Reading Reviews for Roses and Lillies
  
16 Reviews Found

Review #1, by Lost In Luna Fan Land (Cruelly unable to log in) Roses and Lillies

18th October 2008:
Aw... you have such a fluffy brain...

Author's Response: I love fluff.
I want that kind of fluff.
lol.
♥AMW


 Report Review

Review #2, by .............. Roses and Lillies

7th April 2008:
MORE MORE MORE MORE MORE

Author's Response: Thanks. Sorry, tho, I don't really write anymore. I dont have time. I'm too busy with school, and work, and life in general. On top of that, I have no creativity as of recently. If something sparks, I'll write it. thanks soooo much for your review tho. ♥AMW

 Report Review

Review #3, by Candio08 Roses and Lillies

15th January 2007:
I really enjoyed this story and i love the imagry! keep up the good work!

Author's Response: thank you! ♥AMW

 Report Review

Review #4, by Aiedail Roses and Lillies

5th September 2006:
Wow, that was cute! The descriptions really helped me to imagine it. I think it is sweet, my real name is Lily, so I have always loved the James/Lily relationship. Again, nicely written, perfect level of sentimental aspects, as well as real life and hard to deal with everyday things.

Author's Response: Wow, thanks for the amazing review! I envy you, I wish my name was Lily. I like that name, and they're my favorite flowers. Better than my name, Sara, which is sooo common. The only thing unique about it is the absense of the H. Anyways, thanks for the review, again! I really appreciate it. ♥AMW

 Report Review

Review #5, by Ravensdaughter Roses and Lillies

3rd September 2006:
It's so beautiful.

Author's Response: Thank you so much for the review!!♥AMW

 Report Review

Review #6, by emz Roses and Lillies

25th August 2006:
What can I say? Well, in your own wonderful words, that story was too much for words. Too much to analyse. It was beautiful. :-) Thank you for sharing that amazing piece of writing!
- x em x

Author's Response: Oh, definately. It took a long time to write, and to think over, and I even had someone beta it! It's great to know it was enjoyed. Thanks! ♥AMW

 Report Review

Review #7, by Emma Roses and Lillies

22nd June 2006:
it was good and really really sweet

Author's Response: awh, Emma. Thank you soo much. I love you tons! ♥ AMW

 Report Review

Review #8, by CharmedImSure Roses and Lillies

10th May 2006:
This was a beautifully written story...very well done!

Author's Response: Ahw, thanks a bunch! I'm glad you liked it. I did work really hard on it! ♥ AMW

 Report Review

Review #9, by Iamsam523 Roses and Lillies

29th April 2006:
I think the description of the picture was wonderful! I could really see it in my mind's eye! Great story!

Author's Response: wow, thank you sooo much! I was really hoping for that! I'm glad you liked it! I'm so happy to get reviews like this! Thanks a ton! ♥AMW

 Report Review

Review #10, by Jackie Roses and Lillies

11th March 2006:
So good 1000000000000000/10 keep writing!

Author's Response: I'm glad you liked it. Thank you sooooo much for the review!! ♥AMW

 Report Review

Review #11, by ravenclawprincess Roses and Lillies

6th March 2006:
ahhh!! so cute! ur a master. that was so sweet! u made it really realistic. good job!

Author's Response: Ah, thank you!!! I'm a master huh? That sooo rox my sox!!!!! Thank you, but this story was not nearly a good as youir review! Thank you sooo much! ♥ AMW

 Report Review

Review #12, by MWH Roses and Lillies

3rd March 2006:
really really good keep it up love MWH

Author's Response: Thank you so much! I really appreciate your feedback on my story! I will definately keep writting! ♥AMW

 Report Review

Review #13, by topaz_rivercat Roses and Lillies

1st March 2006:
I actually cried. I like it.

Author's Response: Oh, I'm sorry it made you cry. I never thought of that possibility, cuz I didn't think it was sad, just fluffy! Thanks for the reveiw tho! I love feedback! ♥AMW

 Report Review

Review #14, by Elizabeth Weasly Roses and Lillies

28th February 2006:
wow!! ur discriptions were amazing!!!! (i only review when the story is reele funny/distinguished in some way... consider urself lucky...lol) so sweet and good and ended very well and everything good... so ya. great story... the plot is good... i was expecting Lily 2 find the drawing... not Sirius but thats cool... its gave me a little surprise and it makes it different... great story!!! ps... u do AMAZING descriptions... i REALLY wanna see that picture! lol.

Author's Response: Wow!!!! Thank you very much! I don't think I have ever gotten such a long review. I spent all night coming up with the descriptions, so I'm glad you thought they were good!!!!! ( : That makes me very happy! I dont have the picture tho...Lily does!!! ♥AMW

 Report Review

Review #15, by amberg93 Roses and Lillies

27th February 2006:
awww, that is so cute?

Author's Response: Wow!!!! Thank you sooo very much!!! ( : ♥AMW

 Report Review

Review #16, by pearluna Roses and Lillies

27th February 2006:
that was really good!

Author's Response: Thank you very much! I appreciate your review!!!! ♥AMW

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login