231 Reviews Found

Review #1, by Kristine F Coffee at last...and some news

24th December 2007:
That's hilarious! Poor Draco, Hermione's making him lose his mind. Please update with new chapters soon!

Author's Response: :)

 Report Review

Review #2, by IS bookworm Coffee at last...and some news

9th September 2007:
OOH!! Yeah, he finally got his coffee. Loved it! :7)

Author's Response: Yep he did :)

 Report Review

Review #3, by IS bookworm Coffee

9th September 2007:
OMG!! I wonder what the lady is doing! Poor Draco! :7)

Author's Response: xD


 Report Review

Review #4, by IS bookworm A romantic dinner and a midnight snack

9th September 2007:
OOH!!! She is sooo mean! Loved it! :7)

Author's Response: xD Thanks

 Report Review

Review #5, by IS bookworm Plans

9th September 2007:
OOH!!! Blaise is an idiot! How can Hermione act so stupid? Loved it! :7)

Author's Response: xD Thanks

 Report Review

Review #6, by IS bookworm This is not my apartment!

9th September 2007:
OOH!! I loved it! That's just nauseating! Poor Hermione and Draco! Loved it! :7)

Author's Response: :D

 Report Review

Review #7, by IS bookworm Moving in

9th September 2007:
OMG!! What'd she do to it?!! Poor Draco! :7) Loved it ! :7)

Author's Response: xD

 Report Review

Review #8, by IS bookworm Hermione's suggestion

9th September 2007:
OMG!! She must be crazy! Loved it! :70 :7)

Author's Response: she probably is :)

 Report Review

Review #9, by IS bookworm The big quidditch game

9th September 2007:
OOH!! Poor Malfoy! Loved it! :7)

Author's Response: xD

 Report Review

Review #10, by IS bookworm Oh my God i'm doomed!

9th September 2007:
OOH!! LOved it! :7)

Author's Response: xD

 Report Review

Review #11, by IS bookworm Let the acting begin

9th September 2007:
OOH!!! I loved it! :7)

Author's Response: xD

 Report Review

Review #12, by IS bookworm This is going to be a long week!

9th September 2007:
OOH!! I loved it! :7)

Author's Response: :)) Thanks

 Report Review

Review #13, by IS bookworm Ok i'll do it

9th September 2007:
OOH!! I loved it! I don't exactly get the how to lose a guy in 10 days. What does she have to get him to do? go away? :7)

Author's Response: Thanks, actually she has to make him dump her :)

 Report Review

Review #14, by whisper in the wind This is going to be a long week!

16th August 2007:
haha. thats soo funny. I like the thoughts that theyre having after each sentence.

Author's Response: Thanks forthe rev :)

 Report Review

Review #15, by Gryffindors_Klynx33 Coffee at last...and some news

12th August 2007:
Oh great whats mom and dad gunna say about a mudblood? oh wow I cannot wait for the next chapter please update soon! Amazing story keep it up!

Author's Response: :) Dunno what are they gonna say? :P Thanks!


 Report Review

Review #16, by Gryffindors_Klynx33 Coffee

12th August 2007:
so wait was that cho?? haha love the story keep it up its so funny!

Author's Response: Oops...he he...not really...I don't think she is...maybe a relative...or maybe not I didn't think about it...I will though...Thanks for the rev and the question.

 Report Review

Review #17, by Gryffindors_Klynx33 A romantic dinner and a midnight snack

12th August 2007:
ha I love Hermione sooo much right now its so funny watching Draco get soo angry. You write it so well too!

Author's Response: Thank you :) I like it how Hermione does it too:)

 Report Review

Review #18, by Gryffindors_Klynx33 Plans

12th August 2007:
hahahaa This is so good I love the whoile thought and actual words. I just want to know how she knew it was a girl who was meeting with him... anyway great chapter I love it!

Author's Response: xD I'm glad you like it!
Well...who knows...she has her ways of finding out, she's a jurnalist right:P


 Report Review

Review #19, by Gryffindors_Klynx33 This is not my apartment!

12th August 2007:
hahaha I like this they are starting to fall for eachother's used to be ways.i guess if that made any sense haha. I love it keep it up!

Author's Response: Yup they so are, oh and that realy does make sense:P thanks for the awesome revs

 Report Review

Review #20, by Gryffindors_Klynx33 Moving in

12th August 2007:
HAHAHAHA I was laughing so hard with the bunnies! amazingly written keep it up!

Author's Response: xD Thanks

 Report Review

Review #21, by Gryffindors_Klynx33 Hermione's suggestion

12th August 2007:
heeheeheehehe I like this it is just too funny sorry I read it all chopped up I'm just going through a lot... I love it you are a great writer!! keep it up! =)

Author's Response: Aww thanks :) you're such a great reviewer, it doesn't matter how you read it it matters that you actually do xD, and that you actually spare your time to review:) thanks!!!

 Report Review

Review #22, by Missiheartdraco2 Oh my God i'm doomed!

11th August 2007:
haha!! she all preppy!! luv it!!

Author's Response: xD Thanks


 Report Review

Review #23, by laughhard91 Coffee at last...and some news

10th August 2007:
lol. That's pretty much all I can say.

And that I like Blaise.

Author's Response: xD Thanks, I like Blaise too:)

 Report Review

Review #24, by Gryffindors_Klynx33 The big quidditch game

9th August 2007:
ohhh he kissed her and he liked it!! haha I love this so much its amazing!!! Keep up the great work.

Author's Response: Thanks your review make my day xD

 Report Review

Review #25, by Gryffindors_Klynx33 Oh my God i'm doomed!

9th August 2007:
AAhahahah I love this story soo much!! It's so funny and I love how you put what they are thinking as well as what they are saying. 10/10

Author's Response: xD Thanks for the great reviews

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>