Reading Reviews From Member: 188__dragon song__881
  
118 Reviews Found

Review #1, by 188__dragon song__881Unexpected Turns: Unexpected turns

20th July 2007:
This is really cute and funny! Nice work!

 Report Review

Review #2, by 188__dragon song__881My love, My life, and My time: Next in line

24th May 2007:
Very Good!!! I really enjoyed this I hope you write the next chapter soon!!

 Report Review

Review #3, by 188__dragon song__881My love, My life, and My time: Big mix up

24th May 2007:
Thhis was really good, very interesting. I am looking forward to see what happens next!! I like the line, "like he was hugging 5,000 pound man."

 Report Review

Review #4, by 188__dragon song__881Narcissa Falling: The Butterfly's Vow

24th March 2006:
Ooo does Narcissa know that snape did an unbreakable vow thing?(what ever you call them) damn I wonder why he did that! no doubt youll explain it later in the story, or maybe it has something to do with the real books... no cant remeber anything. I like the chapter, it adds depth to Narcissa's and Snape's relationship. I could feel myself really wishing that Snape had rolled up the sleeve because then all this other stuff wouldnt have happened, like the death of Dumbledore and what not, sniff sniff. I liked the link to Snapes mother commiting sucide it makes sense. I really really really hope that you update soon!! This story is awesome. I'll have to go check out some more what what you have written!!!!

Author's Response: I'm glad you enjoyed this chapter. Well, we don't know yet if Snape has the mark or not - Narcissa just has to trust him...but is he trustworthy?! Find out if you continue reading ;-) Thank you very much for reviewing, I'm sorry updates wont be till after my exams:-(

 Report Review

Review #5, by 188__dragon song__881Narcissa Falling: The Butterfly's Vow

24th March 2006:
yay another chapter!! thankyou!

Author's Response: Glad you liked :-)

 Report Review

Review #6, by 188__dragon song__881Angel of Music: Phantom of the Opera

23rd March 2006:
I LOVE phantom of the opera it is mt all time favourite movie!

Author's Response: Mine too, it's just great!

 Report Review

Review #7, by 188__dragon song__881The Graveyard Gathering: The Graveyard Gathering

17th March 2006:
Hi Ellie!! lol sorry that this is not a realy review I was just wondering if you had an email address to that we could keep in contact? Hope everything is awesome for you!! XOXO

Author's Response: Hey Sal, I'm missing you heaps too. I will send you an e-mail so check your inbox! See you next weekend at Olivia's!! xxx

 Report Review

Review #8, by 188__dragon song__881Crowes Flight: Crowes Beginnig

17th March 2006:
Wow great first chapter I loved it!!! lol nice banner.

Author's Response: Oh, thankies! I thought the first chap was to short, but I'm glad you liked it anyway.

 Report Review

Review #9, by 188__dragon song__881Broken Hearts and...chocolate?: Your one true love

7th March 2006:
oh that sweet in a sad way. But george seemed to love her/me and adrin was such a prick picking up that other girl. Oh i feel so....well...happy...and....sad. That was a good ending it was a weird choice but i guess she/me had the right reasons. lol ythat feels weird to write "me" lol but i guess it was from my POV, yeah i guess that I wasnt with adrin at the time he picked up (damn i should say snogged, lol sorry bloddy australian slang) the other girl, so that kinda makes it alright.... Great story!!! loved it all the way, and teh endinhg was great i felt really weird which i guess is the sign of an AWESOME story!!!! PLease please plaease update other story ASAP! XOXOXO

Author's Response: lol im so sorry for the abrupt ending but i just was to lazy to write down more (avoids broken beer bottles again) PEOPLES CALM DOWN IM NOT THROUGH YET!...anywho, i took the easy way out and chose adrian coz it woukld be so much more complicated with george and im too lazy to write more lol...(ducks under table) PEOPLE!...thanx for the reviews;) now its my turn to review yours.

 Report Review

Review #10, by 188__dragon song__881Broken Hearts and...chocolate?: Your busy life

7th March 2006:
lol those puppy eyes got me!!!! lol nice chappie!i really like the scene in the herbology class, it was really imaginative!! I love it i love it i do!!! Adrin and another girl!!!! woah i did not see that one coming, are you sure that it is him!!!???? lol of coarse you do you are writing it, oh dam i thought he sounded cute, oh well back to good old george. Nice line about him going out with her because of her boobies, it makes sense that the hufflepuffs should be dumb blondes i never made that connectuion be4!! This is really great, can i just make one tensy wensy suggestion? could you please space it out a little? please dont shoot me!!! But apart from that this is great!!!! xoxoxoxo p.s thanx for your reviews!!!

