Reading Reviews From Member: green_eyed_flower
  
60 Reviews Found

Review #1, by green_eyed_flowerMy Marauder: Chapter 19

4th January 2008:
WOW!! I LOVE this story! Rory is so awesome! Her personality is so great!! She and Sirius HAVE to get together, if they don't I think I'll cry!
Aurora has a lot to deal with...and her mom is awful! She needs to be slapped!!
Okay I LOVE it and please update soon! *adds to favs* ~Lily

Author's Response: Thanks!!
Rory is so much fun to write becuase she is relatable to a lot of things and people.
Sirius and Rory are cute together, we just gotta hang on long enough to see their relationship through.
Aurora is a double personality of Rory/Eden and it is slowly killing Rory inside-but don't worry Sirius is always around to make sure she's okay.
Next chapter should be up either today or tomorrow!
Thanks for reading, reviewing, and adding me to your favs (it makes me feel great!!)!!~Cady


 Report Review

Review #2, by green_eyed_flowerThe Boy of Summer: Won't Go Home Without You

17th June 2007:
CUTE! and yet sooo sad! they HAVE to get back together! i think your chapter lengths are okay! well i can't wait for an update!! great job on it so far! 9/10~Lils

 Report Review

Review #3, by green_eyed_flowerI Can't Take My Eyes Off of You: The Blower's Daughter

30th May 2007:
awww it was cute and it explained everything and i love the ending so much i think i hate it! in a good way thou!!! 9/10~Lils

Author's Response: haha Yeah, I understand. The ending makes me really happy too. Thank you very much!

 Report Review

Review #4, by green_eyed_flowerBirthday Cake: Birthday Cake

28th May 2007:
CUTE!! i really liked it, good job! 9/10! ~lils

 Report Review

Review #5, by green_eyed_flowerTruth or Dare: Truth or Dare

3rd May 2007:
AW! SUPER CUTE! write more sweet ones like this please they are so good and cute and sweet and i LOVE them!!! 10/10!

Author's Response: thanks!
I'm writing a couple more J/L but they aren't quite as cute. The really romantic ones are fun, though


 Report Review

Review #6, by green_eyed_flowerQuirky: Quirky

28th April 2007:
CUTE!!! i LOVED it and really hope you write more like this soon!! 10/10
GREAT JOB!!!

Author's Response: Thank you so much! I'm glad you loved it. :)

 Report Review

Review #7, by green_eyed_flowerLittle Drops of Water: Guess What We Found Out!

14th April 2007:
good story kinda rushed and stuff but good! 9/10 keep writing!

Author's Response: SORRY FOR THE RUSHING... i HAVE ANOTHER STORY READY TO BE WROTE AND IT WILL BE SOOO MUCH BETTER. TRYING TO FINISH SO I CAN WRITE IT! ! ! !

FUN AND KISSES


 Report Review

Review #8, by green_eyed_flowerEating Pie: Bets and Pie

11th April 2007:
YAY i liked it a few typos but nothing to big
write/post the new one-shot or 2nd chapter i wanna know their date, honestly i could see the whole date thig coming and thought it could have been put in a different way but urs works too! update soon please! 8/10

Author's Response: I will update soon....Just have to wait for a few other chapters to go in first, but it will get published soon.

 Report Review

Review #9, by green_eyed_flowerGirlfriend.: I Could Be Your Girlfriend.

3rd April 2007:
okay yeah i am so glad it was a dream cuz i was thinking that is so not Lily Evans in anyway or stretch! but the story was funny and i love the song! 8/10

Author's Response: hehe, yeah if Lily really did act like that...whoa James would be in troub;e ;]

 Report Review

Review #10, by green_eyed_flowerYou Make Loving Fun: Always The Head of An Eagle

22nd March 2007:
OMG they can't break up! why are they fighting so much?!?! they were cute together! anyway please update soon the story is fantastic! and YAY a sequel!! 10/10

Author's Response: Of course they can! They just did. Lol, you'll find out why they were fighting so much (or at least why Sirius got pretty mad at her that first time) in the last few chapters. I will seriously be updating very quickly now, since it's all finished being pre written. Thanks for the review!
-Erin


 Report Review

Review #11, by green_eyed_flowerFalling in Love all Over Again: I'm sorry to be rude, but who are you

22nd March 2007:
oh that was sad he fell out of the window! and i felt things went kinda fast and could be explained a bit but it was good, is Lily PMSing? sorry to ask but she is kinda moody and has major mood swings! i thought the cutting was kinda awkward in the story right now, i love the detail but i don't know why he does-guess that comes later, but so he lost his memory that has been done before and i don't know where your going with the story but is Lily gonna help him and find what a great guy James actually is? well i wanna know what happens so please update soon and sorry if my review was mean or rude- i am sorry- but i was confused and wanna tell ya what i think. 6/10 just work on slowing things down a bit and maybe not making Lily as moody.
good story though-there maybe that makes up for all the bad stuff i said about it but it isn't that bad it could be a really good story and i can't wait to read more! (wow this is like the longes review i've ever done!)

