Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
38 Reviews Found

Review #1, by alicia and anne 

23rd February 2015:
Another brilliant chapter! I love the relationship between Anna and Jason, they're great siblings.

I'm sad that there was an attack on the beach though :(

 Report Review

Review #2, by Mutt N Feathers 

27th May 2012:
This story is such an easy read! You characters and pacing are excellent! I'm in love with it already!

MNF

Author's Response: Oh that's great! Thank you!

 Report Review

Review #3, by DrPepperchik 

22nd November 2011:
Aw I love all of them!!

Ooooh intrigue :)

Author's Response: They're a great bunch, aren't they? :)

 Report Review

Review #4, by BellaCamille 

6th December 2010:
I loved this chapter so much. I like seeing Anna and Jason's relationship and how Jason relates to her best mates. :)

Author's Response: They're the one brother sister pair ever that doesn't hate each other lol

 Report Review

Review #5, by MrHorner 

20th July 2010:
A flying invisible old amc jeep cj5. That is my dream vehicle haha. I love the story so far, really made me laugh.

Author's Response: Also my dream vehcile...just don't tell the truck I have now that I said that. Lol

 Report Review

Review #6, by Marauders001 

11th June 2010:
I've never been to the beach .-. Sounds fun...and messy XD. Nice ending, dramatic.

Author's Response: I'm lucky I live so close to the coast. You should take a trip if you've never been there. It's a wonderful experience. Beautiful.

 Report Review

Review #7, by kassandra466 

9th May 2010:
omg!! haha! that chapter made me laugh! :D i lOVED it!! : D

Author's Response: Good to hear it!

 Report Review

Review #8, by 'Rinen 

24th October 2009:
I have to say this fanfic is an absoloute crease up and you seem to have fantastic taste in music :)

Author's Response: I don't know what a crease up is . . . But the rest of your review made it sound good, so, thank you! :D

 Report Review

Review #9, by dark_angel_14 

14th July 2009:
DO i have to say it???
alritey I'll say it!...I LOVED IT!!!

~K.K~

Author's Response: Three great reviews in a row! . . . Thanks! :)

 Report Review

Review #10, by Queen_of_Stars 

26th June 2009:
LOL... again... =) ooh oooh Death Eaters at the end? I can't wait to read more!

Author's Response: Thank you . . . Again. lol :)

Yes, they were Death Eaters.


 Report Review

Review #11, by ginnyfangrl 

11th June 2009:
hi me again hope you will read my story, the new girls by me ginnyfangrl please review likr=e i did for you thans 4 ever i love ur story

Author's Response: As soon as I'm done answering reviews I'm off to review. :D

 Report Review

Review #12, by Lillylover22 

10th June 2009:
Holy crap was that voldemorts doing? 9/10 =]

Author's Response: Yup . . . Stupid bastard.

 Report Review

Review #13, by Cedrics Blueyed Girl 

12th March 2009:
Wow, this one of the best Marauder stories I've ever read! It's hilarious - I'm really looking forward to the rest!

~CBG

Author's Response: Ooo! I'm glad - that makes me feel all happy and stuff! :D

 Report Review

Review #14, by KiTkAt14 

10th March 2009:
duh-duh-duh! fast but fun chappie

Author's Response: Yeah, I was going to write a whole, detailed day at the beach, but I figured it would get repetitive.

 Report Review

Review #15, by kiwifan13 

3rd March 2009:
great story so far :) looking forward to catching up on the other chapters!!

Author's Response: I'm glad you're liking it!

 Report Review

Review #16, by WHATIF_booksarecool 

10th February 2009:
Though I absolutely love the humor in this story, this specific chapter, though it has a lot, also has a more serious tone. I think you are phenomenal at both forms of writing. 10/10!

Author's Response: Wow, thank you very much. A lot. :D

 Report Review

Review #17, by Sal1705 

9th January 2009:
Dun dun dunn...
Yet another amazing chapter. This story doesn't fail to make me laugh, although I've only read three chapters.
10/10
~Sal1705

Author's Response: That's good! I'm glad you're laughing!

 Report Review

Review #18, by hogwarts_author_cs 

3rd January 2009:
Oh no!! There was an explosion!! [In case you need me to point out the obvious! :)]
This chapter was funny too!!! I love this story!! I will keep reading! :)

Author's Response: I love pointing out the obvious! It's great!

 Report Review

Review #19, by laughingxbubbles 

23rd December 2008:
wilson! lol i just got that. im loving the story! great job; on to read more

Author's Response: Haha. Hope you keep enjoying it!

 Report Review

Review #20, by fullmoontonightO 

16th December 2008:
save wilson! no matter what happens, we must protect wilson! hahaha. XD

Author's Response: Ah, castaway. Such a lovely movie!

 Report Review

Review #21, by Liam R 

9th November 2008:
Whey.
Another great chapter.

I love now immature all of them are, and how the explosion at the end reflects just how serious everything really is.

^_^

Author's Response: Thanks!

Yes, the explosion, I think, would have put life into perspective for anyone other than those five. But I just love the little bublle they live in, where they think they're invincible and nothing can hurt them.


 Report Review

Review #22, by rowenaravenclaw94 

8th November 2008:
was that an early death eater attack? not cool... 10/10! good job!
-xoxo, rowenaravenclaw94

Author's Response: Maybe . . .

 Report Review

Review #23, by maraudermrs 

22nd October 2008:
love it love it.

"Not like you had a choice," I reminded him as I fell back into the pile of boys. Remus, who was on top, groaned as I landed fully on top of him.

And there was the sight - a twenty-something healer watching in a amusement as three sixteen year old boys and a fifteen year old girl struggled and laughed as they were piled in a mass of limbs on a kitchen floor. Covered in chocolate and other yummy sweets, of course.
-
sounding still a little familiar. god i need to make girlfriends.
anywho, it rocks. seriously.

Author's Response: So pysched you're loving it. It makes me smile so much to get reviews like this. I hope you keep enjoying it as much!

 Report Review

Review #24, by ginnyweasley_potter 

12th October 2008:
well at least he saved Wilson.lol. thats my pathetic attempt at a lighter mood. Anna can be such an idiot. she has no value of life. you can't even compare her with a teenager. or a preteen. she's like a four year old that has been set loose on the world. only she has magic. and a chest. Sirius is the only one who can get her sympathy... hmmm. *hints hints* loll. and he's so FIERCE about her protection. i mean, he just about chewed her arm off for threatening her life. i'm scared to think what'll happen once anna finds out about her feelings.loll

Author's Response: Nope, lighter mood is good. It IS a good thing that he saved Wilson.

And, yes, that's the trouble with Anna. She does act like a four-year-old, but people hold her responsible for her actions as if she is fifteen. It gets her into trouble sometimes...


 Report Review

Review #25, by thefunnynamedperson2134 

11th October 2008:
yes, what the hell WAS that? lol great chapter :)

Author's Response: Hehe, read on and you shall see. :D

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review
<Previous Page  Jump:     Next Page>