Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
53 Reviews Found

Review #1, by dirtydeedsdonedirtcheap 

22nd February 2015:
Surely it was greater—surely he stood up on this huge platform and gave mass speeches about it. Maybe he even gave speeches at the end of every school year.

Does he know nothing about Harry? Really, is their relationship that strained?

She’s a respectable woman and can make her own choices. You treat her like a prize to be won—I’ll hex you if you ever talk about her like that again—like she’s a little gold trophy you win.

GO JAMES! Emerson is a turd. That speech he gave about Avery being the most beautiful woman and respectable---just snog her already. Forget the code! And Avery, come on, he called you plain. He deserved it.

Albus knows Paloma’s favorite color is orange. He reminds me of a girl. Hehee.

 Report Review

Review #2, by Jaime88367 

5th September 2013:
I loved the fight scene! It's always so much fun when someone gets so angry they forget they're a wizard. I'm surprised Avery didn't melt from James' sweet little outburst, or at least she didn't show it. More girl power to her for being able to keep her emotions together.

Author's Response: Avery is much more a BA than I am, that's for sure.

 Report Review

Review #3, by MagicallyClumsie 

19th May 2012:
I'm on a mission to go through and review every chapter I haven't.

Wessy-Pessy ha! I love it.

Drunken James is wonderful, can we have him more often?

Commence pushing Nia off a cliff? I like that idea.

Emerson-Punch! Nuff said.

Author's Response: Aw, that's so nice of you! Seriously! I really appreciate it!

I love drunken James. I think we need more of that too. Thank you!


 Report Review

Review #4, by Manga_girl 

27th April 2012:
Haha, this is do well written and funny! 10/10

Author's Response: Thank you! This one has one of my favorite titles, haha.

 Report Review

Review #5, by Hammy 

11th December 2011:
Love the title of this story!!!

Author's Response: Thank you so much!! :)

 Report Review

Review #6, by MoonyistheBestMarauder 

11th October 2011:
Oh, I absolutely loved the fight between James and Emerson! It was great! Amazing Chapter

Author's Response: haha, thank you :) I've been waiting to get them in a fight! These boys have pent-up rage issues!

Thanks!!


 Report Review

Review #7, by eurisy 

28th August 2011:
Your writing is so funny. Keep it up please! I'm totally waiting for Avery and James to get together or something.

Author's Response: I really hope you like the rest of the story! Those two are so much fun to write. They crack me up. I cant wait to see what you think of the rest of the story :) Thank you!

 Report Review

Review #8, by roxyroxtheworld 

28th June 2011:
loved the emerson/james fight lol with out magic. and wes finally knows what grades are then hu lol. nia was kinda gone for a while but i see she made her way back in hu lol =) and that ryan walters guy needs a good lesson from james me thinks lol anyway love it!!! and love wes! lol

Author's Response: They're a riot, lol. James really needs some muggle dueling lessons! Thanks so much!

 Report Review

Review #9, by munchies 

19th April 2011:
WOHO THEY WON! :3 How exciting!

Emerson getting punched was way more exciting. It made me smile. And laugh. :) Hope it didn't ruin his perfect face...



Avery :)

Author's Response: WHOOHOO Rejoice, Gryffindors! I need to use that line again since I say it way too often in real life. Oh, my life. Never a dull moment for lingo.

I think Emerson's face will eventually be okay...eventually.

Thank you so much!


 Report Review

Review #10, by busybusybeta 

3rd February 2011:
This chapter was HILARIOUS!
i especially loved the prefight scene. When is james going to realize he's in love with avery, already?!

Author's Response: Haha, I don't think it would be very James-like for him to wake up one day and decide...you know what? I have feelings for my best mate. But trust me, he will decide. And yes, it will be quite the adventure. Thanks!

 Report Review

Review #11, by me_thehplvr 

2nd January 2011:
"I’m sorry for getting on you like I did, especially about you know who.”

“Voldemort?”

Thats me favorite quote! Haha and Emerson is such a git, Nia is a slag, and James is adorable.

