Reading Reviews From Member: Dontloveme
  
29 Reviews Found

Review #1, by DontlovemePolychromatic: Secrets Are Tailored Trouble

26th August 2009:
Ah. The epic James/Lily love story beginning. Come to think of it their story soundds similar to something. Hm. I'll think on it.
10/10 as usual.

Author's Response: I figured that there would be a reason they knew each other so well, but James loved her and she hated him. This made sense enough to me. :)

 Report Review

Review #2, by DontlovemeVersicolor: Back In Black

29th July 2009:
YAY FUN. FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN. I dont know if I like Aldan but maybe it's just the music Im listening to while I write this ( A Day to Remember BTW(Like All Time Low but Screamier)LOL). Yeah he seems over-everything like confident and stuff. I relate better to Will as well. Well I guess I should stop. Must. Have. More. Color. So write soon. PLZ?

Author's Response: Yeah, to put it straight, Aldan's a jerk. When I started coming up with these characters (months and months ago) that first trait I put down for him was 'jerk.' So . . .

Will - especially when looked upon from Aldan's view - isn't portrayed fantastically in this story, but he's really not a bad person at all.

I want to update terribly, but I'm leaving for vacation in a few days and have neglected to to my summer hw . . . I'm hoping I get it down quickly enough that I can submit, but otherwise it will be another week's wait. :(


 Report Review

Review #3, by DontlovemeDeath To James Potter: The Other Woman a.k.a Lily Evans

5th July 2009:
SHABADDLE. Thats for leaving us hanging and no updates and other stuff. top notch chapter

Author's Response: Haha, thank you? Update will be soon :)

 Report Review

Review #4, by DontlovemeVersicolor: There's A Ghost in This Room, I Think I'll Name It After All Of You

25th June 2009:
Nope. Na. Sorry no dice. You cant just update one of the 5 or so greatest stories ever and then say "Oh Sorry I Might Not Have Time" (I Capatlize when I'm mad.) IT'S JUST PURE EVIL. (Voldy's got nothing on you) lol i guess i can tide by readfing and re reading. also the image was obviously photoshopped. not saying it's a bad thing just that it's creepy.

Author's Response: Sorry, lol. I'm going to be gone most of the summer. :( I'm going away today, and I'm hoping to update one more time after I come back before I go away again.

 Report Review

Review #5, by DontlovemePolychromatic: If I Ever Have To Go Through This War, Then I'll Survive

25th June 2009:
I've decided to go on a mission to review all of the chapters in Polychromatic.
So expect a few though I may run out of ideas rather quickly. Ah well. Laters. :'( (I'm sad it's over but I hope the rest is just as good)

Author's Response: Well, I hope your mission goes well. lol (Although it's completely unnecessary.) :)

 Report Review

Review #6, by DontlovemePolychromatic: On This Perfect Day, Nothing Can Go Wrong

19th June 2009:
you are evil epitomized. i alost cried with no poly update... na. but i was sad. any who great chap

Author's Response: Sorry . . . I didn't think I was THAT evil. Well, at least Peter's eviler than me, right?

 Report Review

Review #7, by DontlovemeThe Nerve of Neville: The Nerve of Neville

17th June 2009:
Loved it. Stpid minimum length.

 Report Review

Review #8, by DontlovemePolychromatic: You've Got a Friend In Me

16th June 2009:
nope. eduardo is too manly he needs to efeminient.
sad fact about my life. i have no really good guy friends.
even sadder fact the girl mates that i do have are not the best and all fight with each other half the time. ho hum ill get over it.

Author's Response: Ah, see, that's the thing about him - Sirius looks extremely manly on the outside, and on the inside . . . He's basically a girl.

Ha, yeah. Fighting is a girl thing. It can get annoying. That's kind of why I'm glad I was born a girl, so I don't have to date that.


 Report Review

Review #9, by DontlovemePolychromatic: You Don't Remember Who You're Talking To

11th June 2009:
WOOT WOOT EPIC DANCE. glad to be of service for your finding mistake needs. night then (it's eleven again i really need to work back up to two in the morning.)

Author's Response: Haha, wow. Do you stay up 'till two in the morning on a regular basis?

 Report Review

Review #10, by DontlovemePolychromatic: You're the Death of Me

10th June 2009:
in chapter 2 she when they are eating cup cakes right near the end that voldemort could've walked right in and nobody would notice BUT in chapter five after jason comes back and ask if anybody knows who voldemort is she said no. sirius says yes but thats not important. anyways fix it or something

Author's Response: Wow! Thank you for pointing that out! I never realized it, and no one else ever did before . . . I'm gonna go change that . . .

 Report Review

Review #11, by DontlovemePolychromatic: It's An Endless Summer (We Wish)

9th June 2009:
wow 11:30pm. Im losing my touch. star wars is good. havent seen them all myself. or lord of the rings. or any of those movies everyones seen and loved. yeah im weird and felt like sharing a random fact. Que te vaya bien!

Author's Response: I've never seen Lord of the Rings. Only part of one before i got bored and turned it off.

