Reading Reviews From Member: Hermionegrangeravis
  
105 Reviews Found

Review #1, by HermionegrangeravisHogwarts and Hormones: Revisited

13th January 2012:
I love it, I always have but what's the sex and the city pun about?

Author's Response: hahaaa so they say abso-blanking-lutely in that show often. and i know they say that in other stuff too but i figured that's what avery would know it from... NYC represent!! haha
mille grazie
xoxo
jackie


 Report Review

Review #2, by HermionegrangeravisBlue Eyed Angel: one morning too much chaos

21st September 2011:
I love it so much. Keep updating!

 Report Review

Review #3, by HermionegrangeravisHogwarts and Hormones: Taking the Castle

19th September 2011:
Don't change a thing.

Author's Response: thanks so much =) keep reading and reviewing
mille grazie


 Report Review

Review #4, by HermionegrangeravisHogwarts and Hormones: Forgive and Forget? Not Likely.

28th August 2011:
I love this story so much!

Author's Response: thank you a million times =D

 Report Review

Review #5, by HermionegrangeravisThe Little Sisters: Moving On and Other Lies

23rd August 2011:
I don't many marauders ff, I love this on! Update!

Author's Response: Thank you so much! I'm so glad that you like my story! I hope you continue to read it! Thank you so much for reading and reviewing!

 Report Review

Review #6, by HermionegrangeravisShut up, Granger: Firewhisky.

31st July 2011:
love it. update? love it

 Report Review

Review #7, by HermionegrangeravisWalking on Eggshells: As Life Continues

31st July 2011:
im just wondering, what did James steal from Lily? love it btw!

Author's Response: thanks! haha and I like to think he went into her makeup and swapped some things with joke products and messed some stuff up heehe

 Report Review

Review #8, by HermionegrangeravisYes I'm Perfect, Lets be friends?: I Reserve the Right to be Angry.

31st July 2011:
i effing love it! update! omg i love it!

Author's Response: Thank you :D

 Report Review

Review #9, by HermionegrangeravisBellatrix's daughter: Me: Going to Hogwarts

30th July 2011:
please update this! i love it so much!

 Report Review

Review #10, by Hermionegrangeravis:

30th July 2011:
please update this! i love it!

Author's Response: Thanks so much!

 Report Review

Review #11, by HermionegrangeravisOne Day: One Day

28th July 2011:
please update this! i love it

Author's Response: thank you! unfortunately, it's finished, but thank you!

 Report Review

Review #12, by HermionegrangeravisEvery Rose Has Its Thorn: Something Hard to Accept

25th July 2011:
omg please continue this!

 Report Review

Review #13, by HermionegrangeravisA Lifetime of - What? NO!: "Oh the people we're related to..."

11th March 2011:
Voo-lay voo coo-shay avec moi? what does that mean? ps i love it!

Author's Response: It means "Would you like to sleep with me?" :D It's from a song that I thought Ron may have heard. It also explains why Fleur got angry with him when he asked it. :D

Thank you for reviewing!


 Report Review

Review #14, by HermionegrangeravisA Lifetime of Insensitive Teaspoons: Weasleys Deny Comment

5th March 2011:
WHERE IS THE NEXT CHAPPIE?! good fic though

Author's Response: I don't know where it is! :( Somewhere in the backlog of my brain... I feel so guilty about neglecting stories... *slaps wrist angrily*

Thank you for reviewing! :) Glad you still enjoyed it!


 Report Review

Review #15, by HermionegrangeravisBloody hell, she's pregnant again!: Over one year later

27th February 2011:
sequel? please?! love it

 Report Review

Review #16, by HermionegrangeravisAll Hallows' Eve: Epilouge

3rd February 2011:
i love it! another sequel!?!!!?!?!?!

 Report Review

Review #17, by HermionegrangeravisThe Test of Love: Forever

3rd February 2011:
SEQUEL! pretty pretty please!

 Report Review

Review #18, by HermionegrangeravisA Weasley in Slytherin: Dumbledore to the Rescue

1st February 2011:
ok ur in middle school? (i read other reviews) u write like you in college for you masters for writing. im in high school and i dont write that good! udate!

Author's Response: awww, thank you!! It's always nice to hear someone who likes my writing, and thanks so much for reviewing! Please keep reading and I'll try to update very soon!

Peace out,
Fred


 Report Review

Review #19, by HermionegrangeravisFinding Myself. (Sequel to Secrets of a Black.) : You Wear a Mask

30th January 2011:
WHERE IS DA NEXT CH?! lol write! lol. love it

Author's Response: Oh, geez, I went on a little hiatus.. haha. Well the chapter wasn't validated because I had too much space between paragraphs or something, but it should be up within a week or two! lol but thanks for reading(:

 Report Review

Review #20, by HermionegrangeravisFred?: St. Mungo's

9th January 2011:
ok u need to write a sequel! PLEASE?!

 Report Review

Review #21, by HermionegrangeravisBut I'm Supposed to Marry Harry: Chapter 7

7th January 2011:
UPDATE MISSY! ok? ok? ok?

 Report Review

Review #22, by HermionegrangeravisAn Unexpected Future: Peanut

4th January 2011:
UPDATE! love it! write write

 Report Review

Review #23, by HermionegrangeravisSomething's Not Right: A Startling Slip...

28th December 2010:
NWE CHAPPIE! I LOVE IT! UPDATE!

 Report Review

Review #24, by HermionegrangeravisIt's Complicated: Different

1st December 2010:
i love it but i hate ginny (like i love what you did with her, its a good thing that i hate her! lol)

 Report Review

Review #25, by HermionegrangeravisOf Billywigs and Broomsticks: The Talk

30th November 2010:
LOL THAT DAY! row row harry! lol loved it! sequel!

Author's Response: Haha, I never thought of doing a sequel before, but now I am interested! Thanks for the review!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>