Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.






Reading Reviews for A Very Happy Family Christmas
  
49 Reviews Found

Review #1, by wizgirl Wow...some things never do change

2nd May 2007:
This chapter is SO FUNNY!:)

Author's Response: Thank you sooooo much!!!! You ROX!!!!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #2, by mioneronweasly You're to fat to be having a girl

9th March 2007:
that was soo funny i cant get over the whole you think i'm ugly part at the begging lol...really amazing story keep making more stories lol

Author's Response: I'm soooo glad you liked it!!! Thank you soooo much!! You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #3, by mioneronweasly Hello dearest sister of mine!

9th March 2007:
lol..the ron and hermione thing was soo cute lol

Author's Response: I thought so too. xD Thank you soooo much!! You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #4, by mioneronweasly The game...and the evil plan!

9th March 2007:
ahh i feel soo dumb i cant figure out wats shes going to do to erin!! lol good chap

Author's Response: Thank you soooo much!! You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #5, by mioneronweasly Wow...some things never do change

9th March 2007:
lol...i really like it soo far... it was really good and funny lol...ya my dad says the same thing about me not dating blah blah blah!!! haha

Author's Response: Hahahahaha!!! My mom and dad had that coversation before. xD Thank you soooo much!! You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #6, by mioneronweasly Whoes Who?

9th March 2007:
good beggining...i wish i had a twin soo i could play those tricks lol

Author's Response: xD xD Thank you soooo much!! You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #7, by marieluz You're to fat to be having a girl

16th February 2007:
this is a very cute story, especially with caroline and erin.
ive got to say though, im more like caroline than erin
oh i looked at all your other stories and hers a thought "You must be a Ron and Hermione fan, considering all your stories are about them.

Author's Response: Really? I'm waaaay more like Erin. XD Very tricky...and devil-ish. XD I LOVE Romione!!! My bestest friend, Rachel/Gin, says that I am the biggest R/Hr fan she knows! Hahaha! XD You ROX!!~~Emma~~

 Report Review

Review #8, by abs You're to fat to be having a girl

4th January 2007:
it was great. i love da stories when da people in da books are married to each other. it sureal

Author's Response: Lol. Thank you soo much!! You ROX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #9, by Anony_Mouse You're to fat to be having a girl

18th October 2006:
Love the flashbacks!

Author's Response: Thank you!!!!!!! You ROX!!!!!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #10, by mary_hpfan You're to fat to be having a girl

30th July 2006:
that was such a nice ending i wanted it to keep on going. =D =)

Author's Response: Thank you sooo much for the review!!!!! yay!!!!! You ROXXX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #11, by mary_hpfan Hello dearest sister of mine!

30th July 2006:

that was a very nice peice of writing by Algebra Geek 5 *claps* =D =)
mary_ hpfan

Author's Response: Thank you sooo much for the review!!!!! yay!!!!! You're claping!? WEEEEEEE You ROXXX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #12, by mary_hpfan The game...and the evil plan!

30th July 2006:
hello again lovely chapter =D he he he he caroline & erin are so identical
then if none of the family can tell them apart. =D =)
he he
take care
mary_hpfan

Author's Response: Hehehehehehe Thank you sooo much for the review!!!!! yay!!!!! You ROXXX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #13, by mary_hpfan Wow...some things never do change

30th July 2006:
lovely,amazing, beautiful, ravashing, sensational. =D =)
this is an amazing chapter!
i love the bit at the end where R on & Hermione are quarreling about dating. =D

Author's Response: *beams* Thank you sooo much for the review!!!!! yay!!!!! You ROXXX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #14, by mary_hpfan Whoes Who?

30th July 2006:
u don't know who i am but wonderful chapter it's like my family all late and confused. =D lovely chapter. =)

Author's Response: Hahahaha...yes. :PThank you sooo much for the review!!!!! yay!!!!! You ROXXX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #15, by littleginnyiscool Whoes Who?

13th July 2006:
I liked what you said at the beginning about Erin. My grandpa just passed away and nobody told me anything like what Connor told you. As far as your story I really liked it.

