Reading Reviews From Member: Loosi_D
  
49 Reviews Found

Review #1, by Loosi_DThen and Now: "Our Remedies Oft in Ourselves Do Lie"

24th January 2010:
Wow, I got so caught up in all the Neely-Regulus stuff that I almost forgot about her mum... Methinks I shall need to reread the story so far before the next chapter ;) haha.
Really loved this chapter, it had a bit of everything; annoying girls talking about Sirius' sexcapades, Remus and Lily being... well... Remus and Lily!, a really nice bit with Regulus =P, some closure on her mum's treatment, some nice little insights into Neely's thoughts, Sirius confrontation and a cliffhanger! Can't wait to read the next chapter, it's bound to be pretty darn interesting =P
It's funny, I'm such a Sirius fan, and yet this story consistently has me hating him and loving Regulus haha! Now that's good writing =P Though maybe whatever he has to say now might change that...

Author's Response: I was actually more of a Sirius fan when I began writing this story, but the more I'm writing, the more I like Regulus. It's kind of weird, but at the same time, it's pretty awesome since I'm now no longer sure of what the ending is going to be. I'm glad you enjoyed the chapter :)

 Report Review

Review #2, by Loosi_DFall For Anything: It's All About Reading People

1st January 2010:
Wow, who knew Ray would be the friend to save her from her thoughts? I really like this chapter =) A new friendship is just what Dee needs right now, especially with someone that intuitive! Hopefully it'll make going back to school easier for her too, though it should be interesting to see how other people react to their sudden closeness.
It's funny, the way you've described Ray makes him remind me of a few of my best friends, I love people who are just annoying enough haha. And his family seemed really nice too, hopefully the birthday party should be fun! And I hope it takes her mind off the day before it somewhat =) Poor Dee, it's nice to see her pulling around a bit.
Can't wait for the next chapter, and yay for the sequel!!!

Author's Response: Thanks so much, really glad you like it, and Ray of course! Yup, will just have to see how it is at school... of course knowing me it won't exactly be easy but maybe? Anywaythanks for reviewing, I hope you enjoy the last chapter (Sob)!

 Report Review

Review #3, by Loosi_DFall For Anything: All Or Nothing

1st January 2010:
=( Sirius was such an asshole to her. Who the hell breaks up like that? I want to kill him! Damn you and your ability to make me hate my favourit character =P

Now what can Ray be doing here. hmmm. =P

Author's Response: MY bad! Just hope you don't hate him too much and appreciate how much he did actually do for Dee... and he's just a desperate little boy I'm afraid. His plan kinda backfired I guess! Thanks for reviewing!

 Report Review

Review #4, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: An Awkward Moment

28th August 2009:
Another baby?? =D I bet it is. Don't tell me, I'll see in the next chapter lol
Loved this one too =) Poor Sirius seems a little dejected about not being "the one"... Though he was such an ass to her before... I dunno whether to feel sorry for him or go "serves him right!"
Ah well =P I'm interested to know now what Emily will do with her couple of years off...

Author's Response: OK, I won't tell you, LOL.

Sirius, in OotP, is as much in a fifth year mindset as his godson, and then he lost his chance to grow up. I promise I'm nicer than JKR, but not any time soon and that's all I'll say about it.

Thanks, again!


 Report Review

Review #5, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: Settling In

28th August 2009:
Aww, I love how you've set out his first while in Hogwarts. It's nice to know Emily and Hope kept him going, and his way of earning the students' respect and fear was perfect. Very Snape-like =) On to read the next chapter now

Author's Response: I don't think for a minute that his teaching style came naturally, so he had to develop it. I think he had to find his inner McGonnagal and that he needed to do it quickly. Thanks for reviewing!

 Report Review

Review #6, by Loosi_DFall For Anything: Quiet, Man

19th August 2009:
No! I knew something must have happened between Sirius and Marlene, but no!
On the other hand, I love all the emotions swirling around in the explanations, it was all very realistic. And I'm glad Lily and James have come to an understanding about it =)

Author's Response: Thank you, I'm glad you think so! I hope you'll like the rest and thanks for the review!