I really hope Avery wasn't serious about the whole "not-talking" to James thing... I guess I'll find out when I get to go to the 15th chapter.

Oh wait, that's now ;)

Author's Response: Haha! I love that quote too. Hilarious. The whole chapter was, especially the crazy nicknames. Thank you so much, enjoy the rest of the story!

 Report Review

Review #12, by rachm34 

28th September 2010:
You know what's funny that I forgot to mention in my last review! I have a friend named Ryan Walters, seriously. And he is not annoying, that much. He's actually a pretty cool and seriously such a smart little guy. and he's not little either. Don't even worry. I haven't seen him in months though, I should probably talk to him soon. Thanks for reminding me.

NOW, onto the chapter. The last one I am reading before I go to bed. I have been exhausted lately, and cold. What if I have mono? That's really bad? I probably don't though and am just thinking of the worst. Plus, then it was warm today and I was warm. But, mono is bad and I haven't gone around kissing anyone so how could I have mono? I don't really know. So yeah, let's scratch mono off the list for reasons why Rachel is tired and sometimes cold when the weather is cold.

HOLY MOLY! OH SHUCKS! OH DAY UM. A LOT FREAKING HAPPENED IN THIS CHAPTER. WOAH. Wait up a minute, let me BRAIN JUST PROCESS IT ALL FOR A SECOND. ARE YOU WAITING? PLEASE? OKAY. GOOD.

OKAY, BRAIN PROCESSED IT.

Okay, so James gets drunk. It seems it happens on a regular basis. And every time it happens, he seems to get into more trouble with grumpy kins stupidoid [another made up word there, you see] Emerson. EMERSON, BLAH. GO FIND ANOTHER WOMAN WHO ACTUALLY IS LAME LIKE YOU! YEAH, EMERSON THAT IS A GOOD PLAN. GO FIND SOMEONE BORING AND OVERLY OBNOXIOUS. DREAM MATCH? I THINK SO?

OH GOOD GOODNESS, THE CAPS HAVE BEEN RETURNING A LOT LATELY? THEY ARE JUST SO MUCH FUN TO TYPE IN THOUGH. YOU HAVE TO UNDERSTAND. THIS IS HOW I LIKE TO TYPE BECAUSE THE TEXT LOOKS PRETTY LIKE THAT. AND I NORMALLY DON'T HAVE THIS BAD OF GRAMMAR, I AM JUST ALWAYS IN SUCH A SILLY MOOD WHEN I REVIEW YOUR STORIES BECAUSE THEY ALWAYS PUT ME IN A GOOD MOOD BECAUSE THEY ARE ALWAYS SO HACKING [ I LOVE THAT WORD] HILARIOUS. BUT, EMERSON, PLEASE GO FIND YOURSELF ANOTHER LAS.

DON'T PUT A FINGER ON AVERY! SHE IS MUCH TOO GOOD FOR YOU! GRR.GRR.

I cannot believe that James finally got his anger out on Emerson. If I were Avery, I would have let them go at it a little longer. AND, HELLO NIA. Thanks for coming back, girl. Nice to see you again. That was funny how James was so drunk and everything. You write your drunk scenes in such a funny manner. I always giggle when I read them, even if I am reading them when I should be asleep or doing homework.

But, yes, I am so glad that Albus got over that snuf and isn't so rude to James. YAY, good for him to talking to Paloma. Even though he was so obnoxious, previously. You gotta feel good for that chap sometimes. He is a bit in the shadow of good old hotty Jamesey poo.

Wes' character, I'm not sure if you are aware of this or not. You probably are, but he is actually very funny in a quiet sort of way. I love his personality, and how he is always talking to Lily and James goes off trying to hex him. BLOODY BRILLIANT. How do you always think of the best things in the world to incorporate for your stories?

I can't believe that Emerson found out about Victoria eating his clothes. Victoria should eat everything in his wardrobe, then leave him with nothing so he has to go to classes naked or just suffer from dying in the dorm alone. Then she should eat his wand, then he can no longer be a wizard or anything. Then maybe he's shrivel up and die.

