Reading Reviews From Member: helpwillalwaysbegiven
  
104 Reviews Found

Review #26, by helpwillalwaysbegivenClash: Real

13th September 2013:
WHAT THE ACTUAL FRICK OMG OMG OMG OMG OMG ! BJHJJKLLJKL:LKLKKJHHGFGHBJHL HOLY MOTHER OF MERLIN CUTE AND PERFECT BUT IT SOUNDED LIKE THE END!??? I DON"T WANT IT TO END :( IT AND YOU ARE AMAZING OMG THIS CHAPTER ALMOST KILLED ME SERIOUSLY FHGHKHLKJLLKK

 Report Review

Review #27, by helpwillalwaysbegivenBang: Emotional reunions are not to be held at best friend's weddings.

8th September 2013:
WHOA. WAIT. WHAT?! OH MY MERLIN! MY MIND = BLOWN. TALK ABOUT A PLOT TWIST, HOLY CRAP! I didn't see this coming at all, and I normally don't like pregnancy fanfics, but somehow, this actually works! And not only does it work, but it works WELL. Wow. This chapter was just amazing; from the huge plot twist, to the intricate descriptions of the wedding, to the freaking adorable scene of James and Aimee talking things out, to the scene of Dan and Aimee which tied up their loose ends of a relationship so perfectly. Absolutely wonderful chapter and I can't wait for the final one!!
~ Jenny

 Report Review

Review #28, by helpwillalwaysbegivenDaddy's Girl: Enjoyment

25th August 2013:
OMG YES FINALLY THEY KISS! Holy hippogriffs, Flora's story though! I did not expect that at all but WOW it explains a lot.. Everything about her makes much more sense now. Poor Flora :( I absolutely loved the way Albus reacted to her story though, he is so sweet it makes my heart melt! This was a fantastic chapter, please update soon! Keep up the amazing work!
~ Jenny

 Report Review

Review #29, by helpwillalwaysbegivenBang: And just when everything looks like it's going to be alright...

19th August 2013:
HOLY. SHIT. JAMES! You Gryffindor, you :( Omg Ellie please update soon, I can't wait to see what happens next!

 Report Review

Review #30, by helpwillalwaysbegivenBeing the Other Woman: Forgetting James Potter

15th August 2013:
Hello, I just wanted to say that I am enjoying your story. The idea of it is interesting and I would love to read more!

Author's Response: Awh thank you! Next chapter should be coming up any day now... (if I can find the capacity to finish it I mean)

 Report Review

Review #31, by helpwillalwaysbegivenA Woman's Guide to Professional Quidditch: Finding Yourself but Losing Another

15th July 2013:
WOW SJKJksdkfjsdkjkdflvj THIS CHAPTER WAS FREAKIN AMAZING LIKE WELL WORTH THE WAIT. I LOVE JAMES AND HOW HE'S ALL PROTECTIVE YET MAD AT GIGI. AND JUST THIS IS PERFECT AND I AM FLIPPIN OUT THAT WAS SO GOOD I CAN'T EVEN. PLEASE UPDATE ASAP PLEASE PLEASE PLEASE I CANNOT WAIT TO FIND OUT WHAT HAPPENS WITH JAMES AND GIGI- SHE BETTER REALIZE THAT HE IS THE LOVE OF HER LIFE AND THEY BETTER LIVE HAPPILY EVER AFTER BECAUSE THAT WOULD JUST BE PERFECT AND BEAUTIFUL AND THEY COULD HAVE FIT QUIDDITCH BABIES AND YEA...okay just had to have my freak out sorry this is such a good fanfic! UPDATE SOON THIS TIME PLEASE :)

Author's Response: Thanks for all the support! I love all the caps! lol Gigi and James will have their ups and downs and I'm not even guaranteeing they will end up together, but keep freaking out! I love it:D Update will be soon darling ;D

 Report Review

Review #32, by helpwillalwaysbegivenThunder: I like my life.

21st June 2013:
Aw omg I loved this chapter! This new side to Louis is so interesting and just makes me like him even more than I already do, gosh. He is so heartbreakingly sweet. GAH! I can't wait for the next chapter! I love this fanfic so much. Keep up the AMAZING work!

