Reading Reviews From Member: lupinssweetie
  
30 Reviews Found

Review #1, by lupinssweetieSomething Wicked: The Sorting Hat.

23rd July 2005:
Ooh! Very good! Galinda a Slytherin? Hehe... makes sense. It IS before she's Glinda after all. And Elphaba makes sense as a Ravenclaw. I want her to meet Harry though! Lol. And are she and Galinda still gonna be friends? Ooh, this is so exciting. I think that you have Elphie's emotions down to a tee. They are absolutely perfect! Just like in the book. Keep going! I can't wait to read more!

Author's Response: Ah yes. I'm glad I got Elphie's personality right. I was worried about that. And of COURSE Galinda and Elphaba will still be friends!! What would this story be if they got into a .... *ponders* .......... Haha. Nahhh. About Elphaba and Harry; I have plans. *evil laughter*.

 Report Review

Review #2, by lupinssweetieSomething Wicked: Arriving

23rd July 2005:
AHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! WICKED AND HARRY POTTER!!!!!! ONLY MY TWO FAVORITE THINGS EVER!!!!!! Therefore, (done with excited capital letters) this story is amazing. I am so in love with Wicked. No joke, I'm listening to Defying Gravity as I type this review. I can't wait for Elphie and Galinda to meet up with Harry and Ron and Hermione and all of them! YAY!!!!!! You deserve a huge round of applause *claps very hard* Write more soon! I need to read! Haha. I love this story so far!

Author's Response: LOL well then. Thank you very much *bows gratefully*. I have a few chapters finished, so I'll upload them one at a time. Thank you for reviewing. Oh yea, AND I'M GLAD YOU LIKE WICKED AND HARRY POTTER TOGETHERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanks again, lol. ~Elphie

 Report Review

Review #3, by lupinssweetieProngslet: Harry's Birthday

23rd July 2005:
YAY!!!!!!!!!!! Again, I loved it. I must say that my favorite part was when you said that Dumbledore swept in in his "Dumbledore-ish fashion". That made me laugh, and I can also picture it very well. I loved Sirius and Remus's little hex war at the beginning of the chapter. That made me laugh. And what happened to Harry? Who was there? What did Peter do this time?! Grrrrrrrrrrrrrrrr.... You can't leave me hanging! Haha. Anyway, awesome chapter and I can't wait to read more.

Author's Response: Yay, glad you did! Lol, Dumbledore and his Dumbledore-ishness, the thought had just struck me while I was writing and I imagined the scene perfectly in my head. It was funny, lol. The hex war between friends, that was amusing and made me smile all the while I was typing it. As for what happened to Harry and who did it, hehe, you'll see... Peter, other than giving the location and what was going on, did nothing. He's just a dirty, dispicable, nasty, horrid Rat. Sorry about leaving you hanging, lol, but I couldn't help myself. Anywho, thanks for the great review and the next chapter will be out soon. ^.^

 Report Review

Review #4, by lupinssweetieProngslet: Explanation

21st July 2005:
This is so sad! Poor Harry, hearing about his parents for the first time! I really liked how you described their emotions in this... especially Sirius and Remus's. And I liked how they tried to stay strong for Harry's sake. Anyway, this was very good and I am so excited to read the next chapter!

Author's Response: I'm really glad you liked it! ^.^ I tried a lot with this chapter to make it just right. Sirius & Remus, yes, *Sighs* they knew it was Harry's turn. As for the next chapter, it's actually done. *Chuckles* And I really could put it out today or tomorrow, but a reviewer said it'd be better to wait till July 31st to make it seem more like Harry's Birthday. Hmm...

 Report Review

Review #5, by lupinssweetieVeritas: Veritas

21st July 2005:
Wow.... just... wow. This is so angsty! I LOVE IT!!! Now, I must admit that I am still mad at Snape either way, but this makes perfect sense. Like it definately could have happened. (And it probly did knowing JKR lol). But I think this was soooooooooooooooooo beautifully written. It was captivating. I really did love it. It was wonderfully written and so full of emotion. YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And... someone needs to stand up for Snape. I'm glad it's you.

Author's Response: Thank you very much! I honestly think Severus is innocent, so I felt compelled to defend him. This was the first idea I had when reading about what happened, and it makes the most sense, just short of a private Unbreakable Vow between Dumbledore and Severus. I guess we'll see. =)

 Report Review

Review #6, by lupinssweetieProngslet: A Day in The Park

15th July 2005:
Awwwwww! Harry and Ron are friends now! YAY!!!! I'm excited! Wow. This was a very good chapter. I liked it very much! Keep writing! I wanna read more (though that won't be for a while, I know).

Author's Response: -Grins- I'm glad you liked it! Next chapter soon, k? ^.^

 Report Review

Review #7, by lupinssweetieProngslet: Trust is Earned

8th July 2005:
Aww! So sweet! I'm still really enjoying this story. It's very emotional. Sirius and Remus are so nice! And poor Harry! Update soon please. I must read more! Lol.