 Report Review

Review #7, by Loosi_D:

14th August 2009:
Haha, brilliant! I love when stories can make me laugh out loud consistently =P This is absolutely hilarious, I love your OC and you wrote Remus brilliantly. It'd be nice to read as a longer story, but I think you ended it perfectly, so it really worked as a one-shot.
Love it, love it, love it =)
10/10

 Report Review

Review #8, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: No Other Option

11th August 2009:
I really like this story =)
I love how you write Snape, some people make him too nasty, but I think you've got him perfect, and I love that you've given a different twist to his story, and are explaining everything perfectly. It gives a nice insight into how his mind works and why he has done everything he's done.
I can't wait for the next chapter =)

Author's Response: I grew up around school teachers and even the ones who were really strict and nasty to the students had families that loved them. They really are like two different people, sometimes. Thank you for the review, the next bit is coming, I promise!

 Report Review

Review #9, by Loosi_DThen and Now: "O, What Men Dare Do!"

10th August 2009:
Ahh! I love your Regulus =P Even more so in this chapter, he's adorable, but evil, but adorable.
The rune thing all makes sense now too, I feel stupid for not realising what they were about sooner, but it'll be interesting to see what they do with them.
And I can't wait for the next chapter!!! =) Yay, he asked her out!

Author's Response: Evil and adorable. That's how I like 'em ;) Hahaha. Don't feel bad about the runes. I wasn't very clear about the contents in the previous chapters, so unless you guessed, there was no way of figuring it out :)

Thanks for reviewing!


 Report Review

Review #10, by Loosi_DFall For Anything: A 'Thing'

3rd August 2009:
I LOVE this chapter! lol. Londy is brilliant XP I think part of me missed her in the past few chapters. And I can't believe it, Londy and Oz?? Wow, this story's full of surprises.
I love how Sirius can affect Dee so much with just a look too =P They're so cute!
And you're seriously amazing at building tension! I was bursting with excitement reading toward the end and wondering if they'd tell, or if it'd be another cliffhanger. And the ending - perfect. There are no other words for it, it's perfect. I can't WAIT to read the next chapter.
Was Avery's whole little threat to do with the Black's support of You-Know-Who? Either way, I've a feeling whatever he was talking about will make for an interesting sub-plot later on, I'm intrigued...
Oh, and about my last review, it told me this chapter was up, and when I clicked on it it said there was an error, so I thought my laptop was bullying me again =P

Author's Response: I'm glad you like Londy :) she's awesome and based on a friend of mine so thats greeeat! Did you not guess the Londy/Oz thing? I did try to keep it a little subtle but a lot of people have said they guessed it haha.
Thanks for your thoughts on it, its really great to hear and inspires me to keep going! I hope you enjoy the rest as much :)


 Report Review

Review #11, by Loosi_DFall For Anything: This Domestic Spell Marlarkey

2nd August 2009:
Haha, awkward! Jeez, how can they talk themselves out of that? Lily and James are gonna hate them =P
I can't believe Lily and James kissed as well! They're so cute lol, denying everything. Funny how they all decided to tell each other everything on the same day.
And the beginning was funny, James just doesn't know when to keep his mouth shut, but at least he was oblivious too.
The next chapter wont open for me =( I can't stand the suspense! Gonna try again now...
Anyway, great chapter, I absolutely loved it =)

Author's Response: haha, all a bit coincidental i know but what the hell, makes life more interesting! im glad you liked it and i hope you like the next chap, its waiting to be validated so i dont know how youd be able to open it if you did... :S confused! thanks for the review!

 Report Review

Review #12, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: The Prophecy and a Day to Remember

2nd August 2009:
Aww, so sweet. Does this mean Severus has finally accepted his love for Emily??

Author's Response: Thank you! Yes, Severus realized when he was talking to Lily what he really felt for whom.