Author's Response: Yay! I'm so glad you liked it :) Ahaha, well, I couldn't just have him be the perfect character - he wouldn't be very interesting if that were the case. He is a sweetie, though. The next chapter is coming very soon! Thanks for the lovely review ♥

 Report Review

Review #33, by helpwillalwaysbegivenClash: Goosebumps

17th June 2013:
WOW so amazing. I know everyone tells you this, but you are an amazing writer. You have so much talent! Your story is so perfect- funny, dramatic, uses correct grammer (awe yeah) and is throughly developed. I just adhfjdfkafdaks love it...I love James and Aggy...I love Freddy and all his humor.
I just love everything about your story. I love it as much as i love sparkles and ice cream(which is a lot)! You have done a fantastic job girl! You are the master of all fanfiction. This story is flippin' amazing. You deserve a tiara or crown of sorts.Well done and please update soon this time! I am a walking, talking teenage girl made of anticipation and longing. :)

 Report Review

Review #34, by helpwillalwaysbegivenCamp Quid: Testing Strengths

8th June 2013:
I love your story, i'm so excited to see where Carrie and James' relationship goes. This story is going to be my summer fanfic favourite aha! I love how the story takes place at summer camp because its the perfect time for adventure and romance! I'm just really glad i found your story! It makes me happy and i cannot wait to read more :)

Author's Response: Ok so this review made me smile like crazy as well as blush, since i'm not used to being on the receiving end of super sweet reviews like this one, so thank you soo very much! It's very flattering (and puts pressure on me to write more aha) to know that this is one of your summer faves!
One of my favorite things about summer camp is how the real world gets suspended and you feel like anything can happen, which should help Carrie and Albus' relationship along ;) Thanks so much for reading and reviewing, and I'll work on getting you an update soon!


 Report Review

Review #35, by helpwillalwaysbegiven30 Days of You and Me: Letter

5th May 2013:
Ok I understand that Rose is pissed at Scorpius for lying, and I don't blame her, but damn. I think she should hear him out! Poor guy :( she's bound to let him explain soon though... Right?! I hope so.
Keep up the amazing work! I lovelovelove this fanfic!

Author's Response: Hmm. I see where you're coming from, but I think I'd be pretty much where Rose is right now. She doesn't know how he feels about her. He's been completely dishonest without ever saying things to her... and he's been kissing her while he's seeing another girl. I think Rose can also sympathize with this other girl who has no idea she exists. Now she can wonder, what else is he lying about?

So I do get that it's so easy looking in on a couple and knowing they should be together and wanting it to work out, but if I was in Rose's shoes he would have been punched. Multiple times.

Thanks for the review :) So glad you're liking the fic!


 Report Review

Review #36, by helpwillalwaysbegivenBang: Ex-boyfriends' families tend not to like your new boyfriend, I've discovered.

30th April 2013:
Holy shit talk about DRAMA. That cliffhanger asdfasdgfadfgh! I can't believe it. And Aimee, girl do you not see that James is falling for you?! Ahhh. Can't wait for the next update!!!

 Report Review

Review #37, by helpwillalwaysbegivenThunder: I like my job.

23rd April 2013:
So uh I somewhat understand French and I KIND OF JUST DIED A LITTLE INSIDE WHEN I READ THE PARTS WHERE LOUIS SPOKE FRENCH, LIKE UGH MY HEART BROKE FOR HIM, NO BIG DEAL. ASDKFJASDFF this chapter was A+. Please update again soon!! This fanfic is one of my absolute favourites!!!

Author's Response: Haha, I am very glad you understood my awful attempts at French. AND I'M SORRY FOR MAKING YOUR HEART BREAK, BUT IT'S NECESSARY FOR THE STORY. ADFKLJFKSLDJ why thank you! Next chapter is in the queue :)

 Report Review

Review #38, by helpwillalwaysbegivenGlimpse: The Book

21st February 2013:
LOVE IT! I adore your James, he's so laid back in a cool and mysterious way and I love how he is all popular and athletic yet artistic! It's not often you see JamesII fanfics where he is artistic like that! I'm super excited for the next chapter! PLEASE PLEASE PLEASE UPDATE SOON!

 Report Review

Review #39, by helpwillalwaysbegivenBang: My new apartment is officially the greatest place on the planet.

16th February 2013:
Ou la la is James starting to grow feelings for Aimee, perhaps? I love this happy-James and this happy-Aimee! It's so nice to see them NOT having a go at each other all the time. And their kisses in this chapter... omg cute. Can't wait for the next chapter!! Keep up the amazing work!

