Reading Reviews for All Pent Up
  
89 Reviews Found

Review #1, by Youknowpoo Chapter Four

18th April 2012:
Um this is really really good and very sweet! I don't understand why chapter 11 is chapter 4, is this deliberate and am slightly confused by what happened in chapter 10 and 9! Still super duper amazing...you've written James so so beautifully, can we have more cute scenes of them together pretty please? Loved it though, seriously loved it! Love jilly! (Don't be upset about me saying I'm confused it must just be my simple mind being slow!) okay, anyway wonderful job! Update soon! X

Author's Response: Yay! I'm so glad you liked it! I've sorted out the order now, so hopefully it makes slightly more sense :) I love James. SOOO MUCH. And there will be many more chapters to come - and maybe even a little glimpse into their wonderful year with Harry... maybe! Haha. Thank you! Ced x

 Report Review

Review #2, by Corleone Finding Out

15th April 2012:
man he loves so much that it literally hurts...James is real man!

Author's Response: I know! I love him

 Report Review

Review #3, by Corleone Chapter One

15th April 2012:
ok first you're off to a great start!...secondly way to go alice !(who I can only assume will become neville's mother)

Author's Response: Yay! Thank you! And you may be right ;) Ced x

 Report Review

Review #4, by harry potter forever You Decide

14th April 2012:
WHAT you cant just end there that's like mental o.O ... but it was a good chapter!

Author's Response: I'm glad you liked it! And don't worry - it won't just end there! :) Ced x

 Report Review

Review #5, by harry potter forever Because I Love You

14th April 2012:
awww i don't care if it was sort it was so flipping cute you are amazing

Author's Response: Thank you :) I'm glad you like it!

 Report Review

Review #6, by Lily Chapter Two

11th April 2012:
I love what your trying to do please keep writing as much chapters as you can

Author's Response: Thank you! I'm glad you like it!

 Report Review

Review #7, by bluestar The Beginning of the End

10th April 2012:
I still like the story...I'm sure it did hurt you. Sheesh, write the next chapter! I'm dying here! Please, for the sake of your fans, write more juicy stuff!

Author's Response: Hehe! I'm currently editing all of the chapters as I go along, and then adding in a few new chapters, then continuing along from there - so keep checking back! Thank you so much, and I'm glad you like it! x x

 Report Review

Review #8, by bluestar First Impressions

10th April 2012:
Add in all the fluff you want because I'm liking it :D

Author's Response: I do love a bit of shameless fluff! :) Thank you for reviewing!

 Report Review

Review #9, by bluestar Because I Love You

10th April 2012:
OMG LURVE THIS LURVE THIS LURVE THIS! YES.!

Author's Response: YAY! Thank you!

 Report Review

Review #10, by bluestar Dinnertime Discussions (Heated Ones at That)

10th April 2012:
Sorry for not reviewing the other chapters, but let me just say I LOVE this story. You really show the conflict Lily and James could've had together. Now where did this brilliant mind of yours come from? Keep up the good work!

Yours Truly (BluEst&r*)

Author's Response: Thank you :D This is a really old story, I just really wanted to get back to it - and I'm glad you like it! Thank you for reviewing! :D x

 Report Review

Review #11, by Courtney You Decide

10th April 2012:
I'm sorry, but I don't really want them together at this point. I think it would do them both good to have some time apart. They both seem too immature and selfish to be in a real relationship and I don't think either of them is able to admit their fault in the situation or trust the other person (nor should they based on their actions). If you have them get back together, they both need to admit and apologize for what they did wrong. And I have to say that James hooking up with Lucy was extremely cruel even if Lily did call him heartless, so I think he really needs to see how messed up he is when it comes to Lily. I'm interested to see where this goes.

Author's Response: Haha, you literally just listed all of the things that made me want to edit this story! It's too fast paced, too jumpy and the characters don't feel real to me yet. As I'm editing through the story, I'll add more chapters in, and work on it. Thank you so much for your thoughts! :D x

 Report Review

Review #12, by jessxx Dinnertime Discussions (Heated Ones at That)

6th April 2012:
umm this is really good but what happened to the 2nd chapter? i missed the whole bit where they kissed so i'm not sure whats going on.

Author's Response: As I'm trying to update it all bit by bit, everything seems a little out of place. Chapter 2 is in waiting for validation, it should be up soon! Please do come back to read it, everything will make more sense! Thank you so much for your review!

 Report Review

Review #13, by emmykat113 You Decide

18th March 2010:
WRITE MORE! WRITE MORE! WRITE MORE! WRITE MORE! I loved it! *looks up at you with puppy-dog eyes* Pwease write more? DEFINITELY 10/10!

Author's Response: I love your reviews! :D :D

I will write more, but only after my exams, sorry about that! Lol. With any luck, the summer will be spent entirely on HPFF!

Thanks so much!