Author's Response: *Hugz* It's so hard isn't it? To have someone that you love so much just leave you? Well...I'll tell you what Connor said..."He'll live in your heart forever...never forget the good times with him!" Thank you soooo much for your sweet review!! You ROXXXX~~Emma~~

 Report Review

Review #16, by pineapplekitkat Whoes Who?

26th June 2006:
"Their hair be in high pigtails." My hair be in a ponytail right now. Good so far.

-peace out my gangsta homies

Author's Response: Yay!!! Thank you home dawg. I dig this review. Word up! =P...sorry...Loll...I'm more of a prep than a Gangsta!! You ROX!!!!!!!!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #17, by The5Potters You're to fat to be having a girl

20th June 2006:
Very very cute. I loved it! You are still ona roll

Author's Response: Yay!!! =D Thanks! You ROX!~~Emma~~

 Report Review

Review #18, by LovelyMioneWeasley You're to fat to be having a girl

19th June 2006:
PERFECT NAMES...great way to name the twins. super cute story and brilliant as always. adoring your writing and feeling exceptinoally jealouse. awesome job!
LMW

Author's Response: Lolll...Jealous of...me!!??? *squeaks* I've never heard that before. Wow...People are always telling me that i should be jealouse of my little sister becaue she's--OMG!! i gotta get out of friggin story land!!! Anyways...LMW...You really are the sweetest, kindest, and nicest reviewer ever!!!! *hugz* You ROXXXXXXXXXXXXX~~Emma~~

 Report Review

Review #19, by LovelyMioneWeasley Hello dearest sister of mine!

19th June 2006:
very mean cliffy, but very cute and i love the flashback of ron and hermione. very cute way for them to get together. poor ron, FINALLY, got it right.
LMW 10/10, of course

Author's Response: LOL....LMW....you are my favorite and best reviewer ever!!!! *Hugz* You really are. Lolll..My little sister told me to put a cliffy...LOL..she's an odd one that one..like today when we were making brownies she was...gah!! There I go off into story wolrd...again! Thank you sooooooo much for the review! You ROXXXXXXXXX!!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #20, by LovelyMioneWeasley The game...and the evil plan!

19th June 2006:
very cute...and i love the qudditch playing. poor caroline, i'd be freaked too. im loving ur story!!
LMW 10/10

Author's Response: Awwwww!!!! Thank you sooo much!!!! *Hugz and pokez* I poke people a lot....LOL...My brother and I get into poking fight all the--wait..sorry...review right...anyways...Thank you sooo much!!! you ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #21, by LovelyMioneWeasley Wow...some things never do change

19th June 2006:
i loved all of it. its brilliant and i love the passionate kiss. soo funny and so cute. and i love ron's 'erin and caroline no dating' policy. so twisted and ronlike. birlliant. simply, purely brilliant.
LMW


Author's Response: *smiles and turns red* Wow...you are just the sweetest reviewer ever!!! By the way...I hope thoes fics of your get posted SOOOON You ROX!!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #22, by LovelyMioneWeasley Whoes Who?

19th June 2006:
silly silly little girls. very cute and i love the fact ron and hermione have six kids. ha ha so hermione to be the once to notice something first. it would probably take ron until their wedding days when the minister said which twin's name out for him to figure it out. poor thickheaded, ron. i love it, dear. 10/10
LMW

Author's Response: LOL!!!!! That is TOO right!!! I never thought of that. *giggles* You ROXXXXXXXXX~~Emma~~

 Report Review

Review #23, by cms You're to fat to be having a girl

21st May 2006:
nice story. my sisters name is emily- close to emma and my name is caroline and im her younger sister. just felt i had to share that little coincidence

Author's Response: Lolll...Well..thank you. =D~~Emma~~

 Report Review

Review #24, by tjwhermione Whoes Who?

21st March 2006:
I liked it a lot! I think it's cute that you made Ron and Hermione together like that (that's my favourite pairing, too). Can't wait for the next chapter!!

Author's Response: Yay!!! Thank you for the very awesome and sweet review!!! You ROX!!!~~Emma~~

 Report Review

Review #25, by Bibbs The game...and the evil plan!

31st January 2006:
Poor Caroline... I can't wait to see what her plan is!

Author's Response: Lol...I do love the plan. It is just like something my little sister, Caroline would do. Ha ha ha! You ROX!! ~~Emma~~

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>