Author's Response: Lol, thanks! I'm glad you like it! -Grins- The next chapter is in limbo so it should be out here very, very soon. ^^

 Report Review

Review #8, by lupinssweetieProngslet: The Malfoy’s

1st July 2005:
I am so sorry that I haven't reviewed in so long. But anyway, very very good. I like it a lot. I love Sirius and how hungry he is all of the time. Haha. It makes me laugh. And it's starting to get suspenseful. Ooh! I can't wait to read more! Update soon!

Author's Response: Yay, thanks for reading and reviewing. Lol, Sirius is hungry a lot, isn't he? Its the dog in him, lol.

 Report Review

Review #9, by lupinssweetieThrough Black Eyes: The Betrayal

20th June 2005:
Wow. Seriously... wow. This was amazing. I don't think that there are any other words to describe it. You are a phenomenal writer. The emotions were perfect, the imagery was wonderful. This was just amazing. I hate Peter now more than I ever did before. Haha. I need to read more of your fics because I absolutely loved this (though not now because I'm dead tired). Keep going with this, I need to read more! Until then, it's going in my favorites!

Author's Response: I'm glad you like it so much. I know what you mean about Peter... I've never quite been able to write anything unbiased about the little s.o.b. The next chapter's going to be hard... Based on the positive feedback I've been getting from this, I've decided to go ahead and make it a full length story

 Report Review

Review #10, by lupinssweetieYou'll Be in My Heart: You'll Be in My Heart

20th June 2005:
AWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!! So very cute and adorable... I will not cry, I WILL NOT CRY! Too late! You've got the better of me! This was so adorable and wonderful and emotional and... *sobs* WHY DID THEY HAVE TO DIE?!?!?! Okay, I'm done. Anyway, this is so sweet and I love it and it was very well done!

 Report Review

Review #11, by lupinssweetieA Beautiful Let Down: Chapter Two: Born to Run

20th June 2005:
So far... very good. Very emotional. I like it a lot! Keep going! I look forward to reading more.

 Report Review

Review #12, by lupinssweetieOne Sock Left: It's because we're good looking.

20th June 2005:
I just wanted to let you know that this rocks! I don't think I have ever laughed so hard in my ENTIRE LIFE!!!!! I think I've woken my parents with my laughing. There are tears running down my face right now and I don't ever laugh that hard. Anyway, I love this! Update soon!

 Report Review

Review #13, by lupinssweetieIris: Iris

17th June 2005:
Oh my Godric, this was so sweet! I too am a huge fan of the Marauders and this story made me laugh! It is exactly how I pictured them. Very wonderful. I love it. And I love the song.

Author's Response: Thank you!

 Report Review

Review #14, by lupinssweetieFar From Your Perfect Rose: Professor Dumbledore

12th June 2005:
Ooh! Very intriguing! I like it a lot! It's mysterious, I didn't want to stop reading. You'd better post more soon, I REALLY want to know who this Leonora girl is and how she got to Grimmauld Place. I love it!

Author's Response: whooo i feel so loved yea i feel mystery is the key LOL hehe don't worry i'm in the process of the next chap but trying to keep harry on his lil place so as not to make him to different you know *sigh* it'll be out i say by tomorrow thanks for reading! lots of love to you!

 Report Review

Review #15, by lupinssweetieProngslet: Forgiveness

8th June 2005:
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sirius/Harry bonding! *one tear* Well, I absolytely love this story. My favorite part is Harry's thought process: how he doesn't trust Moony and Padfoot right away. He's still nervous around people, he doesn't like become normal right away. I really like that because it's very realistic. I think you've captured Remus and Sirius's emotions very well too. I really like this. Can't wait til you update!

Author's Response: Aw, thank you! How kind. I absolutely love these kinds of reviews. I'm happy you like the way I portray Sirius, Remus, and Harry. I've worked very hard on them to get them just right and in character for their situation. Thank you sooo much for reviewing and I hope you continue. The update will be out soon, constant vigilance. ^^

 Report Review

Review #16, by lupinssweetieProngslet: Unexpected News

8th June 2005:
First off, might I just say that I love this story... They know Sirius is innocent!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! If only that's really what happened. Sigh. Anyway, so far, I'm really liking this story. Poor Harry, but at least he's going where he'll be loved. I think you captured Sirius and Remus's reactions perfectly. Very well done. Onto the next chapter (I dunno if I'll review for the next chapter but I will review before the end, have no fear! Lol.)

Author's Response: I'm glad you like it. I just 'had' to make a story where Sirius was innocent, and still cute, I might add as he didn't go to Azkaban. -Smiles- Anyway, hope you continue reading and enjoy! ^^

 Report Review

Review #17, by lupinssweetieThe Fires Within: Five: A Whiter Shade of Pale

3rd June 2005:
Wow. This story is just... wow. I love it, I really do. You have a beautiful writing style and your story is very intriguing. I can't get enough. Please update soon, but until then, this is going on my favorites!

