Reading Reviews From Member: LostPessimista
  
51 Reviews Found

Review #1, by LostPessimistaDear Lord Voldemort: Dear Lord Voldemort

15th August 2006:
Lmao. Oh man, I've had a very terrible day and this just made me grin like mad. Brilliant!

Herman here should maybe quit being a psychologist and intern himself in St. Mungos as well. Permanently. Anyway, loved it. "Love Eaters." Lol,that was priceless!

Author's Response: Aw, thanks so much! I'm so happy this made your day better! And I agree with you about Herman; locked in a padded cell with 'Never To Be Released' stamped on his file ;) Thanks for reviewing! ~Cat

 Report Review

Review #2, by LostPessimistaThe Other Woman: Two

28th July 2006:
Ooh, very interesting. I like what you have so far and I've now added this story to my favorites so I can keep checking up on it. Update soon!

 Report Review

Review #3, by LostPessimistaIf Walls Could Talk: If Walls Could Talk

3rd July 2006:
That was "wicked"!

Haha, great work. I love that twist and the entire gossip theme. Oh god... it's so true... we teenagers are a lost cause...

Keep up the good work.

Author's Response: Thanks for reading! I'm glad you liked it!

 Report Review

Review #4, by LostPessimistaOmniscient: Chapter One: Draw The Line in the Sand

22nd June 2006:
Wow. That was amazing. Truly amazing. Keep up the terrific work!

 Report Review

Review #5, by LostPessimistaNot a Magical Bone in My Body: An Alcove Filled of Flowers

12th June 2006:
...That was fabulous. Holy --! Now to put this in my little favorites thingy magigger somewhere around here.... *clickity click*

Author's Response: Yay! What a nice review to come home to. And an add to favorites! Splendid, splendid! I thank you heartily.

 Report Review

Review #6, by LostPessimistaConnection: The Philosopher's Stone: Prolouge: Summoning

7th May 2006:
As much as I hate crossovers (hate them, hate them, HATE THEM) I just can't help but say that I'm going to have to keep reading this one. I just love FMA. Omg, now I need to go watch all the episodes again. *cries*

Well, er, anyway, that was a great and very interesting introduction. Very compelling indeed. *clicks to favorites*

Author's Response: THANK YOU SO MUCH!!! I LOVE FMA AND HAVE ALL OF THE VOLUMES ON DVD!!!!! I hope you continue to enjoy it. ill do my best and if you feel their is something wrong, please bring it up with me!!!

 Report Review

Review #7, by LostPessimistaInbred: Genetics Never Lie, Although Sometimes They Exaggerate For A Laugh

26th January 2006:
Ahh, I bow to you, O Evil Genius! This story is so flippin' funny. I haven't read anything so warped and twisted in quite a long time, and I just want to say, I love it! I don't really like any Draco/Hermione stories so reading this one makes me want to tumble off my chair and roll on the floor laughing my head off. Keep up the great work! And update soon!

Author's Response: I must say, I do like the Evil Genius title. I too am not fond of Draco/Hermione stories, which is why I picked the ship as the basis for this fic. Thank you very much for the lovely review, and I shall endeavour to update as quickly as possible. :)

 Report Review

Review #8, by LostPessimistaRon Weasley: An Autobiography: Harry Potter

11th November 2005:
I looooove it. Update sooon pleaseee!

 Report Review

Review #9, by LostPessimistaThe Four Founders: Rowena Ravenclaw

10th November 2005:
*dies* That's it? You mean to tell me that that was the ending? That... that?! When I was reading it was the last chapter, I swear my heart stopped. All I was asking myself was "SHE'S GONNA TIE UP ALL THE LOOSE ENDS IN ONE CHAPTER?!" and I must say... I got slightly emotional at letting this story go. So wonderful job, you're a spectacular writer, I'm totally envious, and awaiting a future sequel. *hint hint nudge nudge* In other words... I LOVED YOUR STORY. Woo... I needed to get that off my chest...

Author's Response: Yep. That's it. That's the ending of Part I. You got emotional? Then you can imagine how I felt, lol! I'm really flattered that you liked it, because I'm very proud of this... Thank you so much for reviewing:)

 Report Review

Review #10, by LostPessimistaRon Weasley: An Autobiography: The Beginning

8th November 2005:
Wow, what a great, funny and creative idea! So going to my favorites.... *presses little button* You write really well! Greaaat jooob

Author's Response: Thanks! I'll have the 2nd chapter up as soon as possible! :)

 Report Review

Review #11, by LostPessimistaConfessions of a Sort-of Death Eater: Prologue: Why Me?

22nd October 2005:
Good job. This is actually pretty interesting and very descriptive. Hope you update soon!

