Reading Reviews for What if...?
  
157 Reviews Found

Review #1, by Renee2001 The Sketchpad

22nd March 2015:
I LOVE IT SO MUCH!!!

 Report Review

Review #2, by Renee2001 The Sketchpad

22nd March 2015:
I LOVE IT SO MUCH!!!

 Report Review

Review #3, by Renee2001 The Break-up

22nd March 2015:
bit mean ending hermione and ron like that, doesn't really fit in with the maim story board, and ends some conflict in your story, but whatever.

 Report Review

Review #4, by Renee2001 The Side-affect

22nd March 2015:
A bit creepy, it' like divimation but weirder

 Report Review

Review #5, by Renee2001 Kindly Stupid

22nd March 2015:
reaaly good, though im slightly confused

 Report Review

Review #6, by Renee2001 The Potions Class

22nd March 2015:
brilliant, kind of creepy, could have more attention to detail.

 Report Review

Review #7, by Renee2001 The Great Hall *revised*

22nd March 2015:
Some spelling and grammar mistakes, but that's just my OCD talking. Freaking brilliant by the way

 Report Review

Review #8, by laurenhermione The Sketchpad

16th April 2010:
Wicked!
Loved It!
Amazing!

Author's Response: Thank you!!

xxKayleighxx


 Report Review

Review #9, by Charlies_Gal The Sketchpad

23rd May 2009:
I need to know what happens next. Please please please!

I know, I know I'm really demanding. It's just that I really know what I like.

Kate
xoxo

Author's Response: XD XD XD

Hopefully more will be up soon. I think i have half of this chapter somewhere XD

x Kayleigh x


 Report Review

Review #10, by WeCunningFolksUseAnyMeans The Sketchpad

14th May 2009:
aw :) yayyaya. love the train ideaaa :)

Author's Response: Thanks :]
I liked that bit too :D

x Kayleigh x


 Report Review

Review #11, by WeCunningFolksUseAnyMeans The Break-up

14th May 2009:
aw hermonie wht would you break ppoor rons heart. he only wanted to ask if you wanted somethinggg :(
but draco is not a bad choice either

Author's Response: I know!! Bad Hermione!! :P

lol

x Kayleigh x


 Report Review

Review #12, by WeCunningFolksUseAnyMeans The Side-affect

14th May 2009:
oh. hearing thoughts now are we? lol poorr ronn i want her to be w himmm

Author's Response: Teehee lol yeah...

x Kayleigh x


 Report Review

Review #13, by WeCunningFolksUseAnyMeans Kindly Stupid

14th May 2009:
haa.a. poor hermonieee. lol love the storyyy :)

Author's Response: Yeah i know :L

Thank you :]

x Kayleigh x


 Report Review

Review #14, by WeCunningFolksUseAnyMeans The Potions Class

14th May 2009:
ohhh, i wonderr when /how they switchh

Author's Response: Teehee :P

x Kayleigh x


 Report Review

Review #15, by Charlies_Gal The Great Hall *revised*

13th May 2009:
Well so far I like the story but I don't like sophia. I'm actually sulking now. :-(

Author's Response: ... there was a Sophia? >.<
I honestly can't remember writing in a character called Sophia :L
I think i'm going to have to read this over again lol :P

x Kayleigh x


 Report Review

Review #16, by Silver_Lion The Sketchpad

10th April 2008:
okay im TOTALLY in love with ALL your stories!!! if you were a guy i'd kiss you! lol.. wait lemme reprase that... if you were a hotte guy i'd kiss you!! lol... don't worry. im like this all the time! =).. also im pretty hyper.lol
10/10

Author's Response: lol XD you seem alot like all of my friends lol. seriously we're always going crazy! i think me and you would be great friends =]

well thanx for reading all of my stories you're awsome and dont worry! i'll have more of this story up soon and last night i started writing another chapter of Ice Cold Revenge but funnily enough it wasn't chapter 2...it was the last chapter of the Sequel...hmm...lol xxx


 Report Review

Review #17, by Silver_Lion The Side-affect

9th April 2008:
you really love dying peoples hair huh?? lol good job so far!

Author's Response: yeah its because i'm not allowed to dye mine...lol xx

 Report Review

Review #18, by Silver_Lion The Great Hall *revised*

9th April 2008:
this chapter is a bit confusing... but if its like any of your other stories its gonna be awesome!!

Author's Response: thanx! yeah the first chapter was a bit iffy...it was my first story and i think i've changed it 100 times but i've gave up on it and its kinda okay now so what the heck lol xx

 Report Review

Review #19, by BerryCherry The Great Hall *revised*

21st January 2008:
Nice work. I am really curious as to what you were imagining Hermione doing to Draco. It' s killing me! Anyways I think you did A really Great job!

Author's Response: haha! My plan worked lol. Thanx i'm glad you liked it! :D xx

 Report Review

Review #20, by IS bookworm The Sketchpad

18th October 2007:
OOH!! I wish you had described the kiss! I loved it, though! I love how you used the sketchpad! :7)

Author's Response: Maybe i will in further chapters :P
I'm planning on finishing it then re-editing to make it longer :D

x Kayleigh x


 Report Review

Review #21, by IS bookworm The Break-up

18th October 2007:
I think that it's moving a little too fast. I do really like it though! :7)

Author's Response: Yeah looking back on it, it does. But it was my first fic and i really do think i'll edit it all to make it last :P

x Kayleigh x


 Report Review

Review #22, by IS bookworm The Side-affect

18th October 2007:
OOH! I loved it! I love that they can hear each others thoughts! :7)

Author's Response: Yeah that's my favourite part but i don't know if i used it enough... i may edit everything once it's completed :P

x Kayleigh x


 Report Review

Review #23, by IS bookworm Kindly Stupid

18th October 2007:
OOH!! I loved it! :7)

Author's Response: Thanks :P

x Kayleigh x


 Report Review

Review #24, by IS bookworm The Potions Class

18th October 2007:
I loved it! That was really neat! I was kind of figuring they would be a lot different. Maybe it comes slowly or they're just a little different! It's up to you I guess. Loved it! :7)

Author's Response: lol thanks so much :D

x Kayleigh x


 Report Review

Review #25, by IS bookworm The Great Hall *revised*

18th October 2007:
I liked it! I don't really like Ron and Hermione as a couple but that hopefully will change. :7)

Author's Response: Yeah i'm the same now XD
Some are okay though :P

x Kayleigh x


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>