Reading Reviews From Member: blueyed_beauty
  
6 Reviews Found

Review #1, by blueyed_beautyBonnie and Clyde: Meet The Parents

22nd October 2005:
lol, i loved the whole cliche "daddy i love him!" part! This is a great story so far!

Author's Response: Lmao! I love it too! Thankiez!~

 Report Review

Review #2, by blueyed_beautyMy Prince Charming: Christmas

22nd October 2005:
don't say that it sucked! this was one of my favorite chapters! lol, this is one of my favorite stories so far!

 Report Review

Review #3, by blueyed_beautyHow It Began: Revelations

19th October 2005:
When's he gonna tell her he's a wizard?! Ahhh! This is killing me! I guess the only thing to do is keep reading :D

Author's Response: that is the only thing, isn't it? ah... a terrible thing... suspense... not, lol! glad you're enjoying this story and thanks for reviewing!

 Report Review

Review #4, by blueyed_beautyThe unwritten tales: More than words

17th October 2005:
Whoa...Whoa...Whoa...I think this is one of the best ff's I have ever read...and I've read a lot, believe you me

Author's Response: thanks... I'm glad you liked it :)

 Report Review

Review #5, by blueyed_beautyThe unwritten tales: the seventh year

17th October 2005:
I love how you put it from each person's perspective...it helps us figure out their personalities and such...i'm definately going to keep reading this one

Author's Response: thanks :) yeah, that was what I wanted, that you could know every character from the inside...

 Report Review

Review #6, by blueyed_beautyMy Reflection: Graduation

20th September 2005:
OMG! OMG! OMG! It's so...ahhhhhhhh! I'm totally speechless. I wish I could become half the writer you are! OMG! When you describe how Lily feels when she dances it makes me want to get up and dance too!(and that's not the prettiest picture) You're such a talented writer...This story was so amazing...OMG!

Author's Response: Thank you sooo much! I'm glad you enjoyed reading it so much! :D

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login