 Report Review

Review #12, by green_eyed_flowerLittle Drops of Water: How it Happened

18th March 2007:
wow, thats so sad and depressing but it makes for a good story. i can't wait to read more and see how James helps Lily so please update soon! 9/10!!!

Author's Response: THANK YOU VERY MUCH! ! ! !

IM HALFWAY DONE WITH THE 2ND CHAPTER.

FUN AND KISSES


 Report Review

Review #13, by green_eyed_flowerOut of My Head (a Lily and James story): Twisted Love

18th March 2007:
i love the story and the chapter was really good and i can't wait till u update again! 9/10

Author's Response: THanks! :D

 Report Review

Review #14, by green_eyed_flowerProject: Break His Heart (How I, Lily Evans, set off on a mission to destroy James Potter.): Go out with you? Why not?

16th March 2007:
i'm loving the story and can't wait for an update hopefully soon!! 9/10

Author's Response: Thanks. I'm trying to rack my brain for the next chapter. :]]

 Report Review

Review #15, by green_eyed_flowerKissed Me Til the Morning Light: The Shopping

16th March 2007:
What is his next move? i am dying to know meanie that leaves me with cliffhangers!!! the story is great and funny and i love it! plase update soon!!! millions/10

 Report Review

Review #16, by green_eyed_flowerKarmini: The Mute and The Shadow Daughter

16th March 2007:
i'm liking it and can't wait for another update-soon hopefully!! i think this story is going to be fabulous (i loved your other story Thin Lines) and i would like to erad this sirius/Karmini pairing it will be awesome i have no doubt about that so i can't wait for more so please update soon! 9/10

 Report Review

Review #17, by green_eyed_flowerThe Way She Washes Her Hands: chapter 1

16th March 2007:
WOW! that was fabulous the way you discribed lily was AMAZING! this really does sound like the inner James and the love he has for her and i loved the meanings behind how people wash their hands it was very good. all of the discribtions were very deep and i loved the story it was great!! 10/10

Author's Response: yay! im so glad you reviewed! ive been wondering what people would think about it. im so happy you liked it. ive been told some of the descriptons were boring but im glad you thout other wise.

 Report Review

Review #18, by green_eyed_flowerThin Lines: Epilogue

15th March 2007:
oh this story was FABULOUS i loved it!! it was so great! it is so goin gon my favs!!! millions/10 ~Lily

 Report Review

Review #19, by green_eyed_flowerJust a Kiss: Truth or Dare

14th March 2007:
i really like this story and everyting about it and i can't wait to read more so please update soon! millions/10
~Lily

Author's Response: I'm glad. The seventh chapter is waiting, so you just have to be patient for a little while. thanks for the review. -Rowan.

 Report Review

Review #20, by green_eyed_flowerYou Make Loving Fun: Wormtail's Twilight Meeting

13th March 2007:
okay i LOVE the story and all of ur works and i can't wait to read more and i hope u do well on ur SATs! love the story millions/10!

Author's Response: Thank you and thank you. I think I did really bad on the SATs but I can take them over thankfully. They just cost a lot of money, which is stupid since you need to take them in order to go to college. Anyway, thanks for the review!
-Erin


 Report Review

Review #21, by green_eyed_flowerThe Magic of Talent: The show

13th March 2007:
hahahahaha i LOVED this story it was so funny and sweet! i love all of your stories and can't wait to read more!
lots of love ~Lily 10/10

Author's Response: thanx! glad you liked it!

 Report Review

Review #22, by green_eyed_flowerTogether: together

12th March 2007:
it was cute! good job 8/10

Author's Response: Thank you!

 Report Review

Review #23, by green_eyed_flowerThe Marauderette's Beginning: Marauderette

12th March 2007:
cute, funny and i loved it!!! awesome job!!! 9/10 ~Lily

Author's Response: Thank you alot

 Report Review

Review #24, by green_eyed_flowerFlickona and Marauders: Pranking the Marauders

11th March 2007:
OH who is it? i am dying to find out!!! really update soon please!!! the story is funny i love it and can't wait for more so please update fast! 10,000,000/10

Author's Response: Thank you i will update as soon as posible

 Report Review

Review #25, by green_eyed_flowerSomeday My Prince Will Come: A Storybook Romance

11th March 2007:
AW it is really cute and different than using Cinderella i really like it and can't wait for more! update soon please! 9/10

Author's Response: Cinderella is my least favorite princess! Snow White doesn't seem to get enough attention and she's my favorite so I had to write with/about her. I have 2 other Disney/HP story ideas. I'm a loser I know, but those are my two favorite things to write/read about lol. I'm so glad you liked it!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>