Reading Reviews From Member: Rini
  
23 Reviews Found

Review #1, by RiniDaddy's Little Boy: Father

27th June 2004:
Whoa, yeah not very "Malfoy" but the idea is in there. Nice one ^^

Author's Response: Thanks, I liked the idea too.^_^ ! ~Ryo

 Report Review

Review #2, by RiniHarry Potter and the Switching Spell: Chapter Eight- Breaking Loose

15th May 2004:
wow, interesting twist! good plot, I can see lot of that happening. Though it'd be better if you could enter each new paragraph. It's a bit confusing.

Author's Response:

 Report Review

Review #3, by RiniHarry Potter and the Green Flame Torch: Trouble among Malfoys

21st April 2004:
ah yes, I would like Harry to be an animagus, hmm, I can somehow picture him as a something... scaly. ^_~ Ah, I'm so happy to see that Draco is not acting on his own free will, and that Emnar's back, though not safetly. Good chapter.

Author's Response: Thanks for the feedback. Scaly?? Hmm actually something very interesting does come to mind and I am quite sure you are thinking in the same lines. Lets see if we can plot that. You will find out by chapter 21.

 Report Review

Review #4, by RiniThere's Something About Ginny: Far Too Fast

21st April 2004:
oh that just mean! *huffs* ~_~ but good. ^^ keep it going

 Report Review

Review #5, by RiniHarry Potter and the Ancient Runes: Back at Grimmuald Place

20th April 2004:
good one, keep writing, and I think I'm getting my stories mixed up. oO I'm not sure when Tonks died.... I think I'll review this story.

Author's Response: Tonks died towards the end of my last story in Harry Potter and the Wizard's Debt when she was protecting Harry...

 Report Review

Review #6, by RiniHarry Potter and the Cauldron of Death: The Animagi Apricots

20th April 2004:
whee, a great story so far! Keep writing. This one has some really great potentional. So finish it! XD

Author's Response: Thanks For the praise. I AM going to complete it. But you have to wait for ten days for the next chapter. PLLLEASE REVIEW IF YOU WANT ME TO COMPLETE AND RECOMEND TO REVIEW.

 Report Review

Review #7, by RiniHarry Potter and the Green Flame Torch: Chapter 18:- New Minister.

18th April 2004:
heh, he's finally the minister of magic. For a second there, I thought you placed Arthur as one. Anyways about the survey questions. I love them btw lol. 1. As you can see we are heading for a battle at Halloween. What would you like to see, an all out battle or more of Harry vs. Voldemort with Dumbledore and Enemar in the back ground? Note, this will take place in the middle of the story. ~ Well, I would love to see an all out battle, and it's wonderful to read a very descriptive fights with lot of spells and dodging and the like. And a bit of mixture of the Harry vs. Voldemort with Dumbledore and Emenar in the background. I like action! 2. Apart from the two pairings already introduced what other characters would you want to be paired? ~ Hmm, well I like Neville to actually have some romance. Dunno who with though. Maybe with Susan Bones? lol

 Report Review

Review #8, by RiniThere's Something About Ginny: Mosaic

18th April 2004:
Gah, so that's why Snape was late... hmm, lot of POVs changing but very interesting. Keep'em coming ^^

 Report Review

Review #9, by RiniHarry Potter and the Ancient Runes: Golden Revelations

18th April 2004:
Oh nice start on the 7th 'book' ^^ mmhmm, lot of stuff happening, and I like the emphasis you had about using magic when he turned 17. ^^ keep writing

 Report Review

Review #10, by RiniThe Traitors Blood: Chapter Fifteen

9th April 2004:
Excellent story, it's great ^^ I love how this is coming along. Keep writing!

 Report Review

Review #11, by RiniHarry Potter and the Green Flame Torch: The Potion Master’s Secret

9th April 2004:
Good chapter, and I like how you give surveys out. At least I won't have to worry about replying one-two liner replies. ^^ 1. Should Lupin be cured of Lycanthropy? I wouldn't be sure about that, since there ARE no cure for that. Now if a wizard or a witch did find a way to cure that, then all of the werewolves would be cured and there would be no more werewolves in the world, muggle or wizard. *shrugs* Keep it natural. 2. Which character from previous books[ originals] who have not made an appearance in this book so far would you like to show up? Mmm, I was particularly fond of Umbridge, and no, I don't LIKE her at all. lol

 Report Review

Review #12, by RiniHarry Potter and the Wizard's Debt: Another Year Gone

9th April 2004:
Mmm, nice story you got coming along there now. Nice job, keep writing ^^ ah all those emotions were a bit hard to hande, but I'm fine ^^;; lol

Author's Response: lol yeah the emotions are er- alittle tempermental but so is our main character

 Report Review

Review #13, by RiniHarry Potter and the Wizard's Debt: Divisions in the DA

29th March 2004:
A filler chapter, but thickening all the same.... mmm a good excuse to say that he's going into hiding when really facing voldemort. Well, I'll be waiting for the next chapter ^^

Author's Response: yeah it was just an immediate excuse to get them off his back, but lol that won't hold long.

