Reading Reviews From Member: singerchick
  
47 Reviews Found

Review #1, by singerchickBlack Ice: Releasing The Pressure

2nd October 2011:
Ah you have no idea how horribly mean it was to stop right there. I am thoroughly enjoying this story so far! I can't wait to read more

Author's Response: Sorry about that lol. I'm thrilled you're enjoying it so much. Thanks for taking the time to leave a review!!

 Report Review

Review #2, by singerchickDragoness: That which we are...

18th January 2011:
In hopes that you still came to this site I looked through your favourites and reviews and noticed there isnt anything new since Dec 2009 :(
I really hope that you're alright and that you've just stopped coming to this site. I hope that nothing has happened to you.
You are an amazing writer and I love your stories. Please let us know that you are alright and just arent continuing them or something..

Mari

 Report Review

Review #3, by singerchickDragoness: And That Which We Are

3rd July 2010:
I really really REALLY Love this story. I might re-read it from the beginning while I wait for another chapter to come out, which will hopefully be soon? If you're not too busy that is? :) Thanks again for writing this, its really amazing :) In my opinion anyways.

Mari

 Report Review

Review #4, by singerchickDragoness: That which we are not...

4th December 2009:
YAY you updated!!! :) Ive been waiting for a new chapter from you lol. I love your writing to be competely honest, even though sometimes it takes a while to get it up where i can see it on this site :P Just bugging; honestly though I like this chapter, not the cliffhanger so much but I do like this chapter. Man i missed these characters.


(sorry, im not that great at CC and what not)

 Report Review

Review #5, by singerchickDragoness: Systems

11th December 2008:
:o its soo.. sooo sooo short :(

lol, had to say it.. but seriously I am soo stoked that you posted. I check this a lot.. i mean.. totally dont.. i have a life. ermm... anyways.. lol..


Loving this story though, have been since I started reading it, I love how you write Hermione and Draco, they pretty much rock, and the awesome thing is that its totally believeable (ignore my horrible spelling atm) which rocks.

Can't wait for you to post again though I totally understand that it may take a while with it being the holidays soon. Loving the story, and your writing! Happy holidays!/Merry Christmas :)

Mari

 Report Review

Review #6, by singerchickDragoness: As It Should Be

17th November 2008:
Okay so I have to admit that I usually check the feed i have for this on Google reader fairly regularly so I never miss an update lol. And hey as long as it gets updated eventually I'm happy :) Its like something you order and then you wait... and wait.. and hope its gonna come and all of a sudden boom! TA DA its here. Okay... so that was a weird analogy-like bit... but the point is Awesome Story :) I love reading anything for this fic so its awesome when I see theres an update.

faithfully checking google reader (lol),
Mari

10

 Report Review

Review #7, by singerchickDragoness: Control

29th October 2008:
not too fluffy not too sweet not too fast.. perfect :) I love this! and this fic :) I can't wait until you get a chance to post more, even if that may be a while with you being busy and all.

Yay for trusted author status! took them long enough (no offense hpff staff just saying).
lol.

can't wait to see what happens next :)

Mari

 Report Review

Review #8, by singerchickLost Memories: I remember.

8th June 2008:
No hermione isn't there, darn. I wanted to see what would happen :( looks like i'll have to wait for another chapter then i guess. Awesome fic btw, i can't wait to see what happens next.

Mari

 Report Review

Review #9, by singerchickEnsnaring the Senses: Trials and Tribulations

7th June 2008:
I love this fic, I can't wait to see where you take this.
Even though its apparently been a year since you last updated I hope that you will continue with this fic, its really well-written and has a well-rounded plot.

Mari

10/10

 Report Review

Review #10, by singerchickSaving Grace: Chapter 1

5th June 2008:
I'm definitely interested in this, please post more as soon as you can.

Mari

 Report Review

Review #11, by singerchickMidnight Skies: World's collide...

1st June 2008:
This is really well-written, I can't wait to see where you take this.

-Mari

 Report Review

Review #12, by singerchickLife's Not Always Black and White~ A Marauders Story: All The Right Reasons

1st June 2008:
That is so cute, i absolutely love this story :)

Author's Response: I'm glad!

 Report Review

Review #13, by singerchickLove in the Past: The End Of A Task.

6th May 2008:
OMG most suspenseful seeming chapter ever.
I'm glad Dumbledore let her stay, i wonder where they'll be in a year, and what will happen when she has to go back..