I am a horrible, cruel person. Plus, I don't really want that to happen to him. He adds such great dynamics to the story. It is actually very good to have such a negative character to play in on such an upbeat story. SUCH A GOOD TWIST.

Ah so little baby Wesley, finally gets to learn a little bit with the big boys and learning about the grades. Good, he is growing up. *tear, tear* how beautiful it is to see baby Wesley grow up. Haha, well I feel like such a mother watching all these characters grow. I love the continuous character development that you add into each chapter. It really makes this story phenomenal. I like to learn more about the characters each chapter instead of them being flat and boring. THAT WOULDN'T BE MUCH FUN.

One of the phrases that James says, absolutely kills me. I want to just crack up every time. Indeed, I do really crack up really every single time in my room in the dark all by myself.
ANYWAY. MOVING ON. SHALL WE? Let's? I hope I haven't ran out of room in this review box. That would be such a pity.

The phrase that James says that kills me is: "That sounded legit"


But, the legit thing is hilarious just because I can relate to that and know people who overuse this word.

Author's Response: That's what I do: remind people they need to talk to their friends named Ryan Walters. It's how I roll. Secretly, I'm SO good at foreshadowing that I knew that would happen. That good.

I hate being cold. Seriously, it's like a pet peeve. And right now we have to keep the sunroom door open even though it has single-paned windows because Sparta's litter box is in there. So I close it except for a little crack where she can squeeze in because I get COLD. And I don't think you have mono, though you can get it other ways than snogging :) So watch out, mono face.

Loving the brain processing. Seriously. Glad it managed. It was like booting up and all that. Almost typed booty. Don't have your brain booty up or you'll be acting like Libby or Bridget or something.

Are you growling at Emerson? I think you might be.

I'm so glad you are enjoying my drunk James scenes :) He is losely based off of people I know when they have a few too many. The velvet thing or whatever the fabric of the couch was, that scene was based off something one of my friends did. Absolutely silly.

I really do feel for Albus. He goes so unnoticed just because James is the captain and hot guy of Gryffindor house, you know? But James was also wrong in the situation. As was Albus. Those are my favorite conflicts. When it isn't just one person. Look back to all the fights, etc. Almost always both people are at fault.

I love Wesley. He has such a bold personality, but in a quiet way. That's my favorite thing about him. I wanted him to be someone that was in the learning process, but had confidence. I think I did that well :)

Victoria could eat all of his clothes and leave him nude, or, or, or...James could replace them with something else ?

I love that about Emerson though. He really is a negative character, but he's not like evil or anything, which wouldn't work well. He's just a guy ticked off that James has life so easy because he plays Quidditch, whereas no one listens to Emerson about anything because he's a jerkface.

Flat and boring characters (not in the grades sort of way) would really suck. I agree with that. I am obsessive about character development. Every story I have written, original or not, is character driven. I often have a really hard time with plots. My secret right there, haha.

I am one of those people that says legit, but not in the obnoxious way. I do say it though. Because I think I'm far cooler than I am and I think I shouldn't waste my breath for the last two syllibles of that word. Lameo. But i could picture James like brushing his shoulder off, you know? haha!

Thanks for the killer awesome review with sprinkles on top! Thank you!


 Report Review

Review #13, by Mafalda Hopkirk 

9th August 2010:
i am completely in love with this.

Author's Response: I'm so glad you are enjoying it! I love this chapter. Especially the title. I'm fond of it :) Thank you so much!

 Report Review

Review #14, by MagicallyClumsie 

22nd March 2010:
haha amazing(: so frikin great(:

Author's Response: Thank you so much for the review! I really had fun with this chapter.

 Report Review

Review #15, by doglover 

8th February 2010:
i love avery!!! she's the best!

Author's Response: Avery so cracks me up. She's wonderful. Especially as a bff for James. Thank you!

 Report Review

Review #16, by Ziska 

29th January 2010:
I love James's manly shampoo and manly drinks. It seems to be one of his favourite adjectives :) Yay, another chapter with drunk James. He is great. It is wonderful that he punched Emerson. I love this story.

Author's Response: He really loves his manly things, haha. Drunk James cracks me up, it's almost a weakness. Thanks for the review, glad you're enjoying it!

