Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
17 Reviews Found

Review #1, by YouHadMeAtHogwarts 

18th January 2011:
Oh that slimy little sneak!!! oh i just want to pound his head in! UGH. Thsi awful *paces throwing my hands up* Terrible! a catastrophy! Soldiers! what!!!


Okayy i'm calm...

Author's Response: There are more troubles for them all to overcome in this story...

 Report Review

Review #2, by rowenaravenclaw94 

25th January 2009:
i hate benedick! he's such an evil, scheming... villain! erg! 10/10! good job!
-xoxo, rowenaravenclaw94

Author's Response: Good choice of words there but every story has to have a bad guy :S

 Report Review

Review #3, by WeasleyTwins 

5th June 2008:
Benedick. Stupid dickhead. Maybe someone will murder him. Oh! That pisses me off.

Wonderful story, even if I don't like that stupid dickface.

10/10

Author's Response: Hahaha. Perhaps, we'll see.
Every story has to have a baddy, i'm afraid...


 Report Review

Review #4, by beautifullyfatal 

21st February 2008:
I really love your story. Did you use the name Benedick because it
s like Benedict Arnold? If you did, that's clever. If you didn't what a coincidence!
Really good so far !

Author's Response: Thank you. No, the name Benedick just popped into my head. Glad you're enjoying it, thanks for reading and reviewing!

 Report Review

Review #5, by Fields Of Innocence09 

16th December 2007:
=O Now why would he do that!!
Well, i knew Benedick was evil from the start, but this was plainly annoying!
He's going to ruin everything! Ahhh!
Lol, sorry, i'm just really getting into this =D
I really hope Godric and Rowena find a way to be together, i hate the king, he's such a pig!
Aw, this is bad, i only have 8 more chapters to go! It'll be done in no time! =[
Excellent job once again! 10/10

Author's Response: Well, i'm afraid every story has to have a bad guy...and yes, he will indeed ruin quite a few things. No, it's good to know you're geting into it, let's me know all my words are worthwhile. thanks for reviewing! :)

 Report Review

Review #6, by Gryffindor Hopeful 

4th December 2007:
Godric definately has wisdom, tenacity, and skill. And you have successfully shown his inability at his age to use them together. And the king thing, I think having Benedick and him locked in a huge trunk at the bottom of the sea with nothing but a toothpick and sharks circling should be sufficient for a darker story, but a perfect ending to these two.

Author's Response: Hahaha that would be an ideal ending for them but i'm not promising anything. *Goes and looks up the word "tenacity" in the dictionary*

 Report Review

Review #7, by midwinter_wolf 

28th November 2007:
What? Whats going on with Benedick. I thought he was on the founders side? Is this some evil plot or a cunning one to help? cant see how it would help tho?? What??? (Still amzing tho!

Author's Response: Ah, i'm afraid Benedick is a grey area...you'll see what kind of character he is as the story progresses...

 Report Review

Review #8, by Princess Di 

14th November 2007:
Ugh!! Hate him, always have and always will!

Author's Response: Yep, he's bad to the bone!!! lol

 Report Review

Review #9, by mm24 

3rd November 2007:
I hate Benedick! I knew he was pure evil since the beginning! Gr! I growl in his general direction! Great job! Thanx 10/10

Author's Response: Yeah, he's pretty horrible...but we'll see plenty more from him...

 Report Review

Review #10, by Hufflebuffle 

17th August 2006:
Still waiting for a chapter....

Author's Response: On it's was, tis being validated :) and it's a long 1!

 Report Review

Review #11, by rachel 

14th August 2006:
awesome!!!! i am totally into your story...i love the character development and plot twists. this is probably one of the best fan fiction stories out there. i feel like you are filling in all the blanks jkr has left concerning the founders. keep this up and update soon!!

Author's Response: Awww thankyou! Glad you're in2 it, it's what i aim for lol. I'm rather honoured you think it's the best, let alone the fact that it compares to something JKrowling would write! There are more plot twists to come, i assure you. I've submitted a new chapter so shouldn't be long til it's validated now :D Thanks for the review!!!

