Reading Reviews From Member: gO_gO_gRYffindOR
  
10 Reviews Found

Review #1, by gO_gO_gRYffindORPayback's a Witch!: The new me

30th January 2009:
hahaha...cant wait to read moree!!
please update soon!!
hehe you used my name!! lol..stunning!!
lol

Author's Response: hahaha...hey
thanks nessa
ur back on! yay! lol


 Report Review

Review #2, by gO_gO_gRYffindORCry For You: Meetings;

20th January 2009:
really really awesome!!
cant wait to read the next chapter
please update soon!

Author's Response: thanks, i'll try!
i can't wait for you all to read it! i just don't have the time to write cry for you right now T_T


 Report Review

Review #3, by gO_gO_gRYffindORFriends and Enemies: Family trouble

18th November 2008:
a cliff hanger!!!
argh!!...lol
pleases up date asap!!
NEED TO FIND OUT WHAT HAPPENS NEXT!
lol
=D=D

Author's Response: haha yeah
i'll try but i need to know what more people think before i start on the nexct chapter. You're the only person to leave a review on this chapter and it's been on for awhile so i'll wait for some more. =]


 Report Review

Review #4, by gO_gO_gRYffindORLOVE & BROOMSTICKS: Untouched

9th November 2008:
ABSOLUTELY LOVED IT!!!
haha i say that all the time!!
lol..please update asap
heyy..would you be able to check out my story!...it hasnt validated yet but its called "Chemical Reactions"
kk thanx!

Author's Response: ahah gogo. you def. do say that all the time lol.

i will get around to reviewing your story as soon as i can :) thanks for reviewing!


 Report Review

Review #5, by gO_gO_gRYffindORDoing the Unthinkable...: Love Me, Maybe?

7th November 2008:
OMG!!!
awesome!!
lovving it!!
you should definately continue with this story!!!
please update soon!

Author's Response: I'll try to update as soon as I can, I've had a somewhat writer's block with this story, cause it can go in so many directions it makes my head spin:) I'll try to update soon:)
~hpf14


 Report Review

Review #6, by gO_gO_gRYffindORDoing the Unthinkable...: Revelations

7th November 2008:
im lovving it!!!
this is a great story!
=]=]=]

Author's Response: Thanks:)
~hpf14


 Report Review

Review #7, by gO_gO_gRYffindORDoing the Unthinkable...: Why, Hello There Cruel Evil Fate

7th November 2008:
oh-mi-god!!
awesome!!

Author's Response: haha, I'm glad you like it:) Thanks for the review:)
~hpf14


 Report Review

Review #8, by gO_gO_gRYffindORDoing the Unthinkable...: I Will Never Forgive You

7th November 2008:
very good first chapter
gosh ron is a bastard!!!
lol
loved it! =]

Author's Response: Thanks for the review:) Keep reading, and I completely agree:)
~hpf14


 Report Review

Review #9, by gO_gO_gRYffindORBlood Sisters: How things happened

4th November 2008:
bahahahahaha
you added edward into this???
lol..hahaha...your soo funny!!
this is a really good chappie
you have to continue with it!!!
very good start!!!
please update this storey ASAP!
lol =]

Author's Response: Yeah man!
Had to put Edward in a story somewhere!!
hehehe first name that popped into my head (of course)
lolz but yeah i'll have to write the nxt chappie soon!
Glad u like the beginnin!
p.s. Let's buy some shoes


 Report Review

Review #10, by gO_gO_gRYffindORMe? Invisible? I wish!: Haircuts, revenge and bad tempers

4th November 2008:
hey hey
great start..you should continue wif it!
lol...=]
awesome as usual!!
lol

Author's Response: hahaha...thanks nessa! you make me blush!

 Report Review
If this is your story and you wish to respond to reviews, please login