Yay REMUS! for finally asking her :D
Post more again as soon as you can, loving this and i can't wait to see what happens next. '

Mari

 Report Review

Review #14, by singerchickEcho: Peeves

28th April 2008:
I'm really liking this so far :)
Post more when you can, i can't wait to find out how the rest of Hogwarts goes for Echo, i wonder if she'll get a chance to talk to Hermione again.

Mari

 Report Review

Review #15, by singerchickDragoness: Just Leave me Be

8th April 2008:
I love it :) as always. sorry i dont always comment everytime but i absolutely love this story and your writing. Its definitely a unique and entertaining plot and all-around fic :)

Mari

Author's Response: Thanxs, you sound like you do this for a living. Do you write reviews on movies and such for a newspaper or sumthin? lol, and thanxs alot, that means SOOOOOO much to me, especialy since it sounds so professional.
Anywhoo, the next chapter should be out in a week, so keep yer eyes open for it.
kisses
~*jenni*~


 Report Review

Review #16, by singerchickLove in the Past: Logan

16th March 2008:
Poor logan, hopefully he'll be able to open up a little more soon..
Lol at Lily and Alice's talk. It seems like Remus is starting to understand a bit more after Hermione's freak out.
Post more when you can, i can't wait to read what happens next :)

Mari

 Report Review

Review #17, by singerchickLove in the Past: The Past and The Present II

10th March 2008:
Oh my gosh.. poor Logan.
I wonder why hermione was sent back to the future.. and if she's going to make it there.
Post more when you can, i'm absolutely loving this story, its really well written, good job :)

Mari

 Report Review

Review #18, by singerchickDragoness: Questions

18th February 2008:
sucks that you're grounded :( hopefully you get get out of the grounded zone soon.

awesome chapter btw, totally loving this story, its really really well-written and thought out from my pov anyways.

post again when you can, tho i understand if its not for a while :)

Author's Response: hey, i'm back up, and postin as fast as they'll let me!!! Yes, i am ungrounded, and with luck, the next chapter will be up in a couple of days (so keep yer fingers crossed and yer eyes peeled for it lol). Thanxs for reviewin.
kisses
~*jenni*~


 Report Review

Review #19, by singerchickPushing the brink of insanity.: Blind

6th January 2008:
I love this so far :)
No idea as to what escape is.. maybe a town or something? or secret room? lol.
Hopefully you can post again soon :)

Mari

Author's Response: Thanks =) Haha, you'll have to see! Thanks for reviewing =)

 Report Review

Review #20, by singerchickI Don't Call on Him: Chapter One

29th December 2007:
i know you abandoned this but it'd be really cool if you'd start it up again :)
just a thought.

Marissa

 Report Review

Review #21, by singerchickHermione's Secret: Full Moon Rising: Confessions

19th July 2007:
Please please please! update soon, that chapter was hilarious and the story is awesome :)

Mari

 Report Review

Review #22, by singerchick:

19th April 2007:
omg a sequel to Invisible! *dances* yay! :), i love it so far. Ron's dead? .wow I wonder how this story is gonna go... post mroe when ya can :)

Marissa

Author's Response: You see, here's the thing! *goes into "Linda from that Becker show mode"* Wait, I forgot, I can't tell you. Sorry! Just wait and read!

 Report Review

Review #23, by singerchickThe Lioness's Son: The Dragon, The Lioness, and Their Son

1st April 2007:
I absolutely LOVED this story. Could barely leave it lol. It was seriously awesome though, and if you think it is one of your 'bad stories' then i can't wait to read your good ones because this one was amazing as it was :) You're an amazing writer, never give it up.

Marissa

 Report Review

Review #24, by singerchickLove in the Past: Holiday Part II

25th February 2007:
omg CLIFFHANGER :( meanie :P lol, j/k. Awesome chapter :D i want to know who his grandpa is! lol, post more when you can :)

Mari

 Report Review

Review #25, by singerchickSwitching with Sirius: The Words of Lily and Sirius, (With The Occasional Marauder Here and There)

30th January 2007:
hey! i'm totally loving this story so far, lmao about sirius and the lipgloss from when he was lily. Speaking of lily, I wonder if she's going to follow sirius' advice... or talk to remus or something... anyways post more when you can :)

Marissa

Author's Response: Thanks for the review! I have a certain weakness for lipgloss, so I guess that would be why Sirius did as well.
*wink*
I'm glad you enjoyed the chapters so far and took the time to read. Hugs, dear!


 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>