Author's Response: i think it's nicer, too - it's so much nicer to write a teasing james and aimee than ones that are always at one another's throats. haha, the next chapter has been uploaded now because i'm such a slow coach, and there's more jaimee kisses ;) ty so much for the review, and i'm so sorry for the late response!

ellie :) xx


 Report Review

Review #40, by helpwillalwaysbegivenBeauty Queen: Not a Date

11th February 2013:
This chapter was amazing! Well done! I can not stress how much I love your story and characters! That kiss.SO PERFECT AND CUTE AND AWWW :') I really really really hope you'll update soon!

Author's Response: Wow, thank you! I'm so glad you liked the chapter and the story! And I'm happy you liked the kiss :)

Thanks for reviewing and the next chapter is in the queue (albeit I'm responding to this review four months late).

-Rebecca


 Report Review

Review #41, by helpwillalwaysbegiven30 Days of You and Me: Paint

7th February 2013:
THAT KISS. Or should I say, THOSE KISSES. Hot damn! So cute. Also, aw I'm so proud of Ronald for being so nice to Scorp! Yay :) Pretty please update soon! I love this story!

Author's Response: ALL OF THE KISSING.
Did you ever doubt Ron? Well, my Ron. Who I believe to be rather accurate in my own biased opinion. I'm so glad you're enjoying it! And all the snogging! Thank you!


 Report Review

Review #42, by helpwillalwaysbegivenClash: Gold

1st February 2013:
AAGGHGAGAHAGAHGAAHJKLJKLJKLHJKH OH MY GAWD OAJHGHKJLK:JHL:K LOVE LOVE LOVE AKJAH:JK:"L:""
:

 Report Review

Review #43, by helpwillalwaysbegiven30 Days of You and Me: Distraction

25th January 2013:
OMG THEY ARE TOO CUTE. STOP IT. GAH. :') Please update soon!!!

Author's Response: I'M SORRY I'LL STOP.

Nah.

Thanks :)


 Report Review

Review #44, by helpwillalwaysbegivenClash: Snap

21st January 2013:
LOVE THIS STORY PLEASE UPDATE SOON I CANT EVEN FUNCTION AGGGHH I LOVE THIS STORY

 Report Review

Review #45, by helpwillalwaysbegivenThunder: I hate the rain.

10th January 2013:
LOVED THIS CHAPTER. So intense! I was on tenterhooks the whole time! Aw, poor Louis' only trying to help Ava.. :( Can't wait for the next chapter though. Please update soon!!

Author's Response: THANK YOU. I'm glad you enjoyed it so much :) You're right, he's only trying to help... I'll try and update soon!

 Report Review

Review #46, by helpwillalwaysbegivenBeauty Queen: Ask Away

9th January 2013:
Hello there :) I love your story and I think you should continue to write it!! I love your James!! He is super adorable and mysterious!! Update much faster this time please!!! :)

Author's Response: Aw yay! I'm so happy you like my story :) And of course I'm going to continue to write it. I'm so happy you like my James and I'll try to update sooner.

Thanks for reviewing!
-Rebecca


 Report Review

Review #47, by helpwillalwaysbegivenThunder: I hate my life.

1st January 2013:
Louis is such a sweetheart! AH, please update soon!!

Author's Response: Ahaha, I suppose he is. An update is going into the queue tomorrow!

 Report Review

Review #48, by helpwillalwaysbegivenNo Ordinary Nutter: Of Nutters and Intense James Training Sessions

8th December 2012:
I LOVE this! You are freakin halarious! And James is so...prefect! And Halle is so funny! I can't wait for more chapters! Keep up the great writing :)

Author's Response: i LOVE this review :) literally made me smile, LIKE A LOON. but i thank you very much !

 Report Review

Review #49, by helpwillalwaysbegiven30 Days of You and Me: Storm

2nd December 2012:
Great chapter, as per usual! I didn't think it was possible, but Scorp and Rose are getting cuter and cuter. Ah! And I really want to know who this raven-haired girl is! Can't wait for the next chapter. Keep up the excellent work!! :')

Author's Response: They really are rather cute, aren't they? Quite a feat. Thanks so much for the review!

 Report Review

Review #50, by helpwillalwaysbegivenDaddy's Girl: Discomfort

15th November 2012:
Oh my Merlin this chapter was TOO funny! I LOVE THIS STORY LOADS! PLEASE UPDATE AGAIN REAL SOON! ♥

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page   Jump:     Next Page>