Reading Reviews From Member: 0015_jaja_1500
  
92 Reviews Found

Review #1, by 0015_jaja_1500Release: As She Lay Limp

6th November 2008:
Hey its me! lol it's so great to hear from you again. (i replied on the other review lol)
anyway very awesome!
wonder who the girl from america is..

and what Alexis story's supposed to be.
Have you truly given up on When Opposites Attract?
(havent read a dramione story in a long time so thinking of reading it all again lol)

anyway hope you update soon!! i'm really glad you're back!! :D

 Report Review

Review #2, by 0015_jaja_1500A Summer Job: Treachery

16th September 2007:
i absolutely loved it! it WAS sad... lol anyway hmm.. just a thought, dont get me wrong, i loove fred/hermione, only after reading this chapter, i think it would have been nice if the concept was used of hermione and harry's child and how their child was going to be the most powerful since the re-enactment happened. Just a thought, Ah well i like it nonetheless. 10/10 GREAT JOB! :D

Author's Response: LOL sorry it's not Harrys Child, it was Freds.

But think, it was history repeating itself. A Child of two Gryffindor Parents, One a Muggleborn, one a Pureblood, In a time when The Dark Lord was Rising.

Sound Familiar? ;)

Thanks for the R/R!


 Report Review

Review #3, by 0015_jaja_1500My Reflection: My Reflection

30th November 2006:
omg this is the BEST one-shot ever!! soo good.. it almost made me cry... lol I LOVED IT!! awesome job! :D

 Report Review

Review #4, by 0015_jaja_1500Here My Cries: Prologue

21st September 2006:
aww that's so cute!!! i cant wait to see what happens next!!! update soon! :D

Author's Response: Thanks so much for reviewing! I'm working on the second chappie, I'll have it up as soon as I can! Thanks again!

 Report Review

Review #5, by 0015_jaja_1500Obliviate: Sick Inside

20th August 2006:
ZOMG!!!! i reeeally love this story... i cant believe i forgot about it... it was on my favourites...LOL i was off by 4 chapters.. heehee anyway.. i love love love this story so please update soon!!!! :D

 Report Review

Review #6, by 0015_jaja_1500Never Let Go: The First Day of the project

14th August 2006:
hey there!! i'd love to make u a banner if u'd like!! :D just go to my webby www.freewebs.com/kimsz and look for the request form.. or if u'd like u can also request at TDA... :D i LOVE LOVE LOVE your story btw so UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: ok thanx so much im glad you love the story but i start school tomorrow so ill try to post a chapter tonite thn it maybe a while till i post another thanx again!

 Report Review

Review #7, by 0015_jaja_1500Not so pleasent dreams: A Dream

14th August 2006:
hey there!! OMG really good plot there!!! just put on more spaces as it sometimes get harder to read... LOL... but other then that great job on the first chappy! anyhow.. would u like me to make u a banner??? if yes just go to to my webby, www.freewebs.com/kimsz then go to "graphics" then "requests" then u'll see the requst form.. LOL or just go to dark arts if u'd like! :D cant wait to see more!!!! update!!!!!!

Author's Response: thnx for the review! i rly appreciate it and ya i would like for a banner lol and ya i will make sure i put in more spaces next time. at this time i have 4 chappies already writen and im waiting for my 2nd chap. to come up! lol well i will go there ttyl!
~ NoT_a_LiL_aNgEl ~


 Report Review

Review #8, by 0015_jaja_1500Saving Hermione: Obliviate!

24th May 2006:
no way!!! draco's been set up!!! it cant be him!!! it cant be my hubby.... lolz.. only kidding anyway great story!!!!

 Report Review

Review #9, by 0015_jaja_1500Come What May: Come What May

1st May 2006:
oh wow... it finally ended huh?? lolz.. aaak.. i cannot WAIT to read the sequel!!!!! great job!!!!! twas really good.. although there was a teeny weeny tiny part of me that wanted harry and hermione to be together *duck from flying rotten tomatoes* lolz... but dont worry i'm still sb/hg fan!! lolz... it's just that i love harry's character in here... awesome job on the story again *thumbs up*

 Report Review

Review #10, by 0015_jaja_1500Through the Times of Life: All the girl friends

15th April 2006:
loving the story so far!!!!!!!!! off to the next chapy!!! lolz.... ") i love sirius.. ...

Author's Response: thanks kim =) keep reading

 Report Review

Review #11, by 0015_jaja_1500Saving Hermione: Annoying Ronald Weasley

15th April 2006:
update!!! update please!!! you are an amazing writer!!! it's only three chapters and i'm already attached to this story!!!! please update!!

 Report Review

Review #12, by 0015_jaja_1500Saving Hermione: Carrots on Strings, Rugs, and Rons Big Mouth

15th April 2006:
aaak i loved it!! aww... it was soooo sweet!!!!! one last word... awwwwww

 Report Review

Review #13, by 0015_jaja_1500Saving Hermione: Vamp Dovletorm

15th April 2006:
interesting.... veeeery interesting... what am i saying!!! i loffed it!!!!!!!!!11 lolz..

