Reading Reviews From Member: NaughtyLittlePotato
  
10 Reviews Found

Review #1, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: We Tell Frichard About Our Wedding Plans

2nd September 2013:
AWW!!! Louis just gets cuter and cuter! Like how is that even possible?! I feel like when I read your story that I'm part of it, like I'm friends with them and this is going to be the end of me! I am ridiculously excited to read Maylin's POV! Update ASAP! :D xo

Author's Response: Ahhh that is so amazing that you feel like you're part of the story!
And I knowww will Louis's cuteness ever cease??
Haha I'm glad you're excited for the Maylin POV, I'm almost done with it c:
Keep reading and reviewing! x


 Report Review

Review #2, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: A Bad Start

2nd August 2013:
OMG! Hugo and Song are legit the cutest thing hahahah! Can they just show Jaylin the crack so everyone can be together and be happy?! I like happy endings, ok?
And albeit a little bit sort of... Ruined, Chase and Louis date had the potential to be really cute hahaha.
I absolutely cannot wait for the next chapter! I need Rose to be ok. Because otherwise Scorp with lose it and I'll lose it. Totally losing my shit here. Please make this stop! Excellent chapter as always! Update soon!!! Xo

Author's Response: Hugo and Song are pretty adorable, huh??
Haha I'm sure Chase and Louis's date would have been perfect if it hadn't been in February and Rose hadn't wound up in a coma xD
Hopefully Rose will be okay, because like you said if she isn't Scorpius gonna go cray, full on.
Next chapter is actually from a different POV, I hope you like it! (: keep reading and reviewing! x


 Report Review

Review #3, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: Louis the Male Prostitute

8th July 2013:
Aww. I like this chapter :) It's just refreshing and cute andilovechaseandlouisandomgsomanyfeelsTOOmanyfeels. They're so lovely.
James properly has me in creases! Finally showing off the twins hahahah.
Jaylin just need to elope. Or just sort it out, Chase is going to have to intervene because they're just going in circles! GAHH!
Obviously another awesome chapter! Can't wait for the next! :D xo

Author's Response: Thank you, thank you :D
Chouis and Jaylin really get to me. Lol I agree that they are both quite fabulous couples that really belong together :D
Keep reading and reviewing! x


 Report Review

Review #4, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: The Seer/Motivational Yoga Master

9th June 2013:
Hugo and his swag! Omg! Hahahaha!
Damn you Trelawney and your magic stone, ruining our protagonists lives!
That's it. Jaylin (James/Maylin) might just be my favourite couple here. Obviously bar Louis/Chase.
But Louis keeps on ruining things! Eehmahgerd sort it out boy!
I'm so excited to see who Chase talks to using her pen-pal thingery! Can't wait for the next chapter!! :D xo

Author's Response: Hugo is definitely an interesting kid, haha.
If Trelawney wasn't so awesome, she would probably be at fault for everyone's problems caused by The Stone xD
Jaylin is quite the fabulous couple, aren't they?
Next chapter's in the queue :D keep reading and reviewing! x


 Report Review

Review #5, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: The Irony

1st June 2013:
As much as I want to dislike Wonderboy this chapter makes me want to cuddle him to death -.-
Damn it Louis, get your shit together dude!
"The Impregnator" - still makes me chuckle!
Jeezee. I can't wait for the next chapter!! :D xo

Author's Response: Wonderboy is such a love-hate character xD
And I know, stupid cute Louis!
I'm writing the next chapter now ^_^ keep reading and reviewing! x


 Report Review

Review #6, by NaughtyLittlePotatoThe Sidekick: The My-Best-Friend-Impregnated-the-Girl-of-My-Dreams Club

24th May 2013:
ERHMAHGEERRDDD CHASSSE.
This story creates too many conflicting feelings in me! My feeelsss!!! I just want Louis and Chase to be together forever but at the same time I want her to be a bad ass feminist who ain't got time for no man. Also, how is it even possible for anyone to be as cute as Scorp? Can we all just take a second and appreciate him, please? Thank you.
I just love this story so much. As much as Scorp loves Rose. As much as Rose quite obviously loves ice cream and peanut butter. As much as Louis loves Chase. I'll stop now. Can't bloody wait for the next chapter! Xo

Author's Response: Wow, thank you :D
As a fan of your story, it makes me extremely happy that you're a fan of mine!! Haha and yes, this story is extremely full of conflicting emotions xD
I'm writing the next chapter as I speak(...type?)
Keep reading and reviewing!! x


 Report Review

Review #7, by NaughtyLittlePotatoI Just Can't Help Myself...: I Just Don't Understand

22nd May 2013:
Omg. Can Freddue and Dor just have like a bazillion babies already and live happily ever after? James, the bloody tosser! Can't wait for the next chapter! Xo

Author's Response: Hahaha well, that escalated quickly... ;) I'm glad you like it! Thanks so much for reading and reviewing.

 Report Review

Review #8, by NaughtyLittlePotatoTangled Web: Chapter Ten: Malfoy Mansion

20th May 2013:
Aww! Draco and Teddy are so canny! I can't wait for the next chapter! Xo

Author's Response: thank you for the review!! :)

 Report Review

Review #9, by NaughtyLittlePotatoPlaying House with Malfoy: Sleepness Nights

8th May 2013:
Oh my God. This story though. I can't cope.
It's so good!

 Report Review

Review #10, by NaughtyLittlePotatoHappily Ever After Take Two. : I only want you

13th April 2013:
Aww, this story is so cute! Can't wait for the next chapter :) xo

Author's Response: Thank you! Means a lot that you are enjoying it! :)

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login