110 Reviews Found

Review #1, by LilyNell The Beginning

16th February 2008:
great story. so sad 10/10

Author's Response: Thank you! Wow, it's been a long time since I even thought about this story, and I'm so glad people are still reading and enjoying it!

Thanks so much,
Kate/RP


 Report Review

Review #2, by xXmalfoysgirl4everXx The Beginning

24th January 2008:
oh...*sniff* my...*sniff* GOSH! This is so sad! I cried!! You should totally make a sequel to this, like during Hogwarts w. Ginny, and her wishing that Harry would come back and everything. This is completely amazing! I love it! 100/100 -malfoysgirl

Author's Response: Thank you for all of your amazing reviews; each one has put a smile on my face. =)

Happy Valentines Day,
Kate/RP


 Report Review

Review #3, by xXmalfoysgirl4everXx The Potion and a Slip

24th January 2008:
Oh no! Ginny should have told Harry, but this is actually turning out quite well! I love the drama, suspense, and cliffhangers! lol. This is an amazing fic, I wish there was more than just one chapter left. Well, 10/10 so far. -malfoysgirl

Author's Response: Thank you. I'm glad that you're enjoying this, even though it was my first fic, written when I had very little... "poise" as a writer. Thanks for all of the compliments!

 Report Review

Review #4, by xXmalfoysgirl4everXx Chess games, Bowties, and a Wedding

24th January 2008:
omg! Tell him, tell him Ginny! Nice Ron/Hermione there...but I'm going to go to the next chapter! 10/10 -malfoysgirl

Author's Response: Told you the R/Hr was coming up!! =)

 Report Review

Review #5, by xXmalfoysgirl4everXx A Memory and Secrets Told

22nd January 2008:
She shouldn't have told Hermione! She should have told Harry! Damnit! lol. This is turning out to be a really excellent fic, but where's the Ron/Hermione I'm looking for? Probably in the next chapters...der. Guess I'll go ahead and read! 10/10 -malfoysgirl

Author's Response: LOL, yes, she should have told Harry... And the R/Hr is coming up in the next few chapters. Thanks!!

 Report Review

Review #6, by xXmalfoysgirl4everXx A Test Run and A Talk

22nd January 2008:
I knew she was pregnant! You better break Hermione & Earnie up...or else. That's the weirdest pair I've ever heard of! lol. This keeps getting better and better. 10/10 :) -malfoysgirl

Author's Response: Haha, yes, I suppose my writing wasn't very discreet with the pregnancy... Ah, well...

Yes, they are a weird pair, though somewhat fitting if you look at their histories. They're both muggleborns and top of their year...

Thanks!
--RP/Kate


 Report Review

Review #7, by xXmalfoysgirl4everXx Hermione's Secret

22nd January 2008:
wow, that was unexpected. what the bloody hell does ginny have to tell harry?!!?!?! 10/10

Author's Response: Unexpected is the word I think I've recieved a lot with this chapter. lol. Thanks again!

 Report Review

Review #8, by xXmalfoysgirl4everXx A Rather Loud Confession

22nd January 2008:
OMG! You TOTALLY described Ron's reaction the right way! Wait, what does she have to tell Harry?! Urgh! Onto next chapter...:) 10/10

Author's Response: LOL, thanks! I haven't had a review for this story in so long, and I'm glad to see that it's still being read, even if it is one of my lesser favourites... =) Thanks for the review! --Kate/RP

 Report Review

Review #9, by casbathefriendlywitch The Beginning

5th November 2007:
poo u she shouldn't of miscarried!

Author's Response: I know that miscarriage is a very sensitive topic, and that's why I felt it necessary to warn readers. I'm sorry that you didn't like the turn out, but I do wish you would have given me some other comment in this review. Thanks. --RP/Kate

 Report Review

Review #10, by Armand The Beginning

22nd August 2007:
that was sweet in the end and sad that she lost the baby. :( all in all a good little short story.

Author's Response: Thank you!! =) --RP/Kate

 Report Review

Review #11, by harry_and_ginny_4ever The Potion and a Slip

13th July 2007:
GINNY IS NOT PREGNANT! HERMIONE IS EVIL! HARRY IS GONNA GET KILLED BY RON!

Author's Response: LOL. She was pregnant! lol. Thanks for all of your reviews. =) --RP/Kate

 Report Review

Review #12, by harry_and_ginny_4ever A Test Run and A Talk

13th July 2007:
voldemort is gonna have it easy because ron, fred, and george are gonna do it for him! and ginny IS pregnant.

