56 Reviews Found

Review #1, by Lily123Evans  HOGSMEADE!!! (Saturday)

15th February 2009:
Oh my gosh! this is awesome... i loved it! it was sooo funny!10 out of 10!

Author's Response: Thank you :] xo

 Report Review

Review #2, by marauderluverz I'm sure it'll be okay (Thursday)

4th February 2008:
Still AWESOME! 10/10 Lalalalalala

Author's Response: MERCI! ♥♥♥

 Report Review

Review #3, by marauderluverz Could be fun (Wednesday)

4th February 2008:
Lol! Once again awesome 10/10

Author's Response: Thanks! ♥

 Report Review

Review #4, by marauderluverz Oh no, Oh no, Oh no (Tuesday)

4th February 2008:
Lol! Stilll laughing. Must make this short and sweet so i can read more, AWESOME! 10/10

Author's Response: :) ;) ♥ ♥ ♥ :) ;) ♥ ♥ ♥

 Report Review

Review #5, by marauderluverz WHY, WHY, WHY? (Monday)

4th February 2008:
Ha ha ha! Lol! That was funny! Don't we all annoy ourselves at times? But i dont think ive ever had an actual conversation with myself. *Thinks really really hard* Ow ok I have got to stop thinking so hard. Lol! Now i read more. Bye. 10/10

Author's Response: Bonjour! Mwah, mwah (*air kisses*). Sorry. Just had my first French lesson.
Thanks v. v. v. v. much for the review! You are my first reviewer in AGES! You know that? Merci!


 Report Review

Review #6, by chocolatefrog123 HOGSMEADE!!! (Saturday)

17th November 2007:
really good. good job!!

Author's Response: Thank you! Good job reviewing!

 Report Review

Review #7, by JLHufflepuff WHY, WHY, WHY? (Monday)

29th October 2007:
I think this is a good start to the story, but the formatting makes it kind of hard to follow.

Author's Response: Um...
Thanks, I guess. I hope you like the other chapters more. :)


 Report Review

Review #8, by Chillereds I'm sure it'll be okay (Thursday)

16th October 2007:
I LOVE IT! woot! 10/10! excited

Author's Response: Yay! Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BTW, please read the sequal, Lily in Love Part 2: A Sixth Year of Love!!!!!!!!!!!!!! PWETTY, PWETTY, PWETTY PWEASE!!!?

 Report Review

Review #9, by j+L=trueLUV HOGSMEADE!!! (Saturday)

11th October 2007:
OMG! i so luf dis story itz so cute i hope deres a sequal

:)

Author's Response: Yup, I've already started writing the sequal!!! Yay! :o)

 Report Review

Review #10, by Tanya1032 HOGSMEADE!!! (Saturday)

7th October 2007:
Yay! I loved this story! It was amazing! I can't wait to read the sequel!
-Tanya:)
10/10

Author's Response: Thank-you very much! You're one of my most faithful reviewers. Here, have some virtual chocolate!

 Report Review

Review #11, by Wolfsis HOGSMEADE!!! (Saturday)

6th October 2007:
WHATT? I can't believe you just did that. But your the author. Also, I think you kind of rushed the end though. Good anyway though.

Author's Response: I know, but there's a sequel. Anyway, please read that one!

 Report Review

Review #12, by PixiePower Getting Closer (Thurs, Fri)

7th September 2007:
Wow, I love this story. I can't wait for the next chapter, keep up the awesome writing!

Author's Response: Thank you so much! I've already finished writing this on Word, but I've got two stories validating at the moment, so it might be a while.
Anywho, thanks HEAPS for reviewing!!


 Report Review

Review #13, by Tanya1032 Getting Closer (Thurs, Fri)

28th August 2007:
Hey! Hahaha! I love that spell! It's hilarious! This was a great chapter!
Can't wait for more!
-Tanya:)

Author's Response: Thanks! I was quite proud of that spell... my sis does Latin at school, so she worked out the words. Anyway, THANKS SO MUCH for reviewing. I can't believe this is the second-to-last chapter! :(

 Report Review

Review #14, by crmccarth Getting Closer (Thurs, Fri)

28th August 2007:
Ha!

A baboon!

A rat!

I love this chapter!

Author's Response: Thanks!!!!
OMG, I can't believe this is the second-to-last chapter!!!! Oh well, there's going to be a sequal.... anywho, THANKS for reviewing!!!!!!!!


 Report Review

Review #15, by maurader fan So Much Time to Wait (Sun, Mon, Tue, Wed)

19th August 2007:
This is great! I was laughing out loud (especially when my brother started to look at me strange)! I love James line: Oi, Padfoot, feeling a bit blue? I also love lemon gelato! (One of the men in the little white coats gave it to me, along with a sleeping pill.*nods off*)

Author's Response: Hee hee, thanks!!!! Not that I have any brothers, but when I was reading a fanfic with my sisters, we were all laughing soooo hard, and clutching our stomachs, etc. that mum and dad got a bit weirded out and decided to go grocery shopping. My sisters are HP freaks too. Seriously, mum and dad are praying for the day we'll get through a meal without the mention of Harry's kids, or Harry and Ginny, or Ron and Hermione, or THEIR kids, or the latest HP fanfic... it's quite funny, really. Anyway, here's some virtual chocolate for reviewing: *gives maurader_fan a HUGE block of virtual chocolate* Yum! Chocolate! Well, anyway, byebye!

