Reading Reviews From Member: chocolatefrog
  
134 Reviews Found

Review #1, by chocolatefrogHypnotic Avocation: Masquerade: Strike II

5th February 2009:
sweet!! I loved that, and I can NOT wait for the next update :)

 Report Review

Review #2, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Epilogue

15th October 2008:
that was such a cute ending! I'm really sad that this story is over though, it was really fun to read (and a great distraction from studies)
awesome job!

Author's Response: Thanks! :)

 Report Review

Review #3, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Repairing Friendships

6th May 2008:
you are SO talented! :)

Author's Response: I'm flattered :) Thank you.

 Report Review

Review #4, by chocolatefrogOf Waffles and Roses: In Which the Proposition is Shared

29th March 2008:
that was amazingly cute! ur a good writer :)

Author's Response: Aww, thanks! ^_^

 Report Review

Review #5, by chocolatefrogPerfect: The Perfect Sister

27th March 2008:
umm what's the point of this story?

Author's Response: the point was that petunia was jealous of lily because she was perfect while petunia was not. thx for reviewing even thought you did get the point

 Report Review

Review #6, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Discoveries

25th March 2008:
me like

Author's Response: Me thanks you ;)

 Report Review

Review #7, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Things So Hidden

25th February 2008:
Sirius is most appropriate
nice chapter!

Author's Response: Thank you.

 Report Review

Review #8, by chocolatefrogWanton Confessions of a Teenage Witch: Sincerely, Sergio Navarro

18th February 2008:
WONDERFUL!! thannks for the update
(I hope Oli and Suzie are speaking again! :) )

 Report Review

Review #9, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Full Moon

27th November 2007:
LILY! you wrote through Remus-werewolf pt really well! three cheers :)

Author's Response: I'm glad you think so :) Haha. Thank you!

 Report Review

Review #10, by chocolatefrogAccording to Physics: According to Physics

3rd November 2007:
AMAZING!!! WOWWW but that still doesn't convince me to open my phyzz textbook :)
but wowwwie GREAT IDEA!

Author's Response: I don't blame you. ; ) But I'm very happy you enjoyed this, though! It was a lot of fun for me to write.

Thank you so much for reviewing!


 Report Review

Review #11, by chocolatefrogLetters to Lindsay: Good, Clean Hypothetical Fun

10th September 2007:
AWW soo cute!!

Author's Response: i wish i could ass a blushing face right now...

 Report Review

Review #12, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Repentance and Development

6th September 2007:
LILY

Author's Response: Thanks!

 Report Review

Review #13, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Duel Down

6th August 2007:
LILY! and who does Remus get?

Author's Response: Remus? Well I figured that not all the characters find love at Hogwarts. Besides, I think Remus is better off without someone at the moment ;) Thanks!

 Report Review

Review #14, by chocolatefrogHypnotic Avocation: It's Over

6th August 2007:
aww cute! please continue, I rather like where this is going
one thing that bothered me: for some reason, Charis being so helpless doesn't attract me, it just makes her look like a terrible drama-queen. you're an excellent writer, but I think you'd need a little work on Charis' character. Just pointing something that might be insignificant, but otherwise, gjob!

 Report Review

Review #15, by chocolatefrogDeath To James Potter: The Remus Lupin Conspiracy

6th August 2007:
nice =) 10/10 duh
and heartless eh? well.SIT YOU DOWN AND WRITE!

Author's Response: Lol! I will, I will!

 Report Review

Review #16, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: Further Complications

8th July 2007:
Remus!

Author's Response: Thankies :)

 Report Review

Review #17, by chocolatefrogWanton Confessions of a Teenage Witch: Mr. Heinrich Wood

8th July 2007:
was that an update or what?! good job, I loved it as usual

Author's Response: yay, thanks! :D

 Report Review

Review #18, by chocolatefrogGuilt's A Funny Thing: Guilt's A Funny Thing

28th June 2007:
HAHAHA! brilliant!

Author's Response: Thanks lots for the review!
Brilliant. *feels warm and fuzzed*

100% Love
Michelle


 Report Review

Review #19, by chocolatefrogRomeo Revisited: Romeo Revisited

28th June 2007:
fantastic martini of JKR, william Shakespeare and pretty purple pelican!!!

Author's Response: Haha. I'm glad you liked it! :)

 Report Review

Review #20, by chocolatefrogWanton Confessions of a Teenage Witch: Kingsley Shacklebolt and the Sexy Wonder that is Remus Lupin

24th June 2007:
haha! excellent!!

Author's Response: thanks!

 Report Review

Review #21, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: An Outsider's Perspective

16th May 2007:
JAMES!!!
or mayyybe Remus

Author's Response: Haha, all right :) We'll see.

 Report Review

Review #22, by chocolatefrogFirst To Fall, Last Know.: 001.

9th May 2007:
LOVE the present tense, truely brings out your desire to be unique. other than the huge overwhelming amount of characters, I think this looks pretty interesting (and good!)

 Report Review

Review #23, by chocolatefrogMy Name Is Andromeda Black: Compartment

14th April 2007:
haha! started out amusing, nice humor, but you could've ended a little better, cuz it was too abrupt. the last sentence needs to have a concluding tone, but otherwise, great job!!!
(nice character of Shrouder and Ted you drew out btw. something tells me I'm gonna like Shrouder :D)

Author's Response: Yeah, I'll be sure that whole ending thing gets fixed in the next ch. Thanks!! =]

 Report Review

Review #24, by chocolatefrogA Twisted Hierarchy: A Multitude of Controversies

3rd April 2007:
ooh can't wait for the new fic! and you're right, Remus is hard to write in general...countless attempts...sigh...good job on this chapter anyways!

Author's Response: Thank you! Remus is too...I don't know...different, I guess. James and Sirius both get angry easily, and anger is simple to write, in comparison to Remus's silent brooding. Argh! Haha x) Cheers!

 Report Review

Review #25, by chocolatefrogPretending to Be Perfect: Lost and Pretending

18th March 2007:
wow! that was depressingly beautiful. just in case I haven't said this before, you write beautifully! you bring out emotions into your writing so well! bravo, 10/10 for that one

Author's Response: :-) It's nice to see that you guys are still willing to read this after such a long wait!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>