Reading Reviews for Beyond Bones
  
99 Reviews Found

Review #1, by potty_and_the_weasel The Anxious

12th March 2008:
ooh, cliffhanger. please update soon, this is a brilliant story

Author's Response: thanks i'll try :)

 Report Review

Review #2, by saraserene The Anxious

18th December 2007:
nice end statement :) and I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE the beginning where Ron's talking about Kyndra waking up :P that just made my day. man ive been waiting for you to update but im happy i did, it was worth it :D
update soon :D

Author's Response: awww thanks so much :) im really sorry its been taking a while ive had alot going on. im really glad you enjoyed it tho :D and i'll update as soon as i can
thanks for the review :D


 Report Review

Review #3, by midwinter_wolf Trampoline

17th December 2007:
Ok i'm a bit confused as to where headquarters is as I assumed it was a t grimmauld place, but that doesn't really fit your description and somone would have to write it down for her. This is good. I'm off to readthe next chapter!

Author's Response: lol im VERY glad you like it :D
Grimmauld Place was discovered (in this story) so a new Headquarters has been found in a very different location as you can see :D

thanks for the review :)


 Report Review

Review #4, by midwinter_wolf Flying to Heaven

17th December 2007:
OMG little cliifie there, i want to read on! I doubt she's a muggle what with the will powered magic and I don't think the name is a coincedence. This is fanfiction not normal boring life! I'll just have to find out more. Brilliant, 10/10!

Author's Response: AW thanks so much that means alot.
and i wrote all of this story up until about the twentieth chapter before the seventh book came out so the name was actually a coincidence :P
but you're right about everything else-thank god there's imagination, life is such a bore sometimes
thanks for the review :D


 Report Review

Review #5, by NevillesSoulmate The Member's Escape

25th September 2007:
Action! Yes! You did a great job with this chapter and it was definitely worth the wait. I actually think it was one of your best so far. So did Draco actually rat her out or is Lucius trying to trick her?

Author's Response: thanks so much i added the extra action just for you :D lol n your gunna have to wait to find out about what draco did... or didnt do :P thanks so much for the review :D

 Report Review

Review #6, by Brandy The Member's Escape

25th September 2007:
wow... she starts on the hospital bed and ends on the hospital roof. i loved this chapter and im hoping for more soon :D

Author's Response: o thanks so much :D i'll try to find some time to type. lol thanks so much for the review :D

 Report Review

Review #7, by saraserene The Member's Escape

25th September 2007:
this was the greatest action chapter i think ive EVER read! nicely done. even with all that going on you still managed to put in Kyndra's love life

Author's Response: thank you soooo much that means alot. thanks i wanted this chapter to show how much kyndra really cares about draco. she risked her life for him. n e way thanks again :D

 Report Review

Review #8, by tucker Friends share Enemies... Don't They?

9th July 2007:
your best chapter yet in my opinion

Author's Response: thanks for the review :D and reading, i love reviews

 Report Review

Review #9, by saraserene Friends share Enemies... Don't They?

9th July 2007:
o i like that you showed ginny being left out and gave her yet another reason to hate kyndra :p personally i like kyndra alot, her character is so defined. anyway, great chapter as the plot thickens.

Author's Response: lol thanks so much for your great reviews :D every review is important to me

 Report Review

Review #10, by NevillesSoulmate Friends share Enemies... Don't They?

2nd July 2007:
I don't know that Voldemort would train children to be his Death Eaters. I think he would rather see them as a nuisance and kill them since adults would be so much more powerful. Other than that, I liked this chapter! Will there be some action soon? You're always great at writing action.

Author's Response: lol its building :P thanks so much though i really appreciate that you're still reading :D im kinda super busy this summer but no worries im not one to abandon. voldy wants to mold children to be the exact witches and wizards he wants them to, but yes to him they can be a nuisance so other adult death eaters can easily train them while voldemort plots thing :P at least in my story.

thanks so much for the review


 Report Review

Review #11, by girl_in_the_sunset Don't Stay a Stranger

30th June 2007:
the story's gd but u tend 2 try 2 use 2 many fancy words so some things don't make sense, but other than that it's rly gd!

Author's Response: im sry :( i'll try 2 make sure things always make sense tho :D

thanks so much for the great review :D im rly interested in what u think of the next chappie :D


 Report Review

Review #12, by ILoveLost1888o Friends share Enemies... Don't They?

29th June 2007:
ok

Author's Response: thanks for the review, it means alot that you're still reading :D

 Report Review

Review #13, by NevillesSoulmate Kyndra Dumbledore

4th June 2007:
I liked this chapter, but I thought Hermione and Ron were a bit out of character. For example, I found the Captain Obvious line funny, but I really can't imagine Hermione saying that. Otherwise, good chapter adn I'm sorry it took me so long to review!

Author's Response: lol thanks. yeah i origionally had Ron saying that but it didn't really work... sorry i guess it wouldn't really be that great with Hermione saying it.

it's fine it's taking me a long time to read yours too. (im kinda only on here for like two minutes at a time i need to get to soccer :P) but yeah thanks so much for the review :)


 Report Review

Review #14, by brad Kyndra Dumbledore

31st May 2007:
brilliant way of ginny just popping that out. not expected... AT ALL! nice touch-PLEASE update soon :D

Author's Response: aww thanks so much it means alot that you're reviewing :D not many people are... :( but as long as some ppl like my story im happy. thanks again (it might take a bit to update tho) sorry

 Report Review

Review #15, by saraserene Kyndra Dumbledore

31st May 2007:
OMG THAT WAS SO SICK!!! i laughed soo hard when ron attempted to say that... omg omg omg... so sick i'll never forget that one. but wow great way of bringing kyndra back with the threesome.