 Report Review

Review #14, by 0015_jaja_1500Dirty Shame: Prologue

23rd March 2006:
i cannot wait to read more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ")

 Report Review

Review #15, by 0015_jaja_1500Next Door Neighbors: The Start of Something New

23rd March 2006:
awwww... blaise is soo sweet.. i wish they werent really brother's and sisters and they'll be like having a love triangle with malfoy.. lol but it's you're story... anyway great chappy!! i love how this story's going!!

Author's Response: he is sweet...there will be a love triangle...just not in this story! lol. i'm updating right now so the next chapter will be up soon! thanks for your review!

 Report Review

Review #16, by 0015_jaja_1500Missing: ch35:Battle

20th March 2006:
Oh my god what? ph my god what?!!!! argghh!! i wanna know what happens next!!!!!!!!!!!!!!!! update !!!

 Report Review

Review #17, by 0015_jaja_1500Missing Memories: Ensnared

16th March 2006:
what?! coulda sworn i already gave this chappy a review but when i checked i guess i forgot, anyway brilliant chap as usual!!! draco's so mean.. you are really amazing, i never thought i could ever hate draco this much in a story!! UPDATE!!

Author's Response: Awww thanks you're so sweet! (although i'm not sure that teaching you to hate is really a good thing...lol)

 Report Review

Review #18, by 0015_jaja_1500Blood Traitor: Silence Hurts

15th March 2006:
it's good! i really like it! and to think this is only your first story!!.. my only contructive critism is that it's really hard to read, can you make spaces every sentence or something cause it's really hard and my eyesight is horrible. try making spaces each dialogue or somethin'... just a suggestion!! anyway update soon!!! wanna know what happens next! cant wait for the next chappy!! ")

Author's Response: yer ill do the spaces thing. the next two chapters are posted but they're taking ages to be validated.

 Report Review

Review #19, by 0015_jaja_1500The Four Founders: Year One: The Cloaked Men

14th March 2006:
i sooo love this story!! one of the best i've read yet!! it's sooo good!! i'm supposed to be studying for 2 tests tomorrow but i got soo hooked at your story.. i had to finish the four founders then read the sequel.. so the title's year one does that mean there'll be more? like till year seven or whatever?.. and i didnt know slytherin had blonde hair?.. oh well... oh no!godric! i cant wait til the next chap!!!! UPDATE SOON!! this story's the best!! :)

Author's Response: Lol, you sort of remind me of... me. I can't resist the temptation of reading either! Salazar does not have blonde hair, that was a typo which shall be rectified! Thanks for your review!

 Report Review

Review #20, by 0015_jaja_1500The Four Founders: Visting Hogglesmeath

13th March 2006:
no more pics? T_T... anyway loving the story so far!! i can actually picture it happening.. i love the pics though.. why'd u stop?

Author's Response: My graphics-making friend has unfortunately been very busy lately and unable to make chapter pictures, and I have been too lazy to request them, so oh well! Thanks for your review:)

 Report Review

Review #21, by 0015_jaja_1500The Four Founders: Rowena Ravenclaw

13th March 2006:
great start!! it's getting me all excited!!! on to the next chap!!

Author's Response: Thanks loads!

 Report Review

Review #22, by 0015_jaja_1500The Last Horcrux: The Last Horcrux

9th March 2006:
i think i've read this before... i guess i forgot to review... it is sooooo sad.. T_T makes me cry... i love the ending.. how he died.. it's great.. it's sad but really good, i cant wait to find out that last horcrux. it's driving me insane thinking about it!! you're a really good writer, you made me cry.. ")

Author's Response: Oh my goodness me too!!! I can not waiiiit to find out! I swear I will simply die if it ends like my story did. . . that would make me mad. . . I made you cry?!!? OOOOO! *hands you tissue* don't cry! <3333 oh and hey . . I did not forget about your banner request . . just wnted you to know. . . I am working on it :)

 Report Review

Review #23, by 0015_jaja_1500Nobody Wants To Be Lonely: Nobody Wants To Be Lonely

9th March 2006:
soooooooooooooooooooooooooo sweet!!! brilliant!! i loved how you ended it!! "I guess some mistakes are worth making twice." it was sooo sweet!!! ") i know this song but i dont remember how it goes anymore.. heheh.. i remember a part from chorus though only the 'nobody wants to be lonely' lol.. i'm downloading the song right now.. lOL..

Author's Response: Yes! I have inspired a song dowload! Go me! I love it. I love the song to pieces. It's amazing. Thanks so much for the review!

 Report Review

Review #24, by 0015_jaja_1500I Do.: Black and Blue.

9th March 2006:
UPDATE SOON!! i totally love it!!! ")

 Report Review

Review #25, by 0015_jaja_1500Come What May: Square

6th March 2006:
update story!! this is one of the best fic i've read.. so pls update fast!! i want her to be with sirius but what about poor harry?.... i kinda like them together too... oh well.. it's your story... UPDATE UPDATE!! ")

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>