 Report Review

Review #14, by RiniHarry Potter and the Green Flame Torch: First Strike

29th March 2004:
Nice chapter, thanks for commenting on my name. ^^ At least it's good to hear that he, Draco, will remain evil. Now for the questions you've asked. 1. Harry's powers should be gradual because the "suddness" is too godmoddish (you'd know the term if you role play) 2. It'd be interesting to see Ginny having some competition, adds even more drama. 3. pretty disappointed, but it seems to run in all the other fics so I dunno, keep them going? 1. What’s up with Umor Quirrell? [Loads of Hint given.] I think that he's evil.... 2. Who killed Colin? [Hint lies in this chapter.] Snape must've done it.

 Report Review

Review #15, by RiniHarry Potter and The Phoenix Staff: Dueling With an Elemental

29th March 2004:
Nice chapter! Poor ginny.... that was awfully mean of the mauraders but eh and the malfoy and his cronies! haha keep writing. Very interesting!

 Report Review

Review #16, by RiniHarry Potter and the Wizard's Debt: Hogwarts Drama

29th March 2004:
Mmmm, man it was Wormtail..... of course it make sense! *shekes head* And Snape being the vampire makes sense hehe I always knew that he'd be a vampire.... hopefully in the books as well. Now what did happen to cause the quidditch match to called off and what the person coming out of the forest is? I'm thinking Draco's father....

Author's Response: no one was coming from the forest, the person just kinda came out of his area of hiding. as far as snape being a vampire, Rowling gives a few things to suspect that maybe he is one...and even if he wasn't, i decided to make him one anyways.

 Report Review

Review #17, by RiniThere's Something About Ginny: IX

29th March 2004:
That... is so creepy. you pulled off quite well of having Tom wanting Ginny. I can see that quite well now. Nice, keep writing!

 Report Review

Review #18, by RiniHarry Potter and The Phoenix Staff: Two Staff Members

24th March 2004:
nice chapter, that detention was cool haha ^^ Very good use of details. I can litterally see it in my mind. Keep doing that ^^

 Report Review

Review #19, by RiniHarry Potter and The Phoenix Staff: O.W.L.'s

23rd March 2004:
excellent chapter ^^ hehe that was funny when (er was it ron or Harry?) he said that malfoy fainted and the cronies followed as always... lmao, that got me a real laugh out of it. Put in some more humor! after all.... hehehe the mauraders would like them to do pranks... hahhaha

Author's Response: I'm glad you liked it. It was Harry just to let you know. I'd also like to know if you have any suggestions on making the dialogue better? If so please e-mail me. The next chapter should be up soon so, be on the look out.

 Report Review

Review #20, by RiniHarry Potter and the Wizard's Debt: Magic in Shades of Grey

23rd March 2004:
OH the evilness of cliffies! Gee, I wonder who that is..... what can possibly piss Harry off for someone talking to Snape? I know his friends can't be talking to him except for luna and Neveille still out about..... but maybe Lupin? hmm I know it can't be any of the staff.... possibly a death eater.........? no.... aaauuugh >< get the another chapter out soon! lol ^^

Author's Response: lol...i've updated. you should find out now.

 Report Review

Review #21, by RiniHarry Potter and the Green Flame Torch: Bloodlines and Heirs

23rd March 2004:
Man, this story is really good so far, and the powers you introduced to Harry and interwining everything from Indus. Now about your questions, yes please do have really evil draco. Yes, please let dumbledore die to add the drama. I'm not clear on the question about the Arthur. Ah well. I'll look forward to the next chapter. ^^

 Report Review

Review #22, by RiniThere's Something About Ginny: VIII

22nd March 2004:
Ohh evil, evil cliffy, very well written so far! Keep writing

 Report Review

Review #23, by RiniHarry Potter and The Phoenix Staff: The New Marauders

22nd March 2004:
I like this story, keep writing, the elemental is really interesting. Though some of the dialouge is a bit akward, for example that some of the characters are speaking not what they are normally speak. Words wise anyways. But keep improving and I think it'll do you a good to read the books again to get a grasp of their dialouges ^^; I look forward to some more, and this story is in my fave stories. XD

Author's Response: Thank you for your review and I know exactly what you're talking about. I have actually written a few more chapters beyond this and they should be up soon. The dialogue gets much better. It's always been my weak point but I'm learning. Thanks again

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login