 Report Review

Review #13, by Loosi_DThen and Now: "The Winter of Our Discontent"

14th July 2009:
Damn you and your good writing, even I wanted to kill Sirius there! lol
And I'm starting to really like Regulus (and from what I can see, Neely seems to be too =P ), though the runes can't be anything good, especially considering how much he's willing to pay for them! Ah, I want to know what's going on! lol. More chapters! =P Please?
Sirius is seriously a git in this chapter though. Although I can't help but think he might have known they'd have to go back together to re-do the potion... Hmm...
I didn't notice an excess of italics there, but I remember writing a chapter once and going "wow, I used way too many italics there!" so I know what you mean.
Anyhoo, keep up the great writing, I can't wait for more of this story!

Author's Response: More chapters are on the way :) Haha. I guess I didn't use that many italics then x) It just felt like a lot to me because I'm not really an italics-loving person in general. But Neely was screaming/seething/yelling quite a bit at Sirius, so maybe that's why :) Thanks for reviewing! And I'm glad you like it so far.

 Report Review

Review #14, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: Further Repercussions

9th July 2009:
Oh dear, I knew from the words "other guest" what was going to happen there! lol
Aww, the ending of this chapter's so cute, even if Severus has just had legilimency performed on him, poor guy.
I really like this story =) Will there be much more?

Author's Response: I can\'t leave out Voldemort or Dumbledore, who will make an appearance sooner or later.

This story is 92 chapters and 200,000 words long on another archive. I\'ve been combining some chapters and it needs some formating changes for this archive which will make it shorter, but it will still go all the way to a good stopping point in the baby\'s life, at the end of Harry\'s Hogwarts years. I may end this story after Voldemort\'s first demise and start a new one, but the whole story will be told, and perhaps a nextgen story I\'ve been thinking about as well.


 Report Review

Review #15, by Loosi_DFall For Anything: I'm Fine

9th July 2009:
Yay for new chapters =D And it's a lovely long one at that, definitely makes up for the wait ;)
I actually glanced over at the scroll yoke at the side of the screen at one point and was delighted to see I was less than halfway through, I love really long chapters, especially when they're as good as this!
I still absolutely love this story, you're a great writer!
''He sat on it.'' - Genius. Poor Dee is a terrible liar, how on earth has she managed to keep their relationship secret for this long? =P
And I was so convinced for a moment that she was gonna blurt something out about her and Sirius when she was drunk at the match!
Can't wait to read the next chapter and see if Sirius finishes telling Lily and James.
10/10 again =)

Author's Response: oh yay, i\\\'m glad you appreciate the length, i prefer longer ones too but it puts some people off! to begin with mine were too short and now they just seem to go on and on! thanks so much for your reviews i;m so glad youre liking the story!

 Report Review

Review #16, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: Repercussions

7th July 2009:
Ooh, a new chapter =)
Wow, the whole wedding happened pretty quickly! But yay, Snape really seems to be falling for her! I'm slightly frightened to think about what would have to happen to make this story end in a way that sticks to canon... =S
And Emily was so calm at the beginning! lol; Sure, erase your memory, I'm having your baby by the way =P
Can't wait to read more

Author's Response: Emily has known Severus since shortly after they sorted. She knows whom he loves, or whom he thinks he loves, anyway. The story does stick sortof/mostly to canon, but then again, it\\\'s different in places.

 Report Review

Review #17, by Loosi_DThen and Now: "Blow, Blow, Thou Winter Wind"

30th June 2009:
Ooh, I really like where this is going.
And Remus is so cute! Bless him, looking out for her like that.
I mean, Sirius is looking out for her too, but he's a bit more forceful and angry about it...
I'm starting to really like Regulus in this, he's being so nice to her. But the whole runes thing is more than a little suspicious.
Can't wait to find out what happens next! It's a great story =)

Author's Response: Yes, I do love Remus :) He has always been the mature one of the group, I think, and I like to portray him that way. Thanks for reviewing! Your suspicions about the runes will be answered in the next few chapters, no worries :)

 Report Review

Review #18, by Loosi_DThen and Now: "Though This Be Madness, Yet There is Method in It"