Author's Response: *stashes guns away* lol jks jks. thank you soo much for your kind reviews, dont worry ill space it out...the scene in the herbology class i dreamt about it (and no i didnt take any drugs lol) so i decided to write it down...any who, thx so much for your kind reviews!

 Report Review

Review #11, by 188__dragon song__881When Love Is All You Have: The First Day Back

24th February 2006:
I really liked this chapter as well!!!!! What is the thing that dumbledore is talking about??? Please write soon. is it the twiwizard cup?? no cant be that coz they said it was held yonks ago....hmmm....the quidditch world cup!!!....no no that is silly.....oh i give up please wrrite soon so all your fans and myself can be satisfied. Ok ok parts that I liked about the story. I really enjoyed Sirius in this chapter his character relly came through in some of his lines, such as thelines about the food etc. I also thought that the emotion spell on the map was an awesome awesome idea, it would be cool if Harry knew it. I also liked James' nick name for lily...flower... he he he I was laughing about that! any it was awesome xoxo

Author's Response: Ah..can't say what it is now can I? lol. Yeah I love writing Sirius because he's such a fun character to write. I was actually a bit iffy about the emotion spell because I didn't know what some people might think of it but I'm glad you liked it. Thanks :-)

 Report Review

Review #12, by 188__dragon song__881The Graveyard Gathering: The Graveyard Gathering

18th February 2006:
HI Ellie!!!! I loove the story very very funny. My favourite part was the thuimbe war, classic!! Eww they were going to eat each other that part was funny 2! Hey i have a question, in the real books did Harry's mum or dad come out first??? Coz it sounded familiar that the dad would say to Harry " your mum wants to tak to you," lol sorry prob stupid question. Any way loved it!!!! Hope that you do another obe soon!! mwa p.s good luck moving in and every thing!! XOXOX

Author's Response: Thanks sal! Harry's dad does come out first in the real books which confused everybody because his mum should have, but this story really is just silly. Don't know if I'll write for a while... will try! Move was good btw!! xxx

 Report Review

Review #13, by 188__dragon song__881Loimata E Maligi: Angfurts?

13th February 2006:
oh poor luna i feel so sorry for her. That is really cute that harry is looking out for her. Oh I really hope that he is leening in to kiss her and not to get something off her face or whatever. What a nesty thing for ginny to do!!! That was not nice at all :( I think that you have captured the character luna really well she is kinda sad and crazy but also fairly easy going about it. Please please please please update soon!!! Thankyou for your reviews of my story!!!

Author's Response: dammit lol u guessed it! i was going to write that harry was going to get something off her face thanks a lot lol *pretends to sulk* ooh ohh i got another idea! and thanx for the review! *goes to dragon song's story to see if its updated*

 Report Review

Review #14, by 188__dragon song__881Harry Potter and the Riddle of Fate: Slimy Encounters

8th February 2006:
I really really like, you have bought modern themes into it which is great!! I love the conection between her and Voldemort with the locket. Is this set before or after Harry Potter days? just wondering. Geez poor girl walking into her boy and another boy that would be the worst situation I can think of. Awesome start cant wait for the reast of it!!!!!!!!

 Report Review

Review #15, by 188__dragon song__881Founders Four: Innocence of the Valley

8th February 2006:
Please please update!! I keep checking this story to see if yu have updated!!

Author's Response: lol...ever so sorry midear, Rowena will take a while as this is Elizabeth's chapter and this is a key chapter. I will most certinally let you know when Its updated :) ~Elspeth

Author's Response: hello- yeah sorry about the weight but i have been drowning in work. ~Elizabeth

 Report Review

Review #16, by 188__dragon song__881Broken Hearts and...chocolate?: Your busy life

6th February 2006:
This is really really good. I love the way that you have written it from the perspective of the reader! That type of writing is very hard to pull off but you have done it beautifully! I love the line, 'giraffe being tortured by a donkey' I laughed alot when I read that. I also love all the different little crushes that are going on between different characters, very cute. I really like this story! Awesome!

Author's Response: thank you so much! *bows* weehee my third reviewer! *hands you a prize* hehe thank you all for the awesome reviews! its like 1:30 in the morning and i gotta go sleep now coz i got skool tomorrow (i get very violent when i dont have enough sleep) but again, thank you for the reviews:)

 Report Review

Review #17, by 188__dragon song__881I'm a good man!: A good man

6th February 2006:
Oo sorry i didnt mean update soon, i typed the wrong thing :S dont you hate it wen you do that?? I meant I hope you WRITE again soon!!