 Report Review

Review #12, by Sissalie 

10th August 2006:
wow. I can't believe that I found something so beautifully written. This story is almost poetic, and I'm sure if JKRowling needed help with the lives of the founders, she would consider this story. Ypu have me captivated this far, and I can't wait to see what happens next. I'm sorry that I haven't reviewed in every single chapter so far, but I just had to get to the end before I stopped. I'm enchanted by Rowena's story, it seems so real and I feel bad for her. She needs someone to tell her how life truly is. She is very developed and I admire that. Also, Godric... where to begin with him? I never would have though of him that way, but now it seems like it fits. I wonder how he will begin his journey with Rowena? They seem to have a rather funny history! Now Helga, she is refreshing to read about. It's like a fresh breath of air when all these bad things are happening. Also, you're taking my theory of Slytherin not being 'evil' as the world portrays him. I agree, he was just a wizard. I think he didn't want to risk the muggle borns ratting them out and that's why he wanted only the pureblood wizards and witches to go to Hogwarts. Good job for creating something that turned out to be such a good read! You're a great author and I'm absolutely in love with your writing style. Very VERY Good for you and I'll see you next chapter! -Sissa:)

Author's Response: OMG! I can't believe this review, must be the longest and the most kindly-worded 1 i've ever recieved. Thankyou so much, i'm honoured that you think of it that highly. And i can see you've really read into it because you know all the characters pretty well. As for the ones you didn't expect to behave in the way or be the way i've written, i just thought i'd take everyone's minds away from the cliche like how everyone else sees the founders. I must agree with you about Helga, that's the whole reason i made her so bubbly and charming. I felt the story would need someone to keep it friendly if you get me.
I'm sooo glad you like my writing style because whatever i write is of the same one, thankfully lol. Thankyou again for the amazing review! and i shall write more soon...hopefully :/


 Report Review

Review #13, by ♥Kelley♥ 

6th August 2006:
OMG how could the KIng do all those Horrible things!!!!! Ah! He first Hits Godric, then hes going to do those horrible things to the Hufflepuffs!
and Benedick!!!
how dare he strech the truth!!! horrible horrible people!!!!
And Rowena really does like Godric, she has been thinking about him since they met....how sweet....
I love this story!!!! and sorry about reiview kinda late..ly...lol, Harrypotter-boards.com is very addicting...lol... well im not going to be late again........expect a huge review next time......
And update soon!!!
Thanks,
♥Kelley♥

Author's Response: I'm glad you're so enthralled in my story :) lol And don't worry about the review...i luv any, i don't mind when i get them! I shall update as soon as i finish the next chapter...which may take a while :( Thanks 4 reading and reviewing!

 Report Review

Review #14, by elvinPrincess 

17th July 2006:
No a cliff hanger, but as alway you've managed to write a captivating chapter. Can't what for the next chapter!


Author's Response: Oooh, glad you think so, it's rather mean but i luv leaving you all in suspense hahaha. Thanks 4 reading and reviewing!!! :D

 Report Review

Review #15, by Anna_Black 

15th July 2006:
WHAT!!! That little idiot, evesdropping moron! The self-centered git! .... How could he do that!? And the king believed him?! Well, of course he would have believed anything that involves Godric plotting against him, even if it means that someone else is doing it through him! Oh, I just can't wait for the next chapter! There was such a long gap between the 14th and the 15th chapter!

Author's Response: Yep, things r gonna take a turn for the worst now so just be prepared. I know a lot of people are excited about the next chapter and i'm sorry there was such a long gap between the last two but it's because i have my origional books to write and i have got a lot going on right now, not to mention that writers' block is ever-present! GRRR But i swear that as soon as the new chapter is done this is the first place i'll post it! :D

 Report Review

Review #16, by asianvoice 

11th July 2006:
Stupid-no-good-dirty-little...er....guy! How I would love to strangle him. XD lol great chapter :D

Author's Response: I'm sure many would after that chapter LOL It'll get worse, though! Thanks for reading and reviewing with those...er...kind words LOL

 Report Review

Review #17, by hello251025 

11th July 2006:
Ohh, Benedíck really is pure evil! I mean, why should hufflepuff suffer from Godric's mistake? Honestly, Benedick, grr, I really don't like him at this moment in time and the king isn't far behind on my most hated list, lol. Salazar on the other hand, I really loved the whole “I hope to see you again my friend.” thing. In the books they were said to be the best of friends, who over time drifted apart and eventually formed an enimity leading to the Chamber of Secrets and you really put across that friendship well in this story in an enjoyable way. Also, part of me is glad the king knows about what Godric did when he was younger, I wanted to see how that turned out and it lived up to my expectations, lol. Great chapter!

Author's Response: Yes, you think the king is bad but wait until you see what i hav in store for benedick! I really wanted someone evil to show that not all of the wizarding community was good and naive as everyone else at that time. I really wanted to show just how much Godric and Salazar could be friends. At the moment i still feel they're only friendly aquaintences and there is quite a gap in the ages, which makes it difficult, but i intend to word on their relationship further...you'll see what i mean. I'm glad you think i capture the start of their friendship well anyway :D And i'm sooo glad it lives up to your expectations!!! Thanks for reading and reviewing, as always!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review