 Report Review

Review #14, by emmykat113 Because I Love You

18th March 2010:
Aw. I was smiling uncontrollably when I read this! I love your story! Definitly 10/10

Author's Response: :D :D :D ! I love getting reviews like this! Make me want to pick up stories and just write like crazy - I have too much homework, but once again, I promise to get back to it :D Thanks so much!

 Report Review

Review #15, by ohcrapidroppedmybrain You Decide

21st July 2009:
OMG, I almost cried (but I didn't because I'm a big girl. And big girls don't cry *fergie's voice overcomes my own*) You left us with such a huge cliffy! How could you do that? When James was like, "you decide", I was saying, "Lily! Tell him to come back! Why are you so stupid?"

Yeah. Something like that.

Anyways, post more because I can't wait to see what happens!

Constants.

Author's Response: I'm aiming to finish this story up within the next month (I have so much to do!!! Aargh!!!).

I know it was mean, but it wasn't meant to be that much of a cliffie as I was intending to update ages ago! Lol.

And yeah, Fergie's lyrics - awesome, but so untrue! As a rather big girl, I cry a remarkable amount lol! Seriously, thank you!


 Report Review

Review #16, by ohcrapidroppedmybrain The Beginning of the End

21st July 2009:
"Disclaimer: As most of you probably know, I am not a blonde millionaire, I do not have children, I am not an adult, I am not a published author (other than a poem I wrote when I was 9 that goes something like this: If it was sunny, would I play with my bunny? If it was raining, would I be complaining?)"

Haha, nice poem =]]. This chapter was better than the last one (probably because there was more conflict?). I am now excited to read more!

Author's Response: Yeah, the poem was kick-ass! Lol. Also beyond embarrassing. :)

Yeah, I've read over the last two chapters, and I think I'm going to edit them tonight if possible. I'm glad you're back into it!

Thanks for reviewing, I owe you!


 Report Review

Review #17, by ohcrapidroppedmybrain First Impressions

21st July 2009:
This one needs a little more work, but very fluffy (which I am sure the audience loves since 99% of the people on here are female). Remember my advice from the last post and you will be fine =]]

Author's Response: Agreed. I'll edit. Thanks! :D

 Report Review

Review #18, by ohcrapidroppedmybrain Because I Love You

21st July 2009:
Yes, very cheesy, the whole I-LOVE-YOU! part. But it made me squeal, so I guess it doesn't matter. At this point in the story, I am starting to feel the story is becoming a bit rushed and blurry. Try slowing everything down a bit.

CHEERS!

Author's Response: Couldn't agree more.

Cheesy to the extreme, but I'm glad you liked it enough to squeal! lol

Thanks for reviewing, I'll try to slow it down!


 Report Review

Review #19, by ohcrapidroppedmybrain Dinnertime Discussions (Heated Ones at That)

21st July 2009:
YES SHE REALIZES HER FEELINGS SHE REALIZES HER FEELINGS! There truly is no other James out there, so I don't blame her. Will she tell James her feelings? Tell me tell me tell me!

Author's Response: Read on, and your answers will come! :D

I'm glad she realises too! What's James/Lily without realisation?


 Report Review

Review #20, by ohcrapidroppedmybrain Finding Out

21st July 2009:
Urgh, James is such an attractive pighead. I hope he comes to his senses soon =[[. This chapter was a little sad and really cute. I like it (duh.)

Author's Response: Yay!!! I'm so glad you like it. As for James, I'm officially smitten!

 Report Review

Review #21, by I am James....Accept it You Decide

11th January 2009:
hurry with the next one

Author's Response: Will do :)

 Report Review

Review #22, by Cassie You Decide

1st January 2009:
That is good! u are an awesom writer! keep goin!!!

Author's Response: You have no idea how much that made me smile :) Thanks so much!

 Report Review

Review #23, by Jlw_0024 You Decide

29th December 2008:
I love this story. I love the cliffe at the end, and the conflict between James and Lily was amazing. :)

Author's Response: Okay, so how would you feel if I made You Decide the last chapter? I'm thinking of adding chapters in throughtout the story and then writing a sequel, but I'm not sure! Thanks so much for the amazing review!

 Report Review

Review #24, by rida You Decide

28th December 2008:
u have to keep writing
i really rally like this story and i love the plot:)
i cant wait to read the next chapter
10/10

Author's Response: I'm so glad you like it so much! It really cheers me up to know that people like this story despite it taking donkeys years to keep up with it! I thought I might be fighting a lost battle with this story - so thanks so much for reviewing! Before the next chapter, I'll be updating the middle chapters, but please, stay tuned! :)

 Report Review

Review #25, by potterwriter340237 You Decide

26th December 2008:
Yay I love it!
Update ASAP please!

Author's Response: I'm going to update within the week methinks - tonight if I'm lucky! Thanks so much!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>