Reading Reviews for Our Big News
  
37 Reviews Found

Review #1, by Nicole The Announcement

15th February 2010:
This is fantastic! Everything was so realistic.

 Report Review

Review #2, by xxxmisspotterxxx The Announcement

1st March 2008:
That was your first fanfic???
It's really good!
Be proud! (sorry, it's my new thing, and now I'm even annoying myself with it)
(Oh, and I read all your fics, because I get really bored, and I know with yours they'll always be good!)
So, yah (another of my new things), very good!
lots of love,
elliexoxoxoxoxoxoxox

Author's Response: Hey Ellie!
Aw you're just so sweet all of the time!
Thank you so much!
I'm really glad you liked it!
It's really silly but oh well!
Thanks a lot!
xx
Indira


 Report Review

Review #3, by me! The Announcement

1st March 2008:
we're pregnant?god sheesh harry can't be pregnant!you should it to 'we're having a baby!!'lol

Author's Response: Hahah I always just think of it as "we're"
THanks for reading!
xx
Indira


 Report Review

Review #4, by Melissa Gettinger The Announcement

12th January 2008:
Wow... this is exactly how i pictured this... ever since i read dh for the first time, i imagined ron and hermione announcing their engagement the same time harry and ginny got pregnant... :) this story was fantabulous!!

Author's Response: Aw wow. Thanks so much. The fluffiest type of fluff written but thank you and I'm so glad you liked it!
xx
Indira


 Report Review

Review #5, by Love The Announcement

10th January 2008:
This was so incredibly cute!I love it!

Author's Response: Aw wow thank you soo much!
so glad
xx
indira


 Report Review

Review #6, by merlins_pants The Announcement

6th January 2008:
I loved this! It's very well-written and captures the characters well. My only complaint is that it is too short. I'm ready for more from you!!

Author's Response: Wow thanks!
Yeah i know it's really short but this was my first one shot that i wrote and i had never read any others before it either so i didn't know how long to make it!!
thanks a bunch!
xx
Indira


 Report Review

Review #7, by weasleyswizardwheezes The Announcement

5th January 2008:
Absolutely fantastic! Just a big bundle of fluffy goodness! Good job!!! 11/10

Author's Response: That's so sweet. Yes it's the fluffiest kind of fluff aroundthank you so much!
xx
Indira


 Report Review

Review #8, by ginny_roxmysox The Announcement

25th December 2007:
Aw...so sweet! Loved it!
~Sabrina :)

Author's Response: Thank you so much! Silly i know but im so glad :D

 Report Review

Review #9, by Sam The Announcement

30th November 2007:
U R fantastic ! make more chapters soon

Author's Response: Oh thank you so much!
I think i will make a sequel to this but i don't what to write!
Any ideas ;)
hahaha
thank you again


 Report Review

Review #10, by BeeStinger The Announcement

29th November 2007:
YAY!!! That's like the only story I've read in hours that I didn't have to criticize.

Author's Response: om gmy gosh! thank you so much!
im glad it wasn't...criticizable


 Report Review

Review #11, by alexourHERO The Announcement

28th November 2007:
that was a little odd but turned out ok in the end. good for ginny and harry

Author's Response: yeah if you are brave enough to read any of my othere stories you might notice that they are all a bit odd, ergo, i'm a bit odd! haha im on a weird tangent now. i think i'll stop
THanks for reading and reviewing!


 Report Review

Review #12, by kyrandia The Announcement

27th November 2007:
aw this is cute and excellent

Author's Response: thank you so much im glad

 Report Review

Review #13, by Steffan Owens The Announcement

27th November 2007:
Your story was fantastic. Please write more!

Author's Response: Really! Thats so great thank you so much!

 Report Review

Review #14, by Kieran The Announcement

27th November 2007:
That was pretty good but it was a TAD too short ..Love to see more tho !

Author's Response: Yeah i know it was short but back when i wrote this it was my first one and i thought it was super lonog! haha thanks!

 Report Review

Review #15, by Kieran The Announcement

27th November 2007:
That was pretty good but it was a TAD too short ..Love to see more tho !

Author's Response: Yeah i know it was short but back when i wrote this it was my first one and i thought it was super lonog! haha thanks!

 Report Review

Review #16, by Pegasus1979 The Announcement

27th November 2007:
Really nice story. Well done!

Author's Response: Thank you!!!


 Report Review

Review #17, by ladybobcat54 The Announcement

10th November 2007:
I loved it so much! Yay!

Author's Response: Really!
Oh thank you!
I'm so glad!


 Report Review

Review #18, by Aballet26 The Announcement

10th November 2007:
plz write more!!! this is good!!! 10/10

Author's Response: Wow thank you!
Hm. This was a one shot but a lot of people said to continue.. Perhaps i should
Thanks for your feedback!


 Report Review

Review #19, by AussieAnatomy627 The Announcement

8th November 2007:
awww... That was soo cute! I loved it!

Author's Response: Thank you so much!
im so glad!


 Report Review

Review #20, by weluvjamesandcharlie The Announcement

8th November 2007:
It was good. There was a lot of parts where it was just this happened then this but it could be just me.

Author's Response: Um thanks! That was a bit confusing but thanks!

 Report Review

Review #21, by Mrs HJ Potter The Announcement

8th November 2007:
Very good.update soon.

Author's Response: Aw thank you!
Im not sure if i should update it! Hmm.. maybe i'll write a sequel or something!
Thanks


 Report Review

Review #22, by Rupertluver2012 The Announcement

7th October 2007:
awe.
I LOVE IT!

good job!
9.10.

*chow*

Author's Response: aw thank you!!!!
I'm soo glad!
and im glad that you read this story cause its fairly old!
Anyways! Thanks


 Report Review

Review #23, by Joanne K The Announcement

8th September 2007:
very sweet

Author's Response: Thank you! =)!

 Report Review

Review #24, by R_Hr4ever92 The Announcement

30th August 2007:
Aw that was nice, cute, fluffy, I loved it

Author's Response: Aw thanks you!
I am sooo appy that you LOVED it!
YAy!


 Report Review

Review #25, by HermionexRon4ever The Announcement

20th August 2007:
aww!!! great job!!! update soon!!!

Author's Response: Oh thank you soooo much!
xo Indira!!


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>