 Report Review

Review #17, by Lostaroundlondon 

2nd December 2009:
Al stared at me for a minute before responding. "Look, James, I know you like Quidditch. I know it's your life. I'm sorry for getting on you like I did, especially about you know who."

"Voldemort?"

anddd...


"Sure beans low means," I mumbled, head squished against the fabric. I had no idea what that meant but it sounded legit. She walked away and someone else sat down next to me.

Lol. LOVEDD IT! argh. lets see.. i need a new word to describe your chapter... Fantabulous? meh... I never really liked the word, but you get what I mean. How in the world do you manage to write in a guy's point of view so well? I hope that it's something I'll be able to do in the future.

Ah.. string bean. Such a cute nickname. I might try that out as well, but it most likely won't be as funny as I personally think it is :)

P.S. - YAY AL!!! WOOT!

Author's Response: Fantabulous I will definitely accept haha.

It has taken me YEARS to get the point of view of a guy, trust me. YEARS. Lots of practice and opening of the mind. And putting it straight in the gutter. Further down I mean. If you need help with it, let me know. I'm more than willing to help or chat about it.

Call someone string bean :)

Thanks so much!


 Report Review

Review #18, by lokita95hp 

27th November 2009:
this one was really funny...°°!!°°.
keep writing [it's a gift only a few have]
xoxo
trouble

Author's Response: I loved the title of this one the most I think. Thanks for the review!

 Report Review

Review #19, by Angam 

9th August 2009:
"She's bleeding thirteen you perverted son of a bitch!"
ROFLMAO! That was great. Another great chapter. Keep it up!

Author's Response: Wesley just can't win. Poor boy. :) Thanks for the review, I really appreciate it!

 Report Review

Review #20, by allergictopink 

1st August 2009:
wow, i really like this story. its light, funny, and interesting. have to admit though, the first twelve or so chapters, i didn't like james at all. he just seemed really self-centered and arrogant. didn't really like the way he treated Al or even Avery at times. i dunno if its the overprotectiveness or what.
oh well, this chapter i really enjoyed. theres so many fun quotes, and its really funny.
i read the whole story in just a couple days, keep up the good work :)

Author's Response: Yeah, he is arrogant and self-centered. That's his personality, lol :) He's growing, though. Thanks for the review!

 Report Review

Review #21, by Hpfanlizy45 

30th July 2009:
Oh James! I really do love him and he loves Avery, he really does, he just doesn't know it yet. Thank God Avery said sod off to Emerson I would have gone crazy if that coupling had happened.

So glad that Al and james made up and Paloma and Al seem to havea thing. Goodness that drama was killing me (in a good way)

Can't wait for more

favorite quote:

“I feel empowered,” Wesley said, staring around the room. “Now I can just talk about Rose’s grades and she’ll never know.”
Oh wesley, you never learn huh?

“I can’t believe I talked to her. This night is amazing. What were you and Nia talking about?”

“Dirty shower sex,” I mumbled.
HA!! that's just priceless

Author's Response: You're right about James. Poor delusional boy. I'm glad you enjoyed this chapter since drunk James is so much fun to write. He just cracks me up while I'm writing. Thanks so much for the review, can't wait to see what you think of the next!

 Report Review

Review #22, by Allie 

28th July 2009:
James drunk= joy for readers :) he's a hilarious drunk. he's so random.

love this:

“Don’t say the word “feel” or “feeling”, okay?”

“Why not?”

“Because we’re Potters and we’re men and we don’t talk about feelings.”

ha! Harry was KNOWN for his love! come on James! you gotta know this stuff! wake up! oh yeah. and you love Avery.

I'm overjoyed at the establishment of a "Emerson-punch." Thank god he finally shut up and went to ice! Also, I loved the conversation between the guys at the end there. It made me laugh. They're so great. But they gotta watch out, girls are not that oblivious! we can figure their little codes out! :)

lovely chapter! very very funny!