Author's Response: its okey, right now im writing on a trilogy, the first named The crown of the demon. Hope u will enjoy it when I decide to update it here ^^

 Report Review

Review #18, by 188__dragon song__881I'm a good man!: A good man

6th February 2006:
Wow this is really really good!! You have an awesome writing style, geez! This is great an awesome idea. I hope that you update soon!! Just returning the favour thankyou for reviewing my story!!! :)

 Report Review

Review #19, by 188__dragon song__881Love Isn't Simple: Stalking

6th February 2006:
The other story is up sorry about that. Ok as for the banner, i'll try again. http://www.pix8.net/pro/pic.php?u=20060aUwX1&i=782403. Then put that inside:

Author's Response: OMG I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! how did you make that????

Author's Response: OMG I LOVE YOU I LOVE YOU THANK YOU THANK YOU THAT IS THE NICEST THING EVER ITS SUCH A PRETTY BANNER!!!!!!!

 Report Review

Review #21, by 188__dragon song__881Love Isn't Simple: Lying

5th February 2006:
very very good. Hermione is such a good friend that really nice of her to do that for Harry does she end up likung him 2?! that would be quite a love triangle. Poor old harry it must be bad to like a girl that much but I guess it happens to the best of us. This is really good I hope that you update soon. I would love it if you could sheck out my stories and give m some feedback because I not really sure where to go. Thank you. Awesome story!!

Author's Response: of course i'd give you feedback!!!!! you gave me a banner that is the most awesome thing you could do for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! im going to go read your storied right now in fact. thx!

 Report Review

Review #22, by 188__dragon song__881Love Isn't Simple: Stalking

5th February 2006:
This was a really good first chapter. There are some great idea's in there like, harry stalking and then standing in Cho's room while she was naked, i though that part was funny. It kinda reminded me of that Bedazzled movie, have you seen it? its got Liz Hurley in it, any way there a scene in that where the guy is invisible while in a chik room while she has shower. Ok im going to shut up about movies now!! This was great!!!!

Author's Response: thanks!

 Report Review

Review #23, by 188__dragon song__881Magic Mistake: Voldemort's Slight Oversight

5th February 2006:
This is great Ellie! Really really funny and I loved the banner 2! I loved the way that Voldie had nick names for Lily and Jim Jim. I also loved the line, ''‘I bet these were taken with the latest 51FX camera,’ he though. ‘Nice, clear pictures.’' I couldnt stop laughing the whole way through. I really hope that you write another chapter or story or something. Fantastic!!!! Xoxo

Author's Response: He he, thanks Sal. Yes, Voldie is a bit weird... As for another story, I'm working on a serious one (the Wormtail one) but I really prefer humour, so I'm looking for inspiration!! xxx

 Report Review

Review #24, by 188__dragon song__881I Just Don't Know Why...: Regret

5th February 2006:
Omg that is so so sad and beautiful. I really liked the way that you ended each paragraph with the same line, it gave it a real poetic sense. The ending really added to it as well, it really sumed up the whole story and gave reasons for Ron's shyness. Do you think that those sorts of situations happen in real life? I guess they probably do. This story makes me think that we should go out and tell the ppl we love that we love them or else you might fall into the same trap as Ron. This storl was lovely Ollie and I think that it has alot to say!!

Author's Response: awww thanks dragon_song, you're such a darling when you type like that! im really glad you liked it! your opinion means a lot to me, especially yours... ;) thanks again!

 Report Review

Review #25, by 188__dragon song__881The Girl Who Loved A Giant: The beggining of a very different year...

5th February 2006:
Wow this is so so so so so great I love the idea of a winter wonderland, that would be so so so so beautiful. Actually I went to a winter wonderland party once it was beautiful everyone had to wear blue, silver, black or white. I could just imagine Hermione in a blue and silver dress, ah so pretty. It was great to get an insight into Hermiones family life because her parents never really get mentioned much in the jk books. I love that you have added them. The description at the beginning was great it really set the scene awesomly. This is so good Mushroom_jelly_babe. It also cool that she suddenly turned beautiful it kinda reminds my of the Movie Clueless. You know when then turn that nerdy girl into a georgus popular person. So the story is called the girl who loved a giant, does that mean that someone falls in love with hagrid or even.... madam maxine!!!! I hope not the second one because I am not a big fan of same sex pairing stories, besides that would be wrong. This is a great story and can't wait to see wear it goes!!

Author's Response: wow thank you soooooo much for the review dragon song! it really touched me! thank you again! my biggest review. u sed so many nice things. i luv u!!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>