19th June 2009:
Aww, this story has me torn. On the one hand, it's so sad because of her parents =( but on the other hand, I can't help feeling happy that it gave Sirius a chance to show her he's more mature (though he did kind of ruin that with "dessert girl" lol)
Can't wait to read the rest of this when it's up, it's really interesting so far. And yay for more Regulus! Even though I am a big Sirius fan.
Lovin' the Shakespeare-themed titles, btw. Any Macbeth coming up? =P

Author's Response: Thank you :) I think my loyalties are divided between Sirius and Regulus right now. They both have their own special qualities :) And I'm glad you like the Shakespeare! Haha. I'm a fan of that man :) The following chapter will potentially feature another Hamlet quote (haven't completely decided yet) but I'm sure Macbeth will be coming up quite soon. That play is too important to be forgotten ;) Thank you, thank you for reviewing!

 Report Review

Review #19, by Loosi_DThen and Now: "All that Glisters is Not Gold"

19th June 2009:
Yay for Sirius-Neely-Regulus interaction indeed!
Poor girl didn't know what hit her there =P And Regulus had to watch! Must be pretty gross watching your brother make out with someone just in front of you! lol
I love your descriptions, they're really great. And the story so far is brilliant! =)

Author's Response: Yeah, I do feel a little sorry for Regulus during that one scene x) But I guess it comes with having a promiscuous brother. Haha :) Thanks for reviewing once again! I really appreciate it.

 Report Review

Review #20, by Loosi_DThen and Now: Prologue

19th June 2009:
Haha, brilliant! Only Sirius would do something that elaborate =P I love how Remus and Peter got involved in the whole thing, a lot of people tend to leave them out of stuff like that.
Great opening chapter! I'm looking forward to reading the rest already!

Author's Response: Thank you :) I'm glad you're enjoying it.

 Report Review

Review #21, by Loosi_DCrash: What Goes Up Must Come Down

18th June 2009:
Aw, no =(
The ending's so sad! Poor Alice... And poor Neville!
Brilliantly written 10/10

Author's Response: I know, it's sad, but I think it's better that way. More realistic. Thanks for stopping by!

 Report Review

Review #22, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: Stag Party

15th June 2009:
Aww, poor Em =(
I'm starting to wish Lily had never been born! How can Severus just walk away like that?
Another great chapter.

Author's Response: Thank you for the review! Lily is all right in her place, but it's no fun to compete against her since she's perfect in every way.

Severus needs to let his conscious self catch up with the rest of him. Don't worry, he's about to get a big push.


 Report Review

Review #23, by Loosi_DThe Complicated Life of Mirabelle Rose: Hogsmeade

13th June 2009:
This is a really good story =)
I love it so far, can't wait to read more!
Poor Mira must feel awful with all that going through her head!
For some reason, I can't stop laughing at the image of Sirius glowing though =P I knew the earrings would show him somehow, it's brilliant!
Keep up the great writing =)
10/10

 Report Review

Review #24, by Loosi_DTwo Sides Against the Middle: After School

7th June 2009:
Aww, this is really good.
It's starting to get sad now =(
Some of the bits in earlier chapters were hilarious. I think it's a really good idea for a story =) And I'm a huge Sirius fan, but I soo want Emily and Snape to get together now! They seem to be just right for each other, it's so cute and sad at the same time.

Author's Response: Thank you! I think you'll find that there are sad bits and happier bits kind of in a mishmash, as they were in the canon. I like Sirius, too, and as I said in my other review response, it was a different story to start with, but once Emily made that bold suggestion things just went the way they are.

 Report Review

Review #25, by Loosi_DThe Perfect Plans of Padfoot and Prongs: The Perfect Plans of Padfoot and Prongs

7th June 2009:
Haha, brilliant! It's so something Sirius would do =P
Ingenious idea. And poor James! What on earth made him agree to that? lol

Author's Response: Thank you so much! James, I think, was bullied into it...who could say no to Sirius?? Haha, thanks again! I'm glad you liked it!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>