148 Reviews Found

Review #1, by Katty1234 Hogwarts- Fred and George Style

24th March 2013:
Please update. Pretty please?

 Report Review

Review #2, by kali Hogwarts- Fred and George Style

20th May 2010:
hahaha that was great i liked the one in the ministry the password ha.

 Report Review

Review #3, by Rainstripe Hogwarts- Fred and George Style

4th September 2007:
Sniff sniff, you abandoned the story. :( sniff. :( for the sake of the world. TELL ME WHY ABANDONED THIS STORY! (please?) sniff.

Author's Response: I'm so sorry! It's just schoolwork and all that stuff doesn't leave me that much time for writing. But if I ever get around to writing that last chapter, I'll post it. =(

 Report Review

Review #4, by Rainstripe Ickle Ronnykins and the Spiders

20th August 2007:
I loved the way Ron thinking-Poor Ronnykins!!!

Author's Response: Haha, me too. =) Thanks for reviewing.

 Report Review

Review #5, by Rainstripe In the Ministry of Magic

20th August 2007:
I realy liked Fudge's password TALK ABOUT LOL!!

Author's Response: Haha, just something random that popped into my mind, I guess. Thanks for the review.

 Report Review

Review #6, by Rainstripe Hogwarts- Fred and George Style

19th August 2007:
please write more! and soon! 10/10

Author's Response: Thanks!

 Report Review

Review #7, by Rainstripe Fred and George's Revenge

19th August 2007:
LOL, LONG LIVE THE THE WEASLEY TWINS!!! 10/10

Author's Response: Yes, amen. Thanks.

 Report Review

Review #8, by Hermione15 Hogwarts- Fred and George Style

15th August 2007:
I LOVE IT!!! Please write more soon!!!
Rating:11/10

Author's Response: 11/10? Thanks so much!

 Report Review

Review #9, by Sarchale Hogwarts- Fred and George Style

28th July 2007:
lol i love it is there going 2 b another chapter?

Author's Response: Thanks, hopefully there should be soon! =)

 Report Review

Review #10, by KyriMalfoy Hogwarts- Fred and George Style

19th July 2007:
OH, PLEASE, WON'T YOU PLEASE, PLEASE, PLEASE WRITE MORE!!! I LOVE IT!!! Okay, anyways, (sorry for the caps back there) I really love this story so far and I'd love it even more (if possible) if you'd, you know, finish it up. Thanks! - October Aura/KM

Author's Response: Hehe. I will try to update sometime this month, I promise! I'm so sorry it's been so slow! I would to finish this story up too. Thanks for much for the review.

 Report Review

Review #11, by Miredin Hogwarts- Fred and George Style

11th July 2007:
When are you going to update? It's driving me mad!

Author's Response: Hmmm. Hopefully soon. I'm stuck at the moment, so...yeah. Haha.

 Report Review

Review #12, by HPsmartone32 Hogwarts- Fred and George Style

25th June 2007:
heheehheheheee..
love it!!!

Author's Response: Thanks! =)

 Report Review

Review #13, by icyfire Hogwarts- Fred and George Style

4th June 2007:
this story is bloody brilliant i love it! Keep up the good...no...fantastic work! 10/10

Author's Response: Thank you so much! I'm so glad you liked it. =)

 Report Review

Review #14, by walka88 Hogwarts- Fred and George Style

24th December 2006:
u said in a review that the "last chapter" will be up after new years, why must it be the last? i love this story u hav too keep updating. a gred and forge story from their point of view up until they leave in the 5th book would be awesome


Author's Response: Really? Thanks a bunch! I was actually thinking of making kind of a series of books. Maybe "Fred and George: Tales of Hogwarts" and possibly "Fred and George: Tales After Hogwarts" ect. It would be much fun! So don't worry, Fred and George aren't leaving -- yet! Thanks for the review. =]

 Report Review

Review #15, by lil3angel Hogwarts- Fred and George Style

19th December 2006:
love it love it love it! this is so hilarious! great work! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Author's Response: Wow, this is the first review I've gotten in...months because I haven't updated. I'm so pleased you liked it, and I hope you'll keep reading! Last chapter should be up after the new year. =]

 Report Review

Review #16, by Cethlenn Hogwarts- Fred and George Style

9th December 2006:
Well done! It was very enjoyable and funny.

Author's Response: Well, thank you very much. I'm glad you liked it! =]

 Report Review

Review #17, by padfoot_girl_91 Hogwarts- Fred and George Style

7th December 2006:
Brilliant of course! Update soon Prongsie! *hugs*
-Padfoot

Author's Response: Aw, tankies! *huggles*

 Report Review

Review #18, by me Fred and George's Revenge

5th August 2006:
lol this is sooo funni

Author's Response: hehe, thanx!

 Report Review

Review #19, by Kagome Higurashi Fred and George's Revenge

24th July 2006:
LOL! So *laughs* funny! I am a biiiiiiiiiiiiiiiig fan of Fred and George me friend and I were playing Harry Potter and me other friend said we should be Fred and George! I was Fred even though I'm a girl. My friend Chris looks a lot like Ron! LOL! SO AWESOME STORY 10/10! Love it!

Author's Response: Thanks!!!! I love Greg and Forge...I mean, Fred and George!!! My friend and I go by the names Fred and George...that's how much we luv the twins! Thanks for the review!!!

 Report Review

Review #20, by pineapplegirl Hogwarts- Fred and George Style

10th May 2006:
VERY nice!!! youshould be honoured with...umm...fireworks..and umm...confettie and ice cream and cake!!

Author's Response: Yes! And ice cream, cookies, and strOODles. (Sorry, inside joke). Thanks! Erm, and sorry about that Ginny Weasley joke thing. You know what I mean... :P. Just thought I'd mess around with you.

 Report Review

Review #21, by pineapplegirl Chaos Aboard the Hogwarts Express

10th May 2006:
hi agian!!! and again i like it alot!! lol

Author's Response: hi! thanx!

 Report Review

Review #22, by pineapplegirl Ickle Ronnykins and the Spiders

10th May 2006:
hey...awesome!!!! umm...i forgot to change the rating to a ten on the last one...but i still think it is!!

Author's Response: Haha, thanks! I'm not quite sure what the rating does, but thanks! :)

 Report Review

Review #23, by pineapplegirl In the Ministry of Magic

10th May 2006:
hey! again i LOVE it!!

Author's Response: thanks! :)

 Report Review

Review #24, by pineapplegirl Fred and George's Revenge

10th May 2006:
hey!!! i LOVE your story!!! gosh i wish i could write like you!

Author's Response: Thanks! Hey, you are a REALLY good writer! :)

 Report Review

Review #25, by Starfire Potter24 Hogwarts- Fred and George Style

5th May 2006:
please update soon! this is an awesome story!

Author's Response: Thanks! I already have my 6th chapter ready...I'll probably submit it today or tommorow.
~Sugarquillgirl


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>