Author's Response: lmao good i like making impressions :P it just seems like something he'd do. lol thanks for the review :)

 Report Review

Review #16, by Tanner Cat Fight

20th May 2007:
i want the next chapter... so bad. so much happens in this stpry

Author's Response: thanks i hope you think thats a good thing :P

 Report Review

Review #17, by Brad Cat Fight

20th May 2007:
haha pansy sucks GO KYNDRA!

Author's Response: lol thanks so much for the review :)

 Report Review

Review #18, by saraserene Cat Fight

20th May 2007:
wow you linked this chapter and the last chapter so well. she randomly ended up in st mungos... BRILLIANT! so well done. this story is way better than i expected. your chapters get better and better, you're first couple don't do you justice at ALL!

Author's Response: haha thanks im glad you like it :D lol i might get around to changing them later... im a bit busy for now though :( but thanks so much for the review i hope you keep reading :D

 Report Review

Review #19, by NevillesSoulmate Cat Fight

19th May 2007:
I'm kind of confused about the end. I don't know, maybe it's just me. I don't get the significance of Mrs. Weasley opening the door. I'm also tired, so that might be it. ; )

I loved the cat fight, though! Nice, Draco, just walk away and let them kill each other. ; ) But you also showed the kind side of Kyndra when she helped Pansy, even though Pansy's a pig.

I've got another one-shot up if you have time. Can't wait for the next chapter!

Author's Response: haha no worries that was supposed to symbolize Mrs. Weasley letting Kyndra 'in' and opening her door... but i could definetely see how you missed that... but lol yeah im not all too fond of pansy either :P but yeah thanks.

i'll definetely make the time for your story and thanks for the review :D


 Report Review

Review #20, by dev11 Time Flies

14th May 2007:
WOW WOW WOW!! I can't wait!! I've strong doubts that the man with the wide smile is Dumbledore!! it's cool!! Just update, please!!

Author's Response: lol you'll have to wait to find out :) sorry it's taking me longer than usual, my computer crashed so i have to upload everything from a different computer again *_* grrr, but o well i hope you like it.

and thanks for the review :D


 Report Review

Review #21, by Anna Time Flies

6th May 2007:
wow im really happy you made a point of bringing in hedwig, there really is no story without him ;)

yeah great chapter.

Author's Response: haha yeah hes a pretty awesome character. thanks for the review

 Report Review

Review #22, by Brad Time Flies

6th May 2007:
hey, this is 'bradsquill' but my account won't let me in, so here i am without an account. o well i just wanted to say this was another great chapter, but i was expecting a bit more of a dramatic way to bring Ginny into the story. i'm just wondering who's in the doorway... so many people are MIA now... well great job-AGAIN

Author's Response: thanks so much. yeah keep reading and you'll find out :D i know the person could be so many people, but thats part of the mystery. Ginny was kind of randomly brought in again but don't worry other's appearances will be more dramatic.

 Report Review

Review #23, by saraserene Time Flies

6th May 2007:
A WHO IS IT!!! another amazing cliffhanger. of course i'll keep reading, this is an AMAZING story!!! i kinda feel bad about your stressed-ness but yeah your story is like the only reason I come on this site.

10/10

Author's Response: thanks for the review and reading and compliment. lol its fine i feel a lot better now but thanks so much it means a lot you like my story so much :D

 Report Review

Review #24, by NevillesSoulmate Time Flies

4th May 2007:
It's Dumbledore, isn't it? It's got to be!

And a world with no food? How terrible indeed! ; ) I really loved Ron in this chapter. He was perfect! You did a fantastic job. I also loved the sleeping in the nude bit.

And science teachers are insane. I think it's a requirement. Mine has 87 clocks in her room. I'm not kidding, I counted during lecture. And you figure skate? That's cool! I'm a gymnast on the floor and balance beam, so every thinks I should have a ton of balance all of the time, but I can't stay vertical for longer than ten seconds on ice skates. ; )

Great, great chapter! Don't worry about getting the next chapter up so soon. You've always been good about that, and everyone deserves a break.

Author's Response: haha i hope you read and find out :D

thanks so much, i love that part too, its just something he'd say.

wow, thanks. i was sick today too so i had to skip school which kinda sucked since now im a little behind but i slept like all day (and threw up) but im basically all better now. yeah i love figure skating but no matter what anyone says, its hard... especially the ice. lol two of my besties are gymnasts... i dont really know anything about it thought except that they taught me how to do a 'Penny Roll' on the trampoline and i've now upgraded to a flip. (im very proud)

as for my science teacher... well he's really something. i could rant about him for a while so i'll save you the trouble but yeah thanks, sleeping all day today really helped me 'unstress.'

thanks for the amazing review i really appreciate it. i simply love to get reviews and yours are always so great. :D enjoy.


 Report Review

Review #25, by dev11 Simply Complicated

1st May 2007:
Wow, really, It's a good chap, but, well, honestly, you have some really really better chapters than this? But don't worry, it's good:) Why isn't there any sign of Harry and the Order from the last two chapters? I like the way Kyndra did all those things to Pansy, I just just Hate Pansy`-`
This chapter took a while to come along. I'd really really love another chapter:)

Author's Response: lol sorry you didn't like it so much. i hope you like the next chappies more and im really interested in what you have to say for the rest of my story :) your opinon (whether complimentary or critical) is extremely appreciated ;)

thanks for the review :D


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>