Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.






Reading Reviews for Marauders and Angels
  
98 Reviews Found

Review #1, by AislinMorgan Detentions

8th October 2014:
I. Have. Never. Laughed. So. Hard.

 Report Review

Review #2, by jameslily1313 The Two Loners

24th October 2008:
this. iz. AWSOME!!! lol. so anywayzerz, its pretty dang swizeet. lufflez the hole iz remus w/ anuthr grrl thing - itz sooo suspenseful!!! hahehee. 10/10!!! xP

Author's Response: thanks for your review. I'll try and update soon.
Lollie :D


 Report Review

Review #3, by jameslily1313 Quidditch part one

18th April 2008:
very good, i read all this in like 30 mins cuz i got sooo sucked in. but now i have no chappies left!!! WAAAHHH!!! sry, just sadness that there is no more of ur vonderful characters :'( im sad, (ah-bviously) but still 10/10!!! xP

Author's Response: Thanks for your review! Wow 30 minutes? I promise I will have the next chapter up within the next two weeks. I'm on holiday, yay! So know i have plenty of time to write. Thanks.
Lollie :D


 Report Review

Review #4, by jameslily1313 Stuck up, selfish, pig-headed, arrogant, egotistical, maniac

18th April 2008:
wuts NZ like? i no thats weird, but iv always wunderd wut uthr countries r like...so i just wanted 2 say nice chappie (lurved the title) and thx 4 it!!! 10/10!!! xP

Author's Response: um...NZ is cold and windy, lol. Its a pretty good country...and its like Austalia's rival lol. And thanks for your review. I'm really happy you liked this chapter, i also like the title, lol. Thanks.
Lollie :D


 Report Review

Review #5, by calliet2b4g Quidditch part one

15th February 2008:
isn't james supposed to be a seeker?

Author's Response: In this story I made him a chaser
Lollie :D


 Report Review

Review #6, by marauderluverz Quidditch part one

13th February 2008:
Im enjoying this story so much! Cant wait for more! 9/10

Author's Response: Thanks for your review. I'll try to update ASAP, but currently the onlt time I get on the computer is when I do homework. I always manages to just quickly reply to reviews, and write a little more, but it will takee a while.
Lollie :D


 Report Review

Review #7, by marauderluverz It's what I need

11th February 2008:
Once again fantabulous!

Author's Response: Thanks for your review. I'm happy you thought it was 'fantabulos'.
Lollie :D


 Report Review

Review #8, by marauderluverz Diagon Alley pt2

11th February 2008:
Ooh! And Aaw! I must read more bye. Awesome chappie!

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad you loved it.
Lollie :D


 Report Review

Review #9, by marauderluverz Diagon Alley pt1

11th February 2008:
Awesome chapter! Oh no Remus and Lily r getting the same book 4 eachother what an embarassing situation that will be. Now i read more! 9/10

Author's Response: Thanks for your review. It would be an embarrsing situation, I'm glad to say I haven't been in. lol.
Lollie :D


 Report Review

Review #10, by marauderluverz Planning Plans

11th February 2008:
I loved the 1st and 2nd chapters! Ive been wanting to read this story 4 a while and now i am. Plz read my stories.

Author's Response: Thanks for your review. I'm happy that you finally got the chance to read this. I'll have a look at your stories, and I'll try to make time to read some.
Lollie :D


 Report Review

Review #11, by looney_luna Quidditch part one

5th February 2008:
i really like this story.please continue i want to read more soon!

