Reading Reviews for Mail
  
86 Reviews Found

Review #1, by HPluvergirl The First and the Last

27th October 2012:
OMG so sweet! I love it!

 Report Review

Review #2, by WhatAboutRegulus The First and the Last

18th June 2010:
Aww I liked this, I liked the thought about the pen pale. And overall it was just an awesome story! Giwdeh=Hedwig :)

10/10

WhatAboutRegulus

 Report Review

Review #3, by Potterfictfan2 The First and the Last

17th May 2010:
Hi! This story was awesome! Oh and Giwdeh: Hedwig Backwards

 Report Review

Review #4, by darkpixie13 The First and the Last

8th March 2009:
A very cute story, I thorughly enjoyed it. I just wish that you had made it into a short story, like a really short story, so that we, the readers, could have learned more about the characters. Still a great story though :D

Author's Response: Yes, i know, it would have been more interesting perhaps if there were more depthbut, as i always say, i don't want to BORE people!
hahaha
thanks for reading!
xx
indira


 Report Review

Review #5, by UrbanAngel The First and the Last

5th March 2009:
Such a nice story...as if a novel is summed up perfectly...i totally love it...Indira ur stories are soh lovely..

Author's Response: Thank you!
You're reviews make me so happy! :P
great to hear
xx
indira


 Report Review

Review #6, by whisky The First and the Last

12th February 2009:
no, why did u name it that? and i love it so much! u have so many diff ideas bout what happens

Author's Response: Thank you!
kind of confusing review but I'll take it as a complement anyways!
hahahah
by the way, Giwdeh is Hedwig backwards!
thanks again and happy valentine's day if you celebrate it!
xx
indira


 Report Review

Review #7, by Cassie_Heart The First and the Last

27th January 2009:
I LOVE THIS STORY! IT IS AWESOME! AND I HAVE NO IDEA WITH THE NAME I AM GUESSING A REAL PET NAME OR SOMETHING CLOSE TO YOU! OR MAYBE IT IS LOVE IN A DIFFERENT LANGUAGE! ANYWAY GREAT STORY AND LET ME KNOW IF I GOT THE GUESS RIGHT.

Author's Response: Hahha wow
thats a lot of capitals.
But thanks so much i'm glad you liked it!
no its hedwig backwards! :P
xx
indira


 Report Review

Review #8, by Childish_Fairy The First and the Last

22nd January 2009:
you got mail is one of my favorite movies!!! so you can imagine how much I love this story!
very well adapted!
10/10

Author's Response: haha me too!
i was my very first dvd in like 1999!
Thank you very much!
xx
indira


 Report Review

Review #9, by LiaEmeralds The First and the Last

6th January 2009:
You called her Giwdeh because of Hedwig, spelled backward

Author's Response: ha yeah
good job :)
a little obvious, i know
thanks for reading
xx
indira


 Report Review

Review #10, by Bad_KittyWMS The First and the Last

29th December 2008:
Yay! I totally loved this story! I love the pen pal idea! I hope you write more stories like this one.

Author's Response: Thank you!
yeah sometimes it's nice to just read a fluffy fic :)
I've been writing kind of dramatic stories lately but i think I'll write a more fun one shot afterwards to lighten the mood :)
thanks for reading
xx
indira


 Report Review

Review #11, by xoJamesLilyox The First and the Last

11th December 2008:
looovveed it !
i love your stories !
complete as many as you can i'd read them all ;)
hedwig backwards :)
ahah awesomejob!
xo JL.

Author's Response: !!! Thank you!
Well I'm so glad that you follow them!
If you've read "those girls" the sequel be out soon and my new fic, Penny (but it's not LJ)
hah yes it is, good job :P
thank you!
xx
indira


 Report Review

Review #12, by chris The First and the Last

11th December 2008:
aha I used Giwdeh for my fanfic too, just for the heck of it. Its owner happened to be Albus (as in severus potter). Hehe.

Nice story though.

Author's Response: haha its sneaky eh?
thank you :)
xx
indira


 Report Review

Review #13, by Veela_is_me The First and the Last

30th November 2008:
omg excellent story
heeeaaps good, i love how ur one-shots are so long
where do you get your inspiration for these plots because they are really good.
Veela_is_me

Author's Response: Thank you!
Hahah i know before i started writing chapter stories i only wrote one-shots because i knew I would lose my movtivations and i didnt think anyone would want to keep on reading :P
to be honest i have no clue where i get it from :P this was based on one of my favourite movies (of the 90s), You've Got Mail.
thank you so much!
xx
indira


 Report Review

Review #14, by lunafan3997 The First and the Last

21st November 2008:
i loved it
you are an wasome wtiter

Author's Response: Yay! I'm so glad!
thanks so much!
I'm surprised anyone still reads this story :P
thank you
xx
indira


 Report Review

Review #15, by sierra_sirius The First and the Last

5th October 2008:
u named it giwdeh cause its hedwig backward right?!gud story!