Author's Response: Yes she is. Thanks for the review! =) Rp/Kate

 Report Review

Review #13, by harry_and_ginny_4ever Hermione's Secret

13th July 2007:
oh this is so sad!

Author's Response: Thanks again! =) Kate/RP

 Report Review

Review #14, by harry_and_ginny_4ever A Rather Loud Confession

13th July 2007:
if she's pregnant i'll injure him even though he is fictional. oh my god that ending was so funny!

Author's Response: A good guess, lol. Thanks! --RP/Kate=)

 Report Review

Review #15, by Rupertluver2012 The Beginning

30th December 2006:
That was wonderfully written, but sooo sad, I wish that Ginny could go with them, but in the real books she most likely won't either. I LOVED IT! 10/10.

*chow*

Author's Response: Thank you so much!! I can't believe you took the time to read that whole thing! Thanks soo much! I'm so flattered!! =) --RP

 Report Review

Review #16, by Harrie The Beginning

27th December 2006:
That was just... I really don't know what to say.

Wow!!!

Author's Response: If that was a good wow, then thanks! =) I really appriciate your review!!

=) RP


 Report Review

Review #17, by Ron...<3 The Beginning

15th December 2006:
ERWAAARRRGAAWWWRREEEGGG!
WHY DOES IT HAVE TO END?
Wowie. I totaly loved it. Keep writing, k? PLEASE!

Author's Response: Thanks so much!! =) I'm glad you enjoyed it. However, this is the final chapter of this fic. I'm currently debating on creating a bit of a sequel or something, but I'm not sure yet... We'll just have to see!! If you're interested in reading more of my fics, I have four or five total fics posted as of now, and I'd be extremely excited to hear your opinions on them!! =) Thanks for the reviews and the read!! =) --RP

 Report Review

Review #18, by Ron...<3 A Test Run and A Talk

15th December 2006:
e! i luv it! although you kinda got some of the characters wording wrong... you know, the way they speak and such, but other wise, OMG I LOVE IT TO DEATH!

Author's Response: Did I mess up the wording? I might have left some American-isms in there, my apologies! Thanks for the review!! =) --RP

 Report Review

Review #19, by Ron...<3 Hermione's Secret

15th December 2006:
:)

Author's Response: =) Thanks for the review! --RP

 Report Review

Review #20, by Ron...<3 A Rather Loud Confession

15th December 2006:
OMG! OMGOMGOMGOMGOMGOMG!
BEST (but probably most annoying) CLIFF-HANGER EVER!

Author's Response: Aww, thanks so much!! =) --RP

 Report Review

Review #21, by harryginny The Beginning

11th November 2006:
HOLY CRAP! u are by far an amazing writer!! wow! i do believe i am in love with this story! dude this was so awesome i can go on wotht he gushing but it'll be embarrassing so i'll stop here yea? but 20/10 mate 20/10! fricking fantastic

Author's Response: Hey, I don't mind the positive gushing, lol. Ooh la la, a 20/10?! Thank you SO--> much!! One of my top ten favourite reviews now!! =) Thanks for reading and leaving me such a nice review! =)
--RP


 Report Review

Review #22, by shapoopie 09 The Beginning

26th October 2006:
amazing writing i loved it definatly write another. good luck.


Author's Response: Thank you so much!! Really appriciate it; it means a lot to get positive feedback!! =) --RP

 Report Review

Review #23, by CedricLuverxoxo Hermione's Secret

13th September 2006:
who the hell is Ernie? lol...random........


Author's Response: I feel as though I've answered this... A Hufflepuff in Harry's year. He's mentioned quite a few times through out the series by JK herself. In HP#5, he's in the DA... Thanks for the read.
--RP


 Report Review

Review #24, by CedricLuverxoxo Conversations and Thoughts

5th September 2006:
WHOS WEDDING IS IT????????

Author's Response: Bill and Fleur's. I thought that was clear, but I'm sorry if it wasn't. =( Thanks for the read. --RP

 Report Review

Review #25, by CedricLuverxoxo Hermione's Secret

5th September 2006:
Who is Ernie?
Whats the difference between Kissing and Snogging?

Author's Response: Ernie is a Hufflepuff... He's in Harry's year and is mentioned through out the HP series. I feel like snogging would be more intimate or something. Kissing happens, but to snog the brains outta someone is different, ya know? Anyways, thanks for the read. --RP

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>