Author's Response: Thanks for your review. I will continue. I pomise I will end up finishing this story. But unfortunately, I won't have as much time this year, untill the end, to update as frequently, because of major school work. But I will try my best.
Lollie :D


 Report Review

Review #12, by jameslily1313 It's what I need

17th December 2007:
i luv the song!!! it rox!!! i cant believe u made that!!! ok that came out rong, its just really good, so um... ya im gunna shut up so i dont make a fool of myself ne more than i have, and i never wouldve gessed that ur a new zealander!!! 10/10!!
~JL13

Author's Response: Thanks for your review. You didn't make a fool of your self. I would probably write that, then realise that the person might take in in the different way AFTER I have submitted, lol.
Lollie :D


 Report Review

Review #13, by jameslily1313 Diagon Alley pt1

17th December 2007:
sombudy im sure already 1, but is it america? jsut felt like sayin that cuz iu talk like me and im american so ya... mayb, mayb not but i dont mind if i dont win. just felt like doing that and saying greaet chappie! or actch, we jsut studied the caribbean islands and it could be belize... so either 1!!! 10/10
~JL13

Author's Response: Thanks for your reveiw. I come from New Zealand, the place under Australia. I'm glad that you liked the chapter too.
lollie :D


 Report Review

Review #14, by jameslily1313 Pillow Fight

17th December 2007:
i luv the name sapphire!!! i mean i luv the names lily and sarrea 2 but sapphire is the best!!! its a fun stry 2 so ill keep reading as im 20 chappies behind!!! 10/10
~JL13

Author's Response: Thanks for your review. I love the name Sapphire as well lol. I'm glad that you decided to read this story, even if you are behind, lol.
Lollie :D


 Report Review

Review #15, by calliet2b4g Reading a newspaper repeatedly is good for you

24th November 2007:
that was good

me like

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you enjoyed it
Lollkie :D


 Report Review

Review #16, by ear_ear_ Reading a newspaper repeatedly is good for you

20th November 2007:
awww... that was really good!!!

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you thought it was good.
Lollie :D


 Report Review

Review #17, by calliet2b4g The run

8th November 2007:
it was good i liked it

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you liked it!
Lollie :D


 Report Review

Review #18, by aussie_princess_94 The run

26th October 2007:
That was really good!! What's up with Snape? That was weird...but in a good way! lol i love this story!!! Btw thanks for reviewing my story x)

Author's Response: Thatnks for your review. Yeah Snape is a weird person. But I wanted to mak ehim have a speaking part. no problem for reviewing your story

 Report Review

Review #19, by aussie_princess_94 Remember

26th October 2007:
That was really good! x)

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you thought it was good
Lollie :D


 Report Review

Review #20, by polyjuicehagrid Pillow Fight

23rd October 2007:
a lil fast..
but very very enjoyable.

It might have been a bit better if there was more detail?

~polyjuicehagrid

Author's Response: Thanks for your review. Yeah the beggining is a little fast, but it is my first story.
Lollie :D


 Report Review

Review #21, by You_Know_Who_I_Am Remember

22nd October 2007:
yey gd one i like it alot

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you like it.
Lollie :D


 Report Review

Review #22, by Silver Rain Pillow Fight

21st October 2007:
at the begining with the pillow fight it is spelled THREW or THROW not through. 10/10 for story line...

Author's Response: Thanks for your review. I'm sorry for the spelling mistake. I know that I do it a lot, but for some reason I don't seem to pick it up until after I have posted it, and sometimes I just want to get a chapter up for my loyal readers.
Lollie :D


 Report Review

Review #23, by ear_ear_ Remember

21st October 2007:
the ending was a bit weird.. but in a wacky way... it all makes sense...

Author's Response: Thanks for your review. When I was writing it, I was like 'how can I make it over 500 words' and well I just started writing things that I thought Sirius would do, so yeah it is waky, buts thats just his character.
Lollie :D


 Report Review

Review #24, by karrie14 Remember

21st October 2007:
lol good

Author's Response: Thanks for your review. I'm glad that you thought that it was good.
Lollie :D


 Report Review

Review #25, by astronomy71 Remember

21st October 2007:
WRITE MORE! sorry don't mean to be bossy just a big, big, big, did i meantion big fan.

Author's Response: Thanks for your review. Yay I have a big, big, big, big fan. When I started writing this story i didn't think it would be this big. I'll try to update soon. Hopefully within the week, if I can find time to get on the computer.
Lollie :D


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>