Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.





  
12 Reviews Found

Review #1, by YouHadMeAtHogwarts 

18th January 2011:
This is great! and then we'll found out Rowena is a witch and everything will be dandy! We'll i doubt it'll be anything close to dandy but i shall see! :D

Author's Response: Yes you shall. Thanks for reading and reviewing :)

 Report Review

Review #2, by WeasleyGirl03 

12th May 2010:
Aah that little moment between Rowena and Godric was adorable, I love it!!!

Author's Response: Yes, they are quite sweet together :)

 Report Review

Review #3, by WeasleyTwins 

5th June 2008:
Dun, dun, dun. I smell a little foreshadowing, and it's TASTY.

Love your story. No words to describe it's amazing-ness.

10/10

Author's Response: thank you, that's nice to hear :)

 Report Review

Review #4, by Gryffindor Hopeful 

4th December 2007:
It's like watching the futur unfold. Little flutters and movements.

Author's Response: :) Yes, it's rather good, isn't it?

 Report Review

Review #5, by midwinter_wolf 

28th November 2007:
Aw thats such a nice chapter. Your story makes me want to know more but in such a beautiful, gentle way. Two things. I love how godrics has come " Rags to riches" (sorry bout the cliche) and i think its really sweet how he and salazar are friends to begin with. Such a shame how it turns out. Thanx 4 a gr8 storry E XXX

Author's Response: Yes, Godric is one of my favourite characters to write :) I think the fun part will be finding out how their friendship went wrong... ;)

 Report Review

Review #6, by mm24 

2nd November 2007:
Are they gonna end up together? They would be pritty cute together. Well must read on! Thanx 10/10

Author's Response: Godric and Rowena? you'll have to wait and see ;)

 Report Review

Review #7, by JamesandLily4ever 

14th February 2006:
Soooo they are going to get together....(I'm just saying!) Another Great Chapter! I dearly can not wait for the update!!! ~Meli

Author's Response: You shall see...LOL Thanks for reading and reviewing!!!

 Report Review

Review #8, by citoazn159 

13th February 2006:
great chapter! i think i see a romance in the works...or maybe not. idk. still waiting for rowena to find out she's a witch. i wonder how her father will react if he finds out...and godric too. can't wait for the next chapter!

citoazn159

Author's Response: Maybe ur instincts are right...i'll say no more LOL She'll find out very soon, all will become clear so stay tuned! Thanks for your review, i'm working on chapter 13 so it shouldn't be too long...

 Report Review

Review #9, by ♥Kelley♥ 

12th February 2006:
this chapter was very good. i loved how a snow ball introduced them. That was very funny. i could picture it in my head. i also liked at the end how rowena reconiseses godric. PLEASE UPDATE SOON. it is a very very very good story

Author's Response: Thank you! I liked that bit of humour in this chapter i though it was a less awkward way for them all to meet. Glad i get you imagining the whole thing! LOL I have started writing chapter 13 and i think you'll like this 1!

 Report Review

Review #10, by asianvoice 

12th February 2006:
update soon :D

Author's Response: i will when i can...lol

 Report Review

Review #11, by Dark Master Qam 

12th February 2006:
i dont remember reviewing before but i hav followed this fic for a while now checking wether uve updated or not and im glad u hav. i enjoy this fic and i like the way things are going. plz update soon. thanx

Author's Response: No, i don't remember you but thanks for reviewing! I know this chapter took a while but thanks for staying with the fic. Glad you like it and i'll update as soon as i can! :)

 Report Review

Review #12, by hello251025 

12th February 2006:
Yay, an update - the chapter was great as usual despite your writers block! Rowena recognises him, I'm happy now :) They really do belong together ... it was hilarious when Godric hit Salazar with the snowball and Rowena and Helga already being friends will prove usueful later on I guess. Rowena's like the glue of the four founders as she knows each one seperately, like the link that connects them all ... anyway once again, great chapter!

Author's Response: I know, it took long enough! LOL Yes, they do seem suited, even though she is a little older than him. I just had to include the bit with the snowball, i felt it'd break the ice, as you might say so things aren't awkward when they meet. I never thought of Rowena like that but i guess you have a point. Thanks for reading and reviewing once again!!!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login
Add a Review