Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.






Reading Reviews for Obligated
  
60 Reviews Found

Review #1, by Crista Goodbye...

5th February 2012:
Oh bloody hell you leave it off here??? You're killin me Smalls...

 Report Review

Review #2, by Kate First Morning; Amazing Grey Eyes

4th February 2012:
Wow, crazy. Excited to see how it unfolds!

 Report Review

Review #3, by ayeayerica Goodbye...

6th January 2012:
what, that's it? I was hoping for a happy ending for them :(

 Report Review

Review #4, by laurenb4harryp Goodbye...

16th March 2009:
WHAT! I can't believe you would even consider leaving this story here! He has to go find her and make up and stuff! NOW!

Author's Response: he did! in gemini... sorry, i just didn't know how to do it in not-in-song-fic way. lol. sorry.:D

 Report Review

Review #5, by blah Goodbye...

19th November 2007:
NO! she can't leave. the end?? what?! no. how could you do this to me. I hate you.NO"".

Author's Response: lol. don't hate me. there's a songfic sequel actually. GEMINI, feel free to read to it.:D thanks!

 Report Review

Review #6, by buffyroxz Goodbye...

26th October 2007:
omg that cant be the end it was such a cliff hanger. i loved all of it you hav a natual tallent for writing.

xxalyshaxx

Author's Response: eeek. sorry... lol. and thanks!

 Report Review

Review #7, by buffyroxz I Love Myself, I Hate Her

26th October 2007:
i dont think that it was worthless its lyk a book that i cant put down lol
xxalyshaxx

Author's Response: lol. thanks!

 Report Review

Review #8, by K B Lynne Stay

24th October 2007:
omg im sooo curious... but i've got psychology in 10 so i must get going now... be back to read more in a few hours! 10!

Author's Response: thanks!:D

 Report Review

Review #9, by RachelBee42 Goodbye...

15th September 2007:
Ugh! How could you end it there? Great story. REALLY hoping for a sequel...or something. Perfect 10.

Author's Response: thanks! ;D

 Report Review

Review #10, by siamese_pandas Stay

2nd September 2007:
lol i just finished re-reading your fic...

and i know i've said this before...but i think you should write a last chapter...about how they get back together because i think thats what nearly everyone is expecting and what nearly everyone wants. well its what I want anyway. I reckon it would be a better way to end the story. Because judging from what I read i think Draco really does love Hermione.and his last line about failing Lucius might because he fell in love with a mudblood...xD

anyways i dont know...those are my thoughts

and PLEASE PLEASE PLEASE make it a happy ending...i mean you could always have a surrogate ending in the future...keke...that would be more interesting as well.

*HOPES*

have a nice day

Author's Response: i am doing a songfic sequel. it will be up soon. thanks for rereading!:D i'm just sooo busy right now. and thanks for expressing your thoughts in a review.:D

 Report Review

Review #11, by KM Norton Goodbye...

22nd August 2007:
Please do a sequel!!

Author's Response: Thanks!! i'm working on the sequel. I'm just a little busy.:

 Report Review

Review #12, by whisper in the wind Goodbye...

2nd August 2007:
Wait so there's a chance that u'll update again!!! This isnt the end? Awesome! I have to see what happens with them! This cant be the last chapter. okay...im done rambling :) Update soon please!!!

Author's Response: thanks! there is still something to it. but i'm arguing whether i put it as the last chapter or another story.... hmm....


 Report Review

Review #13, by manic_rage Goodbye...

27th July 2007:
so does he really care about her? or is it jsut for his father? i dont think he'll be going to azkaban. i think she's going to love him too much to tell. wow. 10/10

Author's Response: i guess.

no azkaban... maybe. lol!

thanks!


 Report Review

Review #14, by PennyH Goodbye...

27th July 2007:
aha.i kind of like this ending..

but more would be good! i love this story very much..maybe you can have some sorta of love triangle between Alex , Draco,and Hermione. IDK.ehe

by the way,i'm about to post up my FIRST FIC. hope you can reveiw it..

i love the story.[did i say that already? ehe] If there is more i cant wait for it...

=]

Author's Response: thanks! i'm thinking of more...

a love triangle? i don't know........ but a nice suggestion. something to ponder on.;)

FIRST FIC?! I'm so there!

thanks!


 Report Review

Review #15, by Lissa Caston Stay

27th July 2007:
i loved it! great!

Author's Response: thanks!

 Report Review

Review #16, by siamese_pandas Goodbye...

27th July 2007:
OMG!!! please please please make it a happy ending!!!

Author's Response: I don't know... *thinks*... lol;)

 Report Review

Review #17, by siamese_pandas Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

16th July 2007:
10/10!!! I LOVE IT!!!

hm...i love how she doesnt run away or throw a tantrum!!! sort of makes it a bit anti-cliched...and Draco is actually starting to like Hermione now!!!
haha i wonder what will happen to samantha..xD..
anyways update soon! cant wait to read the last chapter!!!

Author's Response: THANKS!! yes, she usually does get wild in most fanfic stories w/c is not bad... but i don't like cliches. Yet, some cliches are worth being cliched. lol. whatever... thanks again! samantha should appear next time... i think.lol.

 Report Review

Review #18, by waffles Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

12th July 2007:
nice story!
keep it up

Author's Response: thanks!

 Report Review

Review #19, by anonymous fan Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

11th July 2007:
dont let chapter 8 be the last i want to see more of alex i just luv this story so much plz keep it going

Author's Response: i just felt like replying in this one two. hehe;)

 Report Review

Review #20, by anonymous fan Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

11th July 2007:
dont let chapter 8 be the last i want to see more of alex i just luv this story so much plz keep it going

Author's Response: hah! anonymous fan. you left two reviews! that's cool.;) oohh... you like alex eh? but i really don't know what i'd be writing about if i don't end this soon though. if you're persuasive enough, i could write another story for alex. 'cause i like him too. ;) lol.

thanks!


 Report Review

Review #21, by anonymous Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

10th July 2007:
wow i thought hermione would be angry at draco for doing that. love the story tho, can't wait for the ending! plz post asap! =]

Author's Response: yeah well, she naturally would. But i'm not natural. lol.

thanks!


 Report Review

Review #22, by PennyH Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

9th July 2007:
i thought i'd leave another one...i had something else to say! aha

i found it surprising that she didnt get angry at him and you know..threw a fit at him for doing what he did..i'm guessing she is now really falling for him with her memory back?

=]

Author's Response: hah! i just love you because you like leave me with two separate reviews in one chapter... I get more numbers of reviews *evil grin* lol.

I think, lol, that she's a little too heartbroken and weak to react in that kinda way... ten years diminished her feistiness...? lol. anyways, next chap would probably make it all clearer, i hope. ;)


 Report Review

Review #23, by PennyH Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

9th July 2007:
so she remembers now??

hmm..interesting..

=]

Author's Response: yes! she remembers now.

yeah... :)


 Report Review

Review #24, by zac04 Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

9th July 2007:
update soon i cant wait to read more...i thought you were going to make him suffer a little first...but it is still very gd...as i said update soon

Author's Response: next and prob. last chap is coming. So you really didn't expect this eh? anyways, thanks!

 Report Review

Review #25, by manic_rage Chapter Seven: I had a catů I named him Crookshanks.

9th July 2007:
i love it. so even after he did, she still slept with him? interesting. yeah. i love it. so after the last chapter is there going to be a sequel? or is this is? 10/10

Author's Response: thanks! i'm still debating about that last chapter thing... i really don't know yet. maybe you could tell me after reading chapter eight??lol.;)

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>