Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
22 Reviews Found

Review #1, by astronomy71 

27th January 2008:
OMG I love James, I think he was a total git whith the dancing, but he's just so sweet.

Author's Response: haha yes sometimes james can be a git, but hi s looks and his charm instantly make up for it :) thanks for reviewing!

 Report Review

Review #2, by doglover 

25th December 2007:
i love it! keep up the good work!

Author's Response: thanks!!

 Report Review

Review #3, by dramaqueen6 

8th December 2007:
It's me. I know. I caved. I couldn't bear it any longer. So I made a penname. In case your wondering what psycho is leaving you a review it's me. "Lucy". You will probably make fun of me forever for this but I don't care. I make sacrafices for my writing. Sigh...Good chapter...

Author's Response: heheheheh you caved!! na na na na boo boo!!ok. done gloating. ok please tell em you changed you email? how soon are you gonna have a story posted??? oh, and i like the penname by the way, you got that from me tho didnt you? lol

 Report Review

Review #4, by StealingGlances 

5th December 2007:
I like the story, update soon.

Author's Response: thanks i will certainly try :)

 Report Review

Review #5, by voldysgurl 

30th November 2007:
hmmm...that's a really entertaining n grippin story...gr8 wrk i must say.
besides,do u need 2 gt ur chaps validated too??or r u a trusted 1?

Author's Response: lol thanks!! and yeah i have to wait for validation at the moment. i'm not quite to the level of tursted author. thanks for reviewing!

 Report Review

Review #6, by Lily_and_James_4Ever 

29th November 2007:
Omg i love this!!! expecially the ending... love the chad idea
much kudos
20/10
check out my story too!!

Author's Response: lol thanks. ok i'll check out ur story!! :)

 Report Review

Review #7, by hpotterbookworm 

29th November 2007:
Wow, really good story. How long exactly is this cruise supposed to be? Hopefully they still have a few more days so we can get a few more chapters before you finish off the story. Can't wait for your next chapter. Please update soon.

Author's Response: lol yes.. i think they have a few more days on the ship. glad you liked it and thanks for reviewing!

 Report Review

Review #8, by DracoS_girl674 

28th November 2007:
ok. it'll all work out!!! i still don't think james would act like that though. i mean like, it's the day after their break up?? and he's laughing at her?? it just dosen't click somewhere in my mind. it's still good though, i mean like, everyone had different opinions of him...

Author's Response: i think james was laughing more at sirius to tell the turth. he wasnt in on any sort of plan in that scene, and it was more of sirirus being stupid than anything else. thanks for continueing reading even thoguh you dont agree with all of it.:)

 Report Review

Review #9, by hanoverpretz01 

28th November 2007:
like it
update real soon!

Author's Response: haha thanks i will certainly do ym best!

 Report Review

Review #10, by padfoot18 

28th November 2007:
great chapter i loved it add another chapter quickly!

Author's Response: lol thanks i will try and get something up soon!

 Report Review

Review #11, by Indira 

28th November 2007:
Fabulousness at its finest
great job!
update soon I'm so excited! Chad is already getting on my nerves! lol!

Author's Response: lol thanks! im glad you like the story so much. thanks for reviewing!

 Report Review

Review #12, by A Diffrent type of Flower 

28th November 2007:
Haha i loved it! Sirius is so funny! i m can t wait for the next chapter

Author's Response: lol thanks!

 Report Review

Review #13, by siriuslypadfoot62442 

28th November 2007:
hahah yaay :) Lily's such a confusing child, but don't we all love her? well overall nice chapter. I was expecting more out of chad but don't get me wrong - I'm glad Lily's going back to James. Can't wait for another chapter!

Author's Response: lol yes lily is a very complex character and actually kind of difficult to write about. and turst me, chad is not gone yet.

 Report Review

Review #14, by ginny_weasley_54 

28th November 2007:
i like. can't wait for the next chapter.

Author's Response: lol thanks it might be up soon.

 Report Review

Review #15, by Squibwife 

28th November 2007:
oh man, how can you leave us hanging like that! I liked that chapter even with James and Lily not having any good moments in it! Can't wait to read more. Please update soon.

Author's Response: haha sorry about the cliffy. and james and lily will have some good moments coming soon...kind of... haha thanks for reviewing!

 Report Review

Review #16, by onestop_hpfan18 

28th November 2007:
Great chapter. Sirius is so funny. Hehe. 10/10

Author's Response: hah yeah sisrius is by far my favorite character..james a close second... haha thanks for reviewing!

 Report Review

Review #17, by hjplover 

28th November 2007:
this chapter was wonderful, but chad slightly creeps me out. he doesn't seem quite right... hmm, i can't wait for the next chapter!

Author's Response: yeah.. im not quite sure what to do about chad... obviously he and lily dont end up together so im trying to figure out how to get him out of the picture...im not sure if he should be creepy or not though... oh well i guess we'll just wait and see how it works out! thanks for reviewing!

 Report Review

Review #18, by lilyroxjames 

28th November 2007:
WooHoo! Lurved it! Okay, I'm not that much of a hooligan. So, I'll say this. I really loved this story so far so please continue to write it!

Author's Response: lol hooligan or not thanks for reviewing!

 Report Review

Review #19, by hazellily 

28th November 2007:
ahhh i love it i cant wait for an update soon

Author's Response: haha thanks im glad you like it. thanks for reviewing.

 Report Review

Review #20, by fawkes_feathers 

28th November 2007:
hahahahahhahahaha, Sirius is ingenious!!! That was so funny!

great job! Please update! You cant leave me there!!

Tess

Author's Response: hahah thanks.... i rather liked that scene with sirius as well.. i will try my best to update quickly!! thanks for reviewing!

 Report Review

Review #21, by asian 

28th November 2007:
Sirius is so goofy. lol It's probably a good thing that he wasn't invited to the dinner with Lily's family. lol

Please update soon!

Author's Response: lol it's definately a good thing. i shudder to think what he would have done...especiall with petunia around.... haha thanks for reviewing!

 Report Review

Review #22, by harrysgirl88 

27th November 2007:
I loved it, please, please update soon. I think Sirius is a genius, that was great!!!

Author's Response: haha thanks i will certainly try to get a new chapter written very soon. thanks for reviewing!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review