Author's Response: Haha yeah
Thank you so much for reading!
xx
indira


 Report Review

Review #16, by lily flower The First and the Last

8th April 2008:
hey this is great

good job

and i hav no idea why???

Author's Response: THanks!!
Hahha it's just Hedwig backwards ;p
thanks for reading! xxx
Indira


 Report Review

Review #17, by IloveNeville The First and the Last

6th April 2008:
Giwdeh is Hegwig backwards. I BROKE THE CODE!! HOORAY!! This was really good. I love You've Got Mail and Lily and James fit so well. Haha I love this bit.

Sirius made a face when James shrugged. “Ugh. She could be a real dog, man.”

James rolled his eyes and kept on walking. “You're a dog!"

"Yes but that's because I choose to be one!"

It was really really good. I loved the 'zing' thing it was wonderful. Your writing is always so easy to read because there's no dull bits. It's enchanting. Haha it's funny how Sirius got a guy, he would have hated that. And even better- it was Severus!! Great Job.

IloveNeville.

Author's Response: Oh thank you so much!!!
I love your reviews!
Yew you broke the code!! good job!
Enchanting. Wow. You're just so. well enchanting yourself.
Thank you soo much!
xx
indira


 Report Review

Review #18, by voldysgurl The First and the Last

5th April 2008:
wooow!! urs is a gr8 story...i jus luvd it..!! n da whole hedwig-giwdeh thing was absolutely awesum..!!
keep writin..u've got a skill..!!

P.S.- i feel rully proud tat u're an Indian..(i hope u r..ur name suggests so!)..as i dun see many writrs of my nation here..esp. wit that skill..!!

Author's Response: Thank you soo much! You're so sweet! Ahahha yes i am [half] indian but i live in Canada. Are you from india?? hahah well i suppose you can't reply but thanks tons!
xx
indira


 Report Review

Review #19, by Palomie The First and the Last

21st March 2008:
I loved that. It was so cute and witty (I don't think I'm using the right word). I've read stories like this one before but this one takes the cake. And I also love your whole theme of James and Lily. They are my two favorite characters to read about. Keep writing. You're really good at it.

Author's Response: Wow. Thank you!
It takes the cake!? thats just so sweet!
Haha Yes i've tried to stop writing Lily/James but i find it impossible!
Infinite thank yous
xx
indira


 Report Review

Review #20, by kiwigirl The First and the Last

21st February 2008:
This is wonderful! I love it so much! Maybe Gwideh... as in giddy? Giddy with love? I have no idea!

kiwigirl

Author's Response: Thank you thank you thank you! You are so sweet!
hahha No Giwdeh is Hedwig spelled backwards! ;)
Thanks for reading/reviewing!
xx
Indira


 Report Review

Review #21, by Bookwyrm The First and the Last

20th February 2008:
Oh My! That was really good! I'm a bit suprised at the end, but then again, it kinda makes sense.

Author's Response: Wow thank you!
i hope that's not a bad thing!
but thank you sooo so much for reading!
xx
Indira


 Report Review

Review #22, by holy_hippogriff The First and the Last

11th February 2008:
Awesome Storyy I Lovedd IT !: )

Author's Response: Thank you sooo much!
xx
indira


 Report Review

Review #23, by jenkent The First and the Last

30th January 2008:
Awesome story! I absolutely adored it! It was very cute and sweet! Wonderful job!

Author's Response: Oh thank you so so much!
You're so sweet!
Thank you thank you!
xx
Indira


 Report Review

Review #24, by A Diffrent type of Flower The First and the Last

27th January 2008:
very nice. =] it was pretty good and i'm happy you did it in a oneshot

Author's Response: Well thank you. I'm glad you think so!
Yes i like one shots because i'm so paranoid about boring readers with long chapters...;which i have done ;)


 Report Review

Review #25, by huffle_puff4eva The First and the Last

20th January 2008:
Do you have a pet named Gidweh? Or maybe that's a little sister's name? Something like that? Or maybe you just went to some random site that had a list of names and picked out a random one?

Oh well, great story!

15/10 from
huffle_puff4eva

Author's Response: haha no, it's hedwig spelled backwards!
Thanks so much!
xo
Indira


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>