Author's Response: Gosh, thank you so much! I'm really happy to read that you're enjoying this story as much as I enjoy writing it.

 Report Review

Review #18, by lupinssweetieNot That Girl: One-Shot

30th May 2005:
Love it! Wicked + Harry Potter = Amazing. And this is beautifully written too. Stunning, really. I feel so bad for Hermione. Keep up the good work!

Author's Response: Ah, a Wicked fan... awesome! ^_^ I'm glad you enjoyed it, I really think this is one of my best one-shots. Thanks for the kind review!

 Report Review

Review #19, by lupinssweetiePieces Shatter: Prodigy Child

28th May 2005:
As I told you before, this is an awesome ending to an amazing story. I've loved every second of it. It's so sad, and so beautiful! I really really REALLY do love it. And I'm sure Leonard would be crying too (I have cried at several points during the story). You deserve a gigantic slab of chocolate for this story. It's wonderful! Definately one of my all time favorite Harry Potter related things... ever. You must write more and let me read it... soon!

Author's Response: Thank you so much! I'm glad you like it. Leonard really does have a soft heart, I think, beneath the bravado and suave exterior. =) Thank you for all of your advice and support, I appreciate it...a lot. One of your favorite HP things? Aww.

 Report Review

Review #20, by lupinssweetiePieces Shatter: October 31, 1981

24th May 2005:
Wow. Just... wow. This was absolutely amazing! It's taking a lot for me not to cry right now. This was wonderful. So tragic and yet so beautiful at the same time. You handled the death scene without much blood and gore but still made it eloquest and poignant. I love this, I really do. But Leonard, it's just so sad! I must go eat some chocolate now.

Author's Response: Thank you so much! I appreciate your reviews, of course, and that you like this story so much. I didn't want much blood involved; I didn't think it would be appropriate at all. I like how you used Leonard as an interjection. =) Chocolate is the remedy for all that ails. " It helps, it really helps."

 Report Review

Review #21, by lupinssweetieWhat if I...: ...never let you go?

18th May 2005:
I love it! It's so sweet! Beautiful, really. It's such a cute way to have the Lily/James romance play out. Write more stuff like this! :)

Author's Response: Thanks as I said I'm not very good at writing romance but I'll try and write more!!!

 Report Review

Review #22, by lupinssweetiePieces Shatter: We Will Be Found Out

18th May 2005:
' This is when I was still immature, still young enough to have friends and old enough to make worthwhile enemies.'" <~ Love that line, as I do the part with Leonard and rum! Sigh. I LOVE this chapter (I mean, of course I love anything involving Remy!). This chapter's changed since the last time I read it, but I still love it. My favorite part is the Leaky Cauldron part... so cute and so true to the characters! And CHOCOLATE!!! YAY!!! This siriusly rocks Sev... keep it up!

Author's Response: Thank you so much! Leonard needs his rum, just as Remy needs his chocolate. I needed to make a few changes due to conflicts with history and facts, but I think I've got it right this time. The Leaky Cauldron part was fun to write. Thanks, Idina, I appreciate it! =)

 Report Review

Review #23, by lupinssweetiePieces Shatter: Secret Keepers and Slytherins

15th May 2005:
I <3 Aberforth! Haha! I think he's gifted. Anyway, I really like this chapter. Like, REALLY like it. The way that you describe the tension in the Order meeting is amazing! But my favorite part of this chapter must be James's thought process when he's alone. It's astounding. I mean, exactly what he would be thinking. And such real human emotions. It's wonderful. Truly. i <3 this! I'm going to go eat some chocolate now.

Author's Response: Aberforth is quite gifted, like his brother. Thank you so much; I really appreciate it! Ahhh, chocolate.

 Report Review

Review #24, by lupinssweetiePieces Shatter: Throwing Back the Veil

11th May 2005:
Again with the awesome writing-ness. I can't stand it! Haha. Wow, I'm so bad at reviews. I love your stories so much! And this one is the icing on the cake (the chocolate cake that is!). I siriusly love this. It is so great and your writing is amazing. It never ceases (sp?) to grab me and pull me into the story. I don't even know what else to say. It just... defies gravity! LEONARD!!!

Author's Response: Thank you! Your reviews are great, siriusly. Defying gravity, thank you! A true complement from one devoted to Wicked! =) (leonard!)

 Report Review

Review #25, by lupinssweetiePieces Shatter: It's Very Complicated

8th May 2005:
Yep, so this was awesome again. You are just an amazing writer. This story really grabs me. I adore this story. Your descriptions are phenomenal. You have this quality to your work that makes it interesting and exciting. The fact that you're writing about Remus a little bit makes me quite happy as well. But I must go and eat some chocolate now. If I gush any more I won't have anything left for later chapters. Just know this is awesome and I <3 it. Oh, and I forgot to thank you for the shout out in the first chapter. That was really sweet. YAY!!!

Author's Response: Thank you so much! I added in chocolate biscuits in a later chapter, just for you and Remy. =) And you're most welcome for the shout out, you definitely deserve it!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>