Dude, you should DEFINITELY go finish watching all of the Star Wars. Watch episodes IV, V, and VI for an awesome epic tale. And watch I, II, and III for awesome, epic light saber battles.


 Report Review

Review #12, by DontlovemePolychromatic: Kick It Here

9th June 2009:
basically when they were making cupcakes or something anna said that voldemort could've walked in and nobody would notice. but later on she said that she didn't know who voldy was, see what i mean? btw its nice when you reply to my reviews it makes me feel special and i kinda need that right. thxs

Author's Response: Wait . . . At what point does that happen? Did I mess up there?

I always respond to my reviews. :D One thing that bothers me is when authors beg for reviews, and then never respond. If my readers take the time to leave a review, I take the time to answer.


 Report Review

Review #13, by DontlovemePolychromatic: State the Obvious

7th June 2009:
Well i got sixteen chapters. god i've got worse self control then you did in these chapters. lol Peace out brudda

Author's Response: Haha. Peace out.

 Report Review

Review #14, by DontlovemePolychromatic: It Gets Worse Every Day

7th June 2009:
WAITAMINUTE. THEY SAID THAT THE VODLY COULD WALK IN AND THEY WOULDN'T NOTICE BUT THEY DON'T KNOW THE VOLDY. OH I HATE CONTINUITY

Author's Response: Wait? What was wrong with the continuity about Voldy? Now I'm confused . . .

 Report Review

Review #15, by DontlovemePolychromatic: You Might Think She's Bulletproof, But She's Not

7th June 2009:
Would it be inappropriate to say I love you?
Well too bad. I spent the entire effing day refreshing your stories page thing andd finally got this. BTW Aldan?! Aldan!?! I knew Anna was cruel but thats just sick. I mean SIRIUSLY. Lol great chap but sorta... spread. That was what? Three months or so? Ah well.

Author's Response: Haha, it was actually Sirius who named him Aldan . . . Anna wanted to name him Obi-Wan Kenobi, so Sirius stepped in.

Spread? Yeah. The next couple will be like that. Chapter 71 is even worse.


 Report Review

Review #16, by DontlovemeJo Wilde: [story]

12th May 2009:
I lol at the confusion in this story

Author's Response: i'm glad to know i inspire lols.

 Report Review

Review #17, by DontlovemeSearching for Eggs!: The Easter Egg Hunt

26th April 2009:
okay don't be afraid of apostrophes. They're your friends. other then the less then colloquial language good story

Author's Response: Thank You! I'll keep that in mind [apostrophe there]
Thanks for reviewing!


 Report Review

Review #18, by DontlovemeProfessional Pranksters I: The Hogwarts Four: The Importance of Family

25th April 2009:
OMG YOU BETTER UPDATE

 Report Review

Review #19, by DontlovemePolychromatic: I Know I'll Never Die Alone Because of All of You

22nd April 2009:
Must. Not. Read. Another. Chapter. So. Tired. 2. In. Morning. Need. Sleep. Great. Chapter. Carnivals. Are. Fun. LOL. Night. P.S. UPDATE!

Author's Response: Yeah, sleep is good sometimes, lol. You can always try Monster to keep you awake . . . That usually works pretty well for me. :D

 Report Review

Review #20, by DontlovemePolychromatic: This Is How We Do (Return of the Cupcakes)

17th April 2009:
Very nice. I can never get the chapter lyric things

Author's Response: Do they make sense at the end of the chapter, maybe? (Even if you don't really get it at the beginning?)

 Report Review

Review #21, by DontlovemePolychromatic: They'll Never Take The Summer From Me

17th April 2009:
LOL HEAD. I always liked this chapter. very fun and humourous

Author's Response: I think this was the first chapter of Polychromatic I ever wrote (before that intro one of Anna in First year.)

 Report Review

Review #22, by DontlovemePolychromatic: Everyone Is Trying, Everyone is Shining (Who Are You? . . .The Dalai Lama)

17th April 2009:
Going back to read the start is fun. I forgot about the start with sirius and stufff. great chapter lol dalai llama

Author's Response: Yeah, sometimes when you go back to the start of the story you see all these hints and clues that you missed before.

 Report Review

Review #23, by DontlovemePolychromatic: We'll Never Been Worlds Apart

17th April 2009:
If I scream hallelujah don't judge me too harshly ae?
Incredible chapter btw. The best in a while keep going

Author's Response: I can't really judge people harshly . . . that would just make me a hypocrite. :D

 Report Review

Review #24, by DontlovemeDeath To James Potter: Qualms of a Quizzical Quidditch Queen

12th April 2009:
YAYAYAYAYAYAYAY Gotta love this story 10/10

Author's Response: Thanks so much!!

 Report Review

Review #25, by DontlovemePolychromatic: It's Tough to Keep a Level Head

2nd April 2009:
Don't worry all good.
OOOH DARREN'S POV wow never thought i'd se that again

Author's Response: I didn't either, originally. And then I just liked it so much that I had to do it again. :D

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login

<Previous Page  Jump:     Next Page>