~Allie

Author's Response: Harry may have been known for his love, but he was definitely always known for balling things up inside and not admitting a lot of things to people like Ron, Hermione, and Dumbledore. James definitely got that trait from his daddy. You're very right, girls can definitely figure out the codes...who knows if they will? Thanks for the lovely review!

 Report Review

Review #23, by jman7693 

28th July 2009:
Fantastic chapter. Seriously, this story is amazing. :) Sorry I haven't reviewed the past few chapters; I've been rather caught up in the story to stop and take a break to review. ;)

Favorite lines: "How can you say plain when she’s clearly the most attractive girl in all of Hogwarts! She’s f***ing beautiful, you sick sod!"- Aw, James loves Avery! He just doesn't know it.

"“Because we’re Potters and we’re men and we don’t talk about feelings.”-This quote is just so James. :)

"“We won the GAME!” I cried, thrusting my cup into the air. A deafening cheer erupted behind me."-I don't know, just the mental image of drunk James throwing his cup in the air and the entire Common Room full of people responding to him(equally as drunk) is just hilarious to me.

There's so many things I could rant about wuth this story. Like how it is written so well, and how you are a brilliant, witty autheror, and how awesome all the characters are(esp. James), and how Avery and James should just throw this "Best friend) thing in the lake and just GET TOGETH ALREADY. Haha. I think Bink and Freddie are amazingly hilarious. Aw, poor Binkie with his tranfiguration problem. Freddie in a dress was the funniest thing ever. Seriously. And the quidditch game last chapter was incredible. It was filled with humor and concentration and irritation and fun and awesomeness. Ahh, this story is the best thing ever.

James punched Emerson! That was the best part so far, I think. It made me literally stand up and cheer like a lunatic! Avery saddened me though. I was actually expecting for her to jump into their fight and curse the arse off of Emerson, but no. Avery rather dissapointed me. Aw well. :(

Anyway, utter brilliance is what this story is filled with. Utter, unadulterated brilliance.

75,030,475,638,374,648,237/10-that's a rather large number, I think. ;)

Author's Response: Wow, that is quite the large number! Thank you so much! I'm so glad you enjoyed it since it is so much fun for me to write. I love all three of the Chasers since they just fit so well as best mates. And yeah, that whole best friend thing is getting in the way of their snogging time! They should take a lesson from Fred and Angelina in my other story :) And I loved writing that punch. Hilarity! As for Avery, yeah, that's just her. If I would have had her jump in and play heroine it would have been horribly out of character. Can't wait to see what you think of the next chapter--thanks so much for the lovely review!

 Report Review

Review #24, by Dreamin' of Sirius 

28th July 2009:
That. Was. AWESOME!!! I mean seriously you are one of the best writers ever. When is your book coming out because I WANT IT! Haha. Emerson getting his head boy ass handed to him just made my day!


After getting nearly beheaded by excited fans when we entered, I managed to slip through the mob and get myself something rather manly to drink.

--Lol. James is so concerned about being manly that it just makes me laugh

Fred laughed because it was funny. I laughed because I was drunk and things were now funny.

--Haha I think everything is funny when you're frunk. Too bad Wes didn't have the shot to be with Lily and get away with it...poor Wes.

Hurt my hand a bit too, effing shit brick.

--You have the most incredible insults in your stories. That one made me laugh for like five minutes straight.

I'm happy about the Paloma/Al situation.They're adorable together. However, Nia deserves an Emerson-punch from Avery. How dare she touch the captain's butt? Lol.

~DoS~

Author's Response: Aw, I'm so glad you loved it!! I loved writing it. As for the book, I'm writing it at the moment so you lot will definitely know if it gets out there. James attempts to be so masculine to make up for being a complete softy. Adore him. How dare Nia, indeed! What a hussy :) So glad you liked it! Thank you so much for the wonderful review! Can't wait to see what you think of the next!

 Report Review

Review #25, by Fireball Nymph 

27th July 2009:
Great chapter, and I love the part when James said Avery was beautiful, and how he defended her. I'm glad Albus has Paloma. Wonderful!

Author's Response: Ah, who knew dear James had a heart? :) Thanks so much for the review!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review
<Previous Page  Jump:     Next Page>