Reading Reviews for Out of my League
  
48 Reviews Found

Review #1, by drake1rave Out of my League 1

16th April 2011:
Why are you not writing anymore? I LOVE your stories. All of them :'( Especially Toujours et Jamais. I only pray that you'd update it, or any of them someday.

 Report Review

Review #2, by DracoFall243 Out of my League 1

22nd May 2009:
Aww I love that song by the way,
and that was fantastic!
:Dani

 Report Review

Review #3, by Lillylover22 Out of my League 1

29th April 2009:
i LOVE it!! please update soon!! 9/10 =]

 Report Review

Review #4, by iscreamdraco Out of my League 1

21st March 2009:
OMGGG LOVED ITT!! cant wait for the sequel!!
xoxoxoxoxox
iscreamdraco

Author's Response: The sequel has been in limbo for quite some time now but I promise i WILL finish it. lol Thank you soo much for reviewing! :D

 Report Review

Review #5, by jenrabbit Out of my League 1

30th May 2008:
Excelent little fic, totaly a 10/10, now I'm off to look for the sequal, if it's half as good as this one I know i'll enjoy it. lol.
kisses
~*Jenni*~

Author's Response: thank you!! unfortunately, i havent posted up the sequel for this story. I've been putting it off :( but i promise i shall finish it soon.

 Report Review

Review #6, by groteskq_fatality Out of my League 1

5th May 2008:
ahhh where are you with teh installments!
haha.come back come back!

:D

Author's Response: aww sorry about that! I promise that i WILL put up the two following installments for this.. just need more time lol

 Report Review

Review #7, by wanna be witch Out of my League 1

12th March 2008:
That was sooo cool :) I loved it! I can't wait to read "In Denial"

Author's Response: Thanks so much for the review!

 Report Review

Review #8, by magicwonder11 Out of my League 1

9th November 2007:
that was long

Author's Response: lol.. yeah it was, i suppose.

 Report Review

Review #9, by Emmeline Prince Out of my League 1

16th September 2007:
yes continue i really liked it...i've read all of your stories and i love your writing!!!

Author's Response: aww wow. Thanks!! :D

 Report Review

Review #10, by xxxBluKrystalTearsxxx Out of my League 1

15th September 2007:
Great 1st part! But...r u gonna continue? I hope u do, because I love it!

Author's Response: I will! Thanks for the review!!!

 Report Review

Review #11, by lil_miss_granger921 Out of my League 1

15th August 2007:
that was great!

Author's Response: Thanks for the review!

 Report Review

Review #12, by hprbdfan Out of my League 1

19th May 2007:
i can't believe i haven't read this its really good!
-iliana

Author's Response: Thank you!!!! and thanx for reviewing!

 Report Review

Review #13, by silent explosions Out of my League 1

20th April 2007:
i love love love loved it. great story really, i've really come to enjoy this story. i cannot wait to read part 2.

Author's Response: Thank you!!!! and thanx for reviewing!

 Report Review

Review #14, by dolphindreamer20225 Out of my League 1

8th April 2007:
Awww, that's sweet. You could really turn this into a really good short story, or at least write a sequel. Like a scene when Ron wakls in when they're kissing or something. Anyways, its really good. Can't wait for the next part of it.

Author's Response: lol yeah there is a sequel called Out of my league 2: in denial with hermione's perspective.. :D thanx for reviewing!

 Report Review

Review #15, by Lady of Slytherin Out of my League 1

7th April 2007:
Ohh I like it ! It's really nice !! :D

Author's Response: thanx for reviewing!

 Report Review

Review #16, by liandhate Out of my League 1

5th March 2007:
OH MY GOD! U HAVE TO HURRY! IM PUTTING IT ON MY FAVOURITES!
10/10
cheers
li

Author's Response: *blusheth* thanx soo muchy! :) next installation of OOML2 should be up in a few days! :)

 Report Review

Review #17, by GryffindorGirl153 Out of my League 1

19th February 2007:
i loved this! it was super sweet ^_^ 10/10

Author's Response: Thanks so muchy! next installation should be up in a few weeks! :)

 Report Review

Review #18, by the_afterglow Out of my League 1

29th January 2007:
nice... it made me grin at the end. At the start i thought 'oh, this is gonna be another stupid over-fluffy fanfic' but it wasn't. it was the pperfect amount of everything. xoxo

Author's Response: awww thanx!!!! :D i'm glad you didnt think it was too fluff!! :D

 Report Review

Review #19, by AshHa Out of my League 1

7th December 2006:
Of course I liked it! It gave me a different perspective of Draco and Hermione. Can't wait for the next one, hopefully I'll remember to read and rate. *Takes a look around and gives a nervous laugh* Anywho, I rate 10 and will read some of your other stories.

Author's Response: lol thanx so much!!! i promise that within this month the 2nd one will be out.. teehee since i would have a lot of time teehee...anyway thank you for reviewing! :D

 Report Review

Review #20, by x_marauder_x Out of my League 1

26th November 2006:
nice.very nice b^_^d

Author's Response: Thank you so much!!! :D

 Report Review

Review #21, by IceShards Out of my League 1

16th November 2006:
Oooh! I liked it! How come all you're story's have me hooked?? You make my stories sound like a raw apple core, but then again you inspire me to write even better!

Author's Response: lol omg your so sweet.. you just made my day, thank you so much for reviewing!! i'll try and read yours.. teehee i'm sure it's awesome.. teehee thank you again!! :D

 Report Review

Review #22, by HP_rules Out of my League 1

16th October 2006:
Heii~!~ that was soo GOOD!!!

Author's Response: lol thanx sooo muchy!!!! :D :D

 Report Review

Review #23, by Evil Topaz Out of my League 1

7th October 2006:
ooooh... please update asap!

~jem~

Author's Response: lol thanx so much!heheh the next installation should be up within this month or maybe the next hhehe i'm ALMOST finish with it heheh..thanx for the review!!

 Report Review

Review #24, by starriblue Out of my League 1

6th October 2006:
lol, I like it. It's an interesting perspective on Draco. Great job! Have fun in life!

Author's Response: lol aww thanx so much! heehee next part shall be up soon.. i promise! :D

 Report Review

Review #25, by nadia_me Out of my League 1

4th October 2006:
WOW....

Author's Response: aw thanx :D

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>