Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
43 Reviews Found

Review #1, by dumbledore_wannabe 

24th April 2015:
Nighttime moisturing gloves... Elmo nightdress... These tiny little details keep me just helplessly giggling.

 Report Review

Review #2, by xinkheartedx 

25th February 2015:
OMFG I AM DYING! I JUST PEED MY PANTS (FIGURATIVELY)

 Report Review

Review #3, by iamatree 

30th June 2013:
I woke at 2:48 am and removed my nighttime moisturizing gloves. Made me chuckle that bit. I love this story!!!

 Report Review

Review #4, by myra 

13th April 2012:
omg christmas tree ornament thoughts and moisturizing gloves...lol. you have an awesome mind

 Report Review

Review #5, by SerpentineOffering 

29th February 2012:
This is probably my favorite chapter so far, I couldn't stop laughing! Well done!!

 Report Review

Review #6, by purplestars4life 

27th January 2011:
fave quotes again!!
I widened my eyes innocently and continued, 'Quirinius, I don’t think we should be doing this.'

'Doing w-what?'

'This, here. It’s not right.'

'I d-don’t—'

I began to lean very close to him, 'You and me, here, alone, talking about personal things…You could be trying to take advantage of me.'

'I w-wouldn’t t-take advantage…' He looked slightly alarmed.

'And you know, if we did…But we can’t. We need protection.'

'Protection?' he gaped at me in horror.

'Yes—'

'W-what—S-Severus-s-s—'

that one and. *drum roll*

'They didn’t call me Grease Lightening back in my school days for nothing.'


hahahaha, i am enjoying this so much. this is brilliant. you are hilarious. im still crying. ;)

 Report Review

Review #7, by still_fly 

18th June 2010:
To my utter vexation, just as I thought I was safe, I noticed a medium-sized purple turban jogging along beside me. And, worse, beneath that turban was Quirrel, smiling at me like the possessed, stuttering the words, “W-well, I was j-just about to t-take a walk myself! P-perhaps I’ll come with y-you! How r-ref-fresh-shing!”

Poor Snapey!

“How are you today, S-Severus?”

“Miserable, thank you.”

“…And what did you use to p-protect the Philosopher’s Stone?”


This story is just so funny!

 Report Review

Review #8, by Alyse Guzman 

16th May 2010:
This Snape is a lot more in character in this chapter, and it's still quite crazy, but brilliant overall!

 Report Review

Review #9, by BlackSuede 

22nd December 2009:
“SICK BURN, PLUM HEAD!”, hahaha, I pissed myself laughing. Story now added to my favorites.

 Report Review

Review #10, by Ardour 

5th December 2009:
Dear JuicyJuice,
Your story is the most hilarious thing I have ever read! I absolutely love it. I love how you portray McGonagall and Dumbledore and of course Snape it is soo damn hilarious. M y favourite part is when Snape says:

I began to lean very close to him, “You and me, here, alone, talking about personal things…You could be trying to take advantage of me.”

“I w-wouldn’t t-take advantage…” He looked slightly alarmed.

“And you know, if we did…But we can’t. We need protection.”

“Protection?” he gaped at me in horror.

“Yes—“

“W-what—S-Severus-s-s—“

“—the Stone needs protection. We can’t just go around blathering our protective spells.”

I literally laughed out loud when I read it (and kinda scared my brother, well it did seem weird me laughing mainiacally at the computer :P). It really is a welcome change to the depressing fanfics i've been reading awesome work.
A.

 Report Review

Review #11, by Charm 

1st November 2009:
haha, the Snape-trying-to-hide-in-a-tree scene was sooo funny xD It had me laughing so hard. And plus "a me-shaped Christmas ornament"? So cute

 Report Review

Review #12, by DemetersChild 

18th October 2009:
Hahahaha, I love picking on Quirrel

 Report Review

Review #13, by Tonks21094 

12th October 2009:
Ohmygod, I wet my pants! The.*snort*...stone...*giggle*...protection...*haha*...ha!

 Report Review

Review #14, by Dracoistroubled 

1st October 2009:
Grease lightning??? Oh my gosh you are AWESOME!!!

 Report Review

Review #15, by Lizbeth Carson 

29th September 2009:
okay the whole round about with the sorcerer's/philosophers stone made me laugh, protection.

 Report Review

Review #16, by TheDirigiblePlum 

24th September 2009:
Each chapter just gets better and better! V. v. v. v. v. funny.

Epic, legendary, marvellous, spectacular, splendid!

10/10

 Report Review

Review #17, by GrintsGal 

23rd September 2009:
I love your entire McGonagall/Snape twists here. I've always suspected that Minerva was Mischevious!

 Report Review

Review #18, by girly1393 

21st September 2009:
You have the best references in the world. They're so funny! The Grease reference was hysterical because it isn't hard to fit Grease Lightning into the Marauders' era as something Sirius would have mocked Snape with.

Merlin this is brilliant.

Bravo.

 Report Review

Review #19, by Liana 

20th September 2009:
The conversation between Snape and Quirrell was hilarious. Expecially when Q thought Snape winked at him. This version of Snape doesn't seem real alert so I'm not sure if he's on to Q or not. Oh, and I liked the shrine to Lily Potter in the middle of the Slytherin common room. Great chapter.

 Report Review

Review #20, by LupinOwns53 

11th August 2009:
"They didn’t call me Grease Lightening back in my school days for nothing." ROFL!

Also, lol @ the fact that he only just found it curious that Quirrel was interested in the Stone; definitely a remarkably sharp person, lol.

And also, "“Oh, honestly!” I said, and forcefully shoved him into the lake." Hahaha.

 Report Review

Review #21, by HP_4_LIFE 

5th December 2008:
Grease lightening!...ah...funy :)...

10/10! You're probably sick of my reviews by now, lol!

 Report Review

Review #22, by shaunazombie 

29th October 2008:
Haha, Grease Lightening. Why must you torment me with the most amazing mental images ever? I can see Snape singing "Summer Love" in my head now. xD And the bit about him being a femminst was awesome too. I liked the bits with Quirrel too, especially since he was taking it the wrong way. Can't wait to see what happens next! Brilliant, of course. 10/10

 Report Review

Review #23, by Fille_Magnifique 

19th October 2008:
LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT!

So funny!

 Report Review

Review #24, by LittleZebra 

2nd October 2008:
Grease Lightning, huh? Very suitable name for the Snapester. Great chapter, and onto the next for me!

 Report Review

Review #25, by Timechild 

11th June 2008:
Not bad...I wondered how you were going to get that into the story.

Author's Response: Thanks?

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review
<Previous Page  Jump:     Next Page>