #11, by xXsilent_tearsXx Chapter 3 - Civil Requests

6th January 2008:
I being so special, got to read the first two early!
Mwhahahahahha -evil grin-
wonderful start
=D

Author's Response: haha, yes, you are just so uber special =)
and thanks my love XD
no you go off and get your inspiration back!


 Report Review

Review #12, by Jimmbo Chapter 3 - Civil Requests

6th January 2008:
I like this story, even tho im not much of a dramione fan, im intrigued as to how its going to develop

Author's Response: I'm glad you like it even if you aren't a big fan!! =)

 Report Review

Review #13, by LRR Chapter 1 - So Far Down The Road

6th January 2008:
interesting...perhaps a bit slow or perhaps i'm just exhausted. i have a feeling it will get much better though

Author's Response: haha, I hope it does get better!
I know the being exhausted.
I keep telling myself I need to go to bed.
but grrrrrrrrrrrrrrrrr


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login