15 Reviews Found

Review #1, by Princess Prince  - A New Room! -

10th January 2007:
Wow! Amazing! I would like to read more please! (:

 Report Review

Review #2, by summer time girl  - A New Room! -

29th August 2006:
Lovely! Update soon!

 Report Review

Review #3, by Bubblez The Beginning

16th May 2006:
Hello dark eyes! That is what your name in Gealic means, no? I really liked the chapter! It was very descriptive!

 Report Review

Review #4, by ArtyGirl  - A New Room! -

12th December 2005:
Are you a dancer? I am, I do pointe. Very well written!

Author's Response: aww, thank you! I am a dancer, thank god. haha. I'd never be able to live with out it. I do pointe too! And Jazz and Tap and Ballet. D'you like pointe? and less importantly, I'm glad you liked the story! :) Megan

 Report Review

Review #5, by Alex W  - A New Room! -

26th August 2005:
Love the title, from Enya's "May it Be"... Hahah (I know EVERYTHING)

Author's Response: Ha-ha, yeah. You're right, you do know everything... I just love the song since I did a pointe number to it, lol.

 Report Review

Review #6, by Normione  - A New Room! -

12th August 2005:
ooo i wonder who the new person is??? update soon!

Author's Response: Hmm... I guess you'll just have to find out. Ha-ha. But chapter three is in the works, and I promise to get that up as soon as I can.

Meganxoxo


 Report Review

Review #7, by Normione The Beginning

12th August 2005:
Omg! I love your story so far! Im a dancer too and everything she was doing, i could almost feel it too. Im hadding this to my favs when i sign in, exellent job!

Author's Response: Aww, thank-you. I'm glad you liked the story....and even more glad that you liked the dancing part... I wasn't sure about it. Thanks for reviewing!

Meganxoxo


 Report Review

Review #8, by Katielynn  - A New Room! -

14th July 2005:
Meggie. I want to know who else came in. :(. I READ THE CHAPTER> Happy now?

:P

♥Katie

Author's Response: hehe, You'll just have to wait... or yo ucan call me, whatever. Lol, and yes, I am happy now :)
Megan ♥


 Report Review


Review #9, by emenem10 The Beginning

8th July 2005:
After some hard done reasearch (aka: Google) I feel that I must share my results with you... lol. The language is Quenya (I think) meaning 'Darkness has come, darkness has fallen.' (for sure) This is a language found only in the 'Lord of the Rings' series. *bows* :P Well, there ya go! Much Love, Emily

Author's Response: Wow, you are truly amazing, for that is exactly what the title means! And the manguage is Quenya? Ha-ha! I would have never been able to figure that out! *claps* Good Job!
Megan♥


 Report Review

Review #10, by pinaygrl3123  - A New Room! -

7th July 2005:
well that was really interesting...lovered it all the same! <3 Krissy*

Author's Response: Aww, thank you! I;m really glas you liked the chapter! Chapter three is in the works, but I'm afraid it wont be up until at LEAST Wedenesday. I have to visit with my grandma, then I'm off to a friends house, then to my cottage... but Hopefulll it won't take too long to post!
Megan♥


 Report Review

Review #11, by emenem10 The Beginning

7th July 2005:
Ummm.. no. I meant your title. What language is your title?

Author's Response: My user? Or my Story title? Well, my username is Gaelic, and I don't know what language my story title is.

 Report Review

Review #12, by emenem10  - A New Room! -

7th July 2005:
This. is. WONDERFUL! A really GREAT story! Please update soon! Much Love, Emily

Author's Response: Oh! Thank-you, so much! I'm really glad that you like it! Hopefully, chapter three will be up soon!

 Report Review

Review #13, by emenem10 The Beginning

7th July 2005:
What launguage is that exactly? French, if I'm not mistaken... This was good! Much Love, Emily

Author's Response: Language? I'm not exactly sure... maybe Elvish? Haha, it's from a song from Lord of The Rings that my sister did a ballet to. I love the song though! It's called May it Be... but I do know what the title means... and I think that it fits in perfectly with the Wizarding World, or at least, the situation they are in. Glad you liked this chapter! Chapter three is in the works, and should be posted soon!

Megan♥


 Report Review

Review #14, by Katielynn The Beginning

4th July 2005:
MEGGIE!!!! Good story!!!

♥Katie♥

Author's Response: aww, thanks Katie! Chappie #2 waiting for Validation *groans*. lol.

Megan♥♥♥


 Report Review


Review #15, by pinaygrl3123 The Beginning

4th July 2005:
ohh! Loving it so far!

Author's Response: Yay! I'm glad you liked it! I wasn't sure how well the story would be recieved... but chappie # 2 is in Limbo! Hope you like that one too!

Megan♥♥♥


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login