 Report Review

Review #16, by Tanya1032 So Much Time to Wait (Sun, Mon, Tue, Wed)

13th August 2007:
Oh my god I am literally shaking with laughter! That is the most hilarious chapter ever! I LOVE THIS STORY!
Can't wait for more!
-Tanya:)

Author's Response: Thanx!!! Would you like some chocolate? Unfortunately it's virtual, but oh well: *gives virtual chocolate* The good thing about virtual chocolate is that no one can be allergic. Yippee!
I just sent a chapter in to be validated for my other story (A Fifth Year of Friends), so it should be about a week til this one's updated.
Bye bye. Ciao!


 Report Review

Review #17, by Lemonade WHY, WHY, WHY? (Monday)

9th August 2007:
Hey Zokara,
Nice Story,
It ROX!,
Although I didn't really read it!

Author's Response: Hey, LEMONADE!! And you made a bebo... congrats!!! C ya at skool.~~~~~~~~~~~~

 Report Review

Review #18, by crmccarth WHY, WHY, WHY? (Monday)

6th August 2007:
Ha!

I'm a rabbit!

And a frog!

My mother was a rabbit and my father was a frog.

So what am I?

A froggit?

A rabbog?

You decide.

Author's Response: A froggit - much cooler!

I'm a chicken.

And a cow.

My mother was a cow and my father was a chicken.

So what am I?

A Cowkin?

A Chickow?

You decide.


 Report Review

Review #19, by Jess WHY, WHY, WHY? (Monday)

31st July 2007:
this is an awesome story!

Author's Response: THANX!!! Here's some virtual chocolate, because, not only did you review (which just makes you a generally COOL person), you are a VERY, VERY, VERY, VERY COOL person. So anywho, here's the choc: *gives virtual chocolate*

 Report Review

Review #20, by ellaxoxo Time for Hogsmeade (Saturday)

18th July 2007:
sleepovers are good fun. wrecking havoc . going psycho. laughing at the stupidest things. licking a plug outlet. =] lmao. my dares are always somewhat harmful. anyway it was a cute chapter. those girls are a little dramatic but i guess they had the right to be. .. until next time.

Author's Response: Yeah, they were supposed to be a little bit dramatic. yay! Sleepovers RULE! Yeah... unfortunately I have to wait 'til the final HP book to come out (only two days to go!!!!!!!) before it'll let me update, but who cares? I'm about to read the final book, where J.K Rowling will:
Get Harry and Ginny together
Get Ron and Hermione together
Get Lavender and Colin together (yeah, this is a bit random, but it seems sorta likely...)
Get Harry to destroy four horcruxes (I think)
Get Harry to kill Voldemort and multiple other Death Eaters.

So yeah. She has a lot to do. Ciao!


 Report Review

Review #21, by ellaxoxo Hogsmeade tomorrow (Friday)

18th July 2007:
=] will james ever learn?? lol. i thought roxy would bitch slap lily so hard. that wouldve been funny in a wierd way. .. cute chapter. off to review more! adios.

Author's Response: Yeah, i was sort of planning to make Roxy bitch slap Lily, but i sorta decided not to coz that would mean them not being friends, and I need them to be friends for later on. Yay! You reviewed!!!

 Report Review

Review #22, by GenieAmour Time for Hogsmeade (Saturday)

14th July 2007:
LOL i cannot WAIT for the update! thats a cliffie! WAAH! the most happening chapter i have read in ages! =D “I reckon we should keep Black this way,It’ll stop his head from getting any bigger.” AMAZING LINE! SO LILY EVANS!

Author's Response: Hee hee. I loved that line too, very proud of it. I just sent in a new chapter to be updated so... :)!!! Here's some virtual chocolate: *gives virtual chocolate*
Yay! GO Lily!


 Report Review

Review #23, by Tanya1032 Time for Hogsmeade (Saturday)

9th July 2007:
OH MY GOSH! THAT WAS HILARIOUS!
Well, except that Hogsmede was cancelled. But other than that I love it!
And you dedicated the chapter to me!(and many others)
Can't wait to read more!
-Tanya:)

Author's Response: Yes, well, thanks!!! Glad you found it hilarious. I'll try and update, but I'm also writing another story/fanfic/whatever-you-want-to-call-it (see 'A Fifth Year of Friends'), so I take it in turns to update. Ciao!!!

 Report Review

Review #24, by barely human Hogsmeade tomorrow (Friday)

24th June 2007:
update quickly!

PLEASE!

i NED you too,

email me when you have updated, i have a knack of forgetting to check for updates, so please? my email is gorgeusgeorgeus@hotmail.co.uk

thanks
UPDATE SOON!!!

Author's Response: Updates, I need to remember to. I'll also try to remember to email you... hm, mental note: EMAIL BARELY_HUMAN AT GORGEUSGORGEUS@HOTMAIL.CO.UK. xox for reviewing.

 Report Review

Review #25, by barely human I'm sure it'll be okay (Thursday)

24th June 2007:
yay! Mandy and Remus forever!

i don't like Peter though so i hope Millie dumps him =]]

good chapter...

Author's Response: To see whether Millie dumps Peter then read my next story, Lily in Love Part 2: A Sixth Year of Love, coming soon on harrypotterfanfiction.com!!! MANDY AND REMUS FOREVER!!! ... actually, doesn't he fall for Tonks?

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>