Author's Response: Thank you, I'm so glad you liked it! I'll definitely be updating soon, and hopefully the next chapter will be better :)

 Report Review

Review #12, by LostPessimistaALBUS AND MINERVA: ALBUS AND MINERVA

5th October 2005:
Aww, that was great! You write so well! I'm rather jealous. This was an excellent story. Now you make me wonder about the two...

Author's Response: From their first conversation in book one where he said "I"ve never seen a cat sit so stiffly" I sensed a teasing, playful interaction between those two! Thank you so much for your great review...I'm so glad you liked it!

 Report Review

Review #13, by LostPessimistaIf the Ring Fits: In which Draco is force-fed soup

6th September 2005:
Yay! Fabulous! Loved it! Update soon, pleeease!

Author's Response: I'm so happy you like it!

 Report Review

Review #14, by LostPessimistaRebirth: Rebirth

1st July 2005:
*is speechless* Okay, so not completely speechless. Holy.... My goodness, you are so darn amazing it's not even... I dunno! This *is* one of your greatest works yet, girl! It was so beautifully written, it flowed together so perfectly... I mean, you captured everyones emotions so good, so... Like that's the way they would actually be. Wow, it made me cry at three different times in three different parts of the story. Anyways, (wow, long review) it was great. You keep doing your thing!

Author's Response: Aw, thanks I didn't even know you read my stories, but I'm very glad that you liked it. Thanks for making the banner for me; it's beautiful!

 Report Review

Review #15, by LostPessimistaRed Head: Red Head

19th May 2005:
Aww, such a cute little story. I love it!

Author's Response: Thanks!!

 Report Review

Review #16, by LostPessimistaJinxed: No Really! I Did Learn Defense!

19th May 2005:
SHE SHOULD BE A PANDA!! (Sorry, I have an obsesion with pandas...) Anyways, great chapter, update soon, all that jazz.

 Report Review

Review #17, by LostPessimistaUnstoppable: Unstoppable

8th May 2005:
Wow... that was... so... wow... Great...

Author's Response: Thank you very much :) I appreciate your review!

 Report Review

Review #18, by LostPessimistaNorth's Wood: A Prophecy Fulfilled?

7th May 2005:
Yay! Finall, finally! Wooot! Great job! Now you keep writing and sending those chapters in, kay?!

Author's Response: Haha, thanks; I can take a hint. I'm glad you liked it so much, and I'll REALLY try to keep writing and updating for you :)

 Report Review

Review #19, by LostPessimistaCatching A Flower: She Said Yes

3rd May 2005:
Woohoo! Yay! More, more! Please! Awesome chapter, awesome story. What else can I say to make your heads bigger? :)

Author's Response: Haha! Don't worry, I promise our heads won't get too big.

 Report Review

Review #20, by LostPessimistaA Fossil in the Mud: Chapter One: Encounters

17th April 2005:
Wow, this story is very interesting, in a tremendously good way. Update soon, please!

Author's Response: Thanks! I really have to put up the next chapters XD

 Report Review

Review #21, by LostPessimistaSince You've Been Gone: The Letter

17th April 2005:
That was so nice! I loved it!! You're a great writer. I'm gonna miss this story, but I'm glad there's a sequel to the sequel. Keep on writing!

Author's Response: thanks! thanks again! thanks thanks thanks! ~CeeCee~

 Report Review

Review #22, by LostPessimistaTangled: Delicate

17th April 2005:
Oh my goody god, that was so amazing! I got all teary eyed as well. I'm happy you're back so you can continue the story, and I'm sorry for all the trouble you've had. Wooot! Update sooon!!!

 Report Review

Review #23, by LostPessimistaThe Summer Rain: Thunder and Lightning

14th April 2005:
Woot, I finally reviewed! I love where this story is heading. You're such a good writer. I'm rather envious. But anyway, continue, and update soon!

 Report Review

Review #24, by LostPessimistaNorth's Wood: Firewhisky

1st April 2005:
=-o You're evil. How could you just... just... ruin the moment?! Well, Abigail ruined the moment, but still. GO WRITE SOME MORE, RIGHT NOW!!! And update soon!

Author's Response: Ha ha, yep, I'm just about to go and start writing the next chapter, actually. I hope you still liked it, even though Abby ruined North and Oliver's kiss :) Thanks for reviewing.

 Report Review

Review #25, by LostPessimistaSince You've Been Gone: Bowing Out And Getting Locked In

26th March 2005:
=-o OMG, I wanna know what happens next. YOU BETTER UPDATE SOON OR... I DUNNO YET, BUT I'LL THINK OF SOMETHING!!

Author's Response: lol, i'll try my hardest. i'm prolly gonna rewrite the next chapter. i'm not quite finished with it. ~CeeCee~

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>