Reading Reviews for Son of a Snake
  
46 Reviews Found

Review #1, by FutureAggie09 Chapter 5: Yoga is good therapy

22nd January 2009:
Haha i love this...
And kudos for the gay man seducing him :D

 Report Review

Review #2, by Hogwarts1998 Chapter 5: Yoga is good therapy

5th October 2008:
OMG!!! this story is freakin hilarious!!!
Update soon!!! :)

 Report Review

Review #3, by Tigerseye_and_Padfoot Chapter 5: Yoga is good therapy

29th May 2008:
Sweet, i love this story. Keep it up!

 Report Review

Review #4, by SNAPEY13 Chapter 2

15th January 2008:
I LUV IT! this is too funny!

 Report Review

Review #5, by SNAPEY13 Chapter 1

15th January 2008:
OH MY GOOD GOD! that was so hilarious, i absolutley LUV how you mentioned star wars!!! ah, it's awesome!

 Report Review

Review #6, by Alison Chapter 1

18th December 2007:
I LOVE IT! When Harry told Voldemort that he was his dad, I was completely amused! That just proves that he is related to James.

Author's Response: I never thought of it that way! Thanks! This story has been on hiatus for a while, but I'm going to be working on it again over christmas. So I'll have another chapter up when the queue opens. Hopefully I'll have more chapters ready for validation for other stories too.

 Report Review

Review #7, by SoulofSlytherin Chapter 4

15th November 2007:
Your story is totally hilarious...keep up the good work

 Report Review

Review #8, by Potter n Mione Chapter 4

6th November 2007:
Eww, snake meat! ^_^

 Report Review

Review #9, by Potter n Mione Chapter 3

6th November 2007:
Bloody Merlin! That was hilarious!

 Report Review

Review #10, by Potter n Mione Chapter 1

6th November 2007:
This is interesting, but to me Harry seems to happy... u also need to explain things a bit more. How did Tom come to be Harry's da, 4 instance? Plz r and r my fic. ^_^

Author's Response: Don't, worry. All will be revealed. . .

 Report Review

Review #11, by DracoS_girl674 Chapter 4

12th August 2007:
tee hee! love it

 Report Review

Review #12, by FutureAggie09 Chapter 4

10th August 2007:
Omfg that was brilliant! Bravo on another hilarious chapter!!!

 Report Review

Review #13, by Bluemoonradiogirl Chapter 2

8th August 2007:
This is hilarious!

 Report Review

Review #14, by Bluemoonradiogirl Chapter 2

8th August 2007:
This is hilarious!

 Report Review

Review #15, by Infinite Chapter 1

7th August 2007:
The fact that the characters are very nearly completely out of their canon personalities is really only endearing in this particular story. It's hilarious, and Crabbe's interest in Star Wars gives it a humorous edge. Nice work.

Author's Response: Thanks! I wanted to play up Crabbe's nerddom.

 Report Review

Review #16, by KestralSurion Chapter 4

5th August 2007:
WONDERFUL. My favorite AU story of all time. Well done! Keep writing.

 Report Review

Review #17, by draco_zelda Chapter 4

5th August 2007:
this is SOO awesome, i love this story.
this will one of the 1st times and last times ill ever say this 'poor Voldemort' lol

 Report Review

Review #18, by Fall Season Chapter 3

23rd May 2007:
Poor Harry Potter. Hes Perfectly Hopeless. Please Hurry.

haha! I wrote HPHPHPH. Hehe. That was hard.

 Report Review

Review #19, by Fall Season Chapter 2

23rd May 2007:
I'm still not logged in, but I LOVE THIS STORY. Harry's so cute. Hmm Yup. I'm laughing.

 Report Review

Review #20, by Fall Season Chapter 1

23rd May 2007:
Once I sign back on this is SO going to the favorites. I love Harry in this chapter. It makes me. *cringes* like him. *Shudders* Woah, never thought I'd say that.

Author's Response: I know. If only canon Harry was this funny. If only I was JKR's beta. hee hee! jk, she's awesome.

 Report Review

Review #21, by KestralSurion Chapter 3

15th May 2007:
This is so perfect! Love it. Keep writing. ;)

 Report Review

Review #22, by pigwidgeon385 Chapter 3

2nd May 2007:
Really nice work! This was very good. I hope you update soon. :)

 Report Review

Review #23, by pigwidgeon385 Chapter 2

2nd May 2007:
I love you're disclaimer at the start - pretty funny. And I totally love this. Very interesting. :)

 Report Review

Review #24, by pigwidgeon385 Chapter 1

2nd May 2007:
Teehee! very cute so far. :) God, I have got to read Humor more often...

 Report Review

Review #25, by Toby Black Chapter 3

21st April 2007:
Lol. Yayz, an update. I loved this chapter, it was funny, except for the ending, that was sad. Why must Voldemort be so mean to Harry? Poor poor Harry. Lol.

Author's Response: Yeah, poor Harry. But don't worry, Volders will get his. As he should. Glad you liked this! There is still much more to come!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>