Reading Reviews for Regretful Reflections
  
25 Reviews Found

Review #1, by TheColdFlame Regretful Reflections

27th February 2011:
I am sad now =[ Seriously tho this is really goood

 Report Review

Review #2, by emo_in_yellow_angel_in_black Regretful Reflections

20th October 2008:
o DOUGIE :D IN BANNER HOT

i love this story and DOUGIE is the cherry on top

hes soo hot...

 Report Review

Review #3, by DirigiblePlumHead Regretful Reflections

19th August 2007:
You are an amazing author I read and reread your stories

Author's Response: Haha, you're too kind. Thanks so much for your time spent both reading and reviewing, and I'm so glad you enjoy my work.

 Report Review

Review #4, by LovelyMioneWeasley Regretful Reflections

12th July 2007:
Ah, the pitiful pleadings of a pathetic...girl. Darn, I was on a roll there now too. You did fablous with this as well. Of course this would never happen, but isn't that half the fun of fanfiction? I really, really enjoyed this. Fablous job and great sequel!
Love,
LIndsey xox

Author's Response: Yep, fanfiction allows one to explore absolutely anything, which is great for developing writing skills.

Thanks, Lindsey.


 Report Review

Review #5, by daisyCHIC963 Regretful Reflections

9th July 2007:
I like it, but I'm wondering why Draco's not more angry with Blaise, who was his BEST FRIEND. I mean, it's not as if he couldn't manage some self control and yet Ginny gets ALL the blame!!! OK, so maybe it's just because I'm a DG fan...*sigh*. Love it anyway :)

Author's Response: Hmmm, er . . . maybe it was because this was my story, not yours. No offence. lol. Well, each to their own I suppose. Thanks for your review!!

 Report Review

Review #6, by darksolider Regretful Reflections

16th June 2007:
actually since i'm not a Ginny fan and i no this could happen i don't hate u. I loved the two parts of this story. and i think ginny is like this.

Author's Response: Thank you!!

 Report Review

Review #7, by panic_my_boy Regretful Reflections

4th June 2007:
*growl*


That's all I have to say.

Are you gonna make a sequel?

Author's Response: lol. This is the sequel.

Thanks for reviewing.


 Report Review

Review #8, by LostintheNight Regretful Reflections

16th May 2007:
Oh, what an amazing story to go with an amazing P!ATD song!!! This is great! You're so great at describing surroundings, like in the Malfoy Garden, for example. Your stories are very well written. Keep up the good work :P

~LostintheNight 10/10

Author's Response: Hey, thanks!! I did rather enjoy writing it, moreso than the prequel.

Thanks very much. :-)


 Report Review

Review #9, by Hushabye_Mountain Regretful Reflections

25th April 2007:
Excellent sequel Helen, only way to do it lol, it was superb! Again, cant see it happening, but you made it work very well lol :D oh, coding error in this one, most of its in italics, just thought you'd like to know :D Brilliant read, it was really good, I enjoyed it a lot :D *hugs* xoxo

Author's Response: Thanks, Kate!! That's fantastic. :-) Lol, nether can I, but fanfic is always an excellent way to explore the possibilities of canon even if some parts aren't likely to happen. Ah, thanks for pointing that out. I must edit that chapter. *hugs* xx

 Report Review

Review #10, by CelticKisses Regretful Reflections

9th March 2007:
Ha hah hahahahahhha I love Panic!. I always have. Their lyrics are insane, and I'm impressed that you were able to write such a sequel to the first one shot and found a song that fit it so well and made it work so well! Impressive ^_^

Author's Response: Celtic!! He he, I always grin when I see you've reviewed, and rest assured, as soon as my drama rehersals and exam is over, I shall have time to come along and review a lot more of your stories!!

Right, well, hail fellow Panic! fan!! You can't go wrong if you love Panic! Ha ha, they are insane, blame Ryan - he's gorgeous!! He's an amazing song-writer, especially for "Build God, then we'll talk", but I hate the video for that!! Anyway . . . Thank you!! I wasn't going to write a sequel, as the first one was so rubbish, but then people told me to write one to "But it's better if you do". "Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off" seemed like the easier option.

Thanks so much for reviewing!! *_*


 Report Review

Review #11, by Canadian warrior babe (not logged in) Regretful Reflections

8th March 2007:
Loved it helen, another wonderful peice, the polt was good, and I was sitting here grinning the whole time as I heard the song in my head. hahahahahha, the description was aswe, the whole draco confronting her and blaise. loved it.

and I love how in every story of your pretty much you give blaise the face of Ryan Ross. I love him man, he's so hot, and so incredably talented. He's amazing in every way.

10/10 and into my favs when I log on.

Jessica

Author's Response: Hey Jess, glad you liked it!! Ah, Ryan is so beautiful . . . I cannot help but to influence my characters with his features. *_*

And the song . . . well, I just had to use it to write a sequel - it's a great song!!

Thanks loads for enjoying and reviewing.


 Report Review

Review #12, by thin ice Regretful Reflections

28th February 2007:
Ehmagawd. That boy in the banner...I think it's Blaise...he is HOTT!! I love the story... :)

Author's Response: Oh, yes, he's meant to be Blaise, and he is so very hot!! It's Dougie Poynter from McFly. *giggles* I used to love them when I was younger.

 Report Review

Review #13, by Slytherin_Slave Regretful Reflections

20th February 2007:
I love Panic! they are one of my favorite bands, i got to see them in concert. They put on great shows! this is one of my fav songs, i love the whole CD, ok well anyways, i know that you probablly know that i love them a lot, i mean who doesn't would have to be a complete fool! I love all of your stories just because they have my interest with the dark, edgy love, and emo theme to them all. they are the kind of stories that i enjoy reading, they always have me attention as long as they are well written like all of yours, that can be hard to find. well thank you so much for the semi-anti-ginny/draco ship, it's probablly the pairing i hate the most, just cause i dont think they fit at all. but it was nice to see Draco walk off with the victory of knowing that he could do way better!

~Slytherin_Slave

Author's Response: Yeah, me too!! lol. They're great!! Especially Ryan, yum. Anyways, you're right, you'd have to be an idiot not to love them. Yeah, Ginny wasn't so cool in this. It was fun to write her as mean, but not many people were happy with me for it. And of course I had to dump Blaise in there somewhere - have you read the first one?

Anyway, thank you once again for a lovely review!!


 Report Review

Review #14, by iamsamthatissexi Regretful Reflections

9th February 2007:
nice story. whos that rlly hot guy on the far left on ur banner?

Author's Response: :-) Why, that would be Dougie Poynter from McFly . . . If you're American, you've probably never heard of them, but they're really big over here in England. They're my guilty pleasure.

 Report Review

Review #15, by Dark Angel Regretful Reflections

7th February 2007:
I really loved your story. It was written beautifully! I'm definitely adding this to my favorites.

Author's Response: Wow, thank you so much. :-)

 Report Review

Review #16, by whisperedlullaby25 Regretful Reflections

4th February 2007:
hey...ummm could u plz tell me who that guy with tha lip ring on tha banner is? If u know I mean...u can email me if ya wanna walking_tall_2551@hotmail.com

Author's Response: It's Dougie Poynter, who is lovely - but in case you don't get this I'll email you anyway.

 Report Review

Review #17, by Amor Vedalitas Regretful Reflections

30th January 2007:
oh this is so good =]]. I am obsessed about P!atd[[as you already know c:]], and I loved this story!

Just to point out something I saw: You forgot to end the italics somewhere, so the rest of your story was in italics ^^

Anyways, I love the rest! I liked how you wove the 'Lying is the most fun a girl can have w/o taking her clothes off' song in, and I incredibly loved the ending.

It was a shift in Draco's mood, and I liked that.

Ginny was a bitch in this story. But that's what made it good :D

10/10! And you get extra brownie points for adding P!atd in here ^^

Author's Response: I LOVE Panic, as you too, already know. Lol. This story was a bit crappy, I thought, so it's surprising people actually liked it.

Yeah, I HAVE to go back and change that, lol, never noticed before.

I LOVE this song, I had to use it somehow. :-)

Ginny was a bitch, yeah, lol.

Thanks so much for reviewing - did you get my email for the banner request of Silver and Cold? I hope you can do it for me!! :-)

xx


 Report Review

Review #18, by canadian_dreamer Regretful Reflections

29th January 2007:
wow that was perfect. It fit so incredibly well with the song! I like how you gave us more insight into what happened, really wonderfully done, I should go read some more of you're fics that you have posted, there are so many!!

PS. I'm not sure if you realize this but like half the text is in italics. Just thought I'de let you know :)

xXx

Author's Response: Thank you, thank you, thank you. :-) So glad you enjoyed it. Oh, I should go back and change it!! Thanks for letting me know. xx

 Report Review

Review #19, by ciararose Regretful Reflections

29th January 2007:
Amazing story! It was really well written, firstly, and a great accompaniment to the song (which I love : ]). Incidentally, you requested a banner from me (Ciara) on TDA and I was late with it (I am so sorry, but my computer access was suddenly LIMITED.) Anyway, I have it now and since TDA is disabled I thought I'd post a link:

http://i112.photobucket.com/albums/n168/ciara-rose/wipbanner.gif

I hope its alright, if not, feel free to re-request after TDA goes back up. Thanks!

Author's Response: Wow, thanks for your kind comments, and thanks MILLIONS for the banner. I really, really love it, and you were so quick!! I shall most certainly use it - I'll put it up right now.

 Report Review

Review #20, by sweet gurl Regretful Reflections

27th January 2007:
this is sooo awsome!!!
iluvdraco!


Author's Response: Thank you!!

 Report Review

Review #21, by Unicorn Girl Regretful Reflections

27th January 2007:
I loved this story. Really, really good. and the song fitted it, better than it did for the I write sins not tragedies

Author's Response: Lol, I Write Sins Not Tragedis was awful, wasn't it? I'm surprised so many people reviewed, and put it as a favourite!! I mean - god, it was bad. It was fun though, but when I read through it now, I just laugh and think - what is this quirky rubbish?

Anyway, I really apprechiate you reviewing, sweetie, and sooner or later I'll be attacking you again with reviews. :-) Thanks for your encouragement and your time. xx


 Report Review

Review #22, by Bitter_Sweet_Love62 Regretful Reflections

27th January 2007:
Hey!
lol i prob shouldnt of read this cos now i hate ginny as well as ron. but i like all the other weasleys!
it was written perfect as always~!
Zoe xx

Author's Response: Ah, thanks so much for reviewing, and for my gorgeous banner. You did it so quickly, and it's lovely - I'm so thrilled!! Lol, you're too generous with your compliments. This fic was just a bit of fun, nothing serious. Ah, Ginny's better than Ron - Ron is just . . . well, don't get me started!! lol. Thanks again. xx

 Report Review

Review #23, by thechosenone Regretful Reflections

26th January 2007:
Although I love Ginny... I loved this story! Great sequel... are you planning on writing another?


Author's Response: Lol, another? Already? What would I do though . . . I love all of Panic's songs but, well, I don't know. I'll have to see what comes to my mind. Thanks for suggesting it though, and for your enthusiasm.

 Report Review

Review #24, by Debating... Regretful Reflections

26th January 2007:
Hmm, I debated what to say about this story. It's well written, but I think from my perspective... It would have been better if she cheated on Harry with Draco or something... But I'm just picky that way. Well done.

Author's Response: Yes, people did mention that in the first one, but this is a sequel so I couldn't stray from my original plot. I don't know, I was just experimenting. Being picky is good, I like my reviewers to be truthful, so thank you.

 Report Review

Review #25, by pens82 Regretful Reflections

26th January 2007:
good